Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Tällaset tyypit kannattaa vaan ohittaa :hug: Joskus näkemyserot törmäävät niin rajusti, että siitä tulee vaan iso riita, jos käy asiasta vääntämmä. Esim. Swingin kanssa on ihan turha keskustella asioista, koska hän kieltäytyy näkemästä asioita toisten silmin.
Mun totuus on mun totuus, ja teidän totuus on teidän, eikä mulla ole mitään tekemistä sen kanssa. Sori.
Yrittäkää te vaihteeksi ajatella asiaa vaikka lapsen kannalta. Tosin keinotekoisuushan on tätä päivää...
Miten lapsi kärsii siitä, että on ivf-lapsi?
Sen tulee lapsi itse huomaamaan ennemmin tai myöhemmin, tai joku jälkeläisensä viimeistään muutaman sukupolven päästä. Mutta mitä se teitä kiinnostaa? Eihän ilmastonmuutoskaan kosketa meitä. Te voitte joutessanne tutustua vaikka tieteellisiin tosiasioihin, ehkä siitä löydätte vastauksen kysymykseesi.
Mitä tarkoitat tällä?
Kyllä nämä asiat alkavat näkymään jossain vaiheessa. Tiedä vaikka alkaisi hedelmättömyys lisääntymään ihmisten keskuudessa. Mahtaa olla mukavaa katsoa kun omat lapset kärsivät lapsettomuudesta. Tietäähän Satu Taiveahokin etteivät ne hoidotkaan lastenleikkiä ole. Tuskin aikuistenkaan. Ehkä heillä ei olekaan aikuisten leikit hallussa? Nykyäänhän monelle kakkonen on ykkönen. Ihmekään jos ei tärppää.