mitäs mieltä olette tästä leffasta?
keppälerttu 10.05.2008 #3 kertaalleen sen katto, mut ei oo tarvetta nähdä uudestaan :xmas: eli siis oli ihan jees, mut ei mikään huippu hyvä
kertaalleen sen katto, mut ei oo tarvetta nähdä uudestaan :xmas: eli siis oli ihan jees, mut ei mikään huippu hyvä
vili43 10.05.2008 #5 Musta hyvä. Olen kattonut useampaan kertaan. Kuten katon kaikki mielestäni hyvät pätkät.
RokkiAusten 11.05.2008 #7 Aika seisahtunut koko ajan (niin siihen puhelinkoppiin) mut loppukohtaus oli aika oivaltava muistaakseni ja pelasti koko homman. Jos jaksaa vain kattoa alusta..
Aika seisahtunut koko ajan (niin siihen puhelinkoppiin) mut loppukohtaus oli aika oivaltava muistaakseni ja pelasti koko homman. Jos jaksaa vain kattoa alusta..
olkinalle 11.05.2008 #12 Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah: helkkarin tylsä Click to expand... Näin mun mielestä myös.
Riivinrauta 11.05.2008 #13 Mä muistaakseni tykkäsin siitä... näin sen kun tuli jenkeissä ensi-iltaan videolla/dvd:llä eli kotva on jo vierähtäny.
Mä muistaakseni tykkäsin siitä... näin sen kun tuli jenkeissä ensi-iltaan videolla/dvd:llä eli kotva on jo vierähtäny.