M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:07 Jaana76 kirjoitti:Kuten jo vastailinkin tuolla toisella sivustolla juhannuksesta elokuun puoleen väliin saakka olisi kesätauko.
Sulla alkaa sitten samat pistelyt kun mulla vasta oli. Pidetään peukkuja! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 07:37 Esse kirjoitti:Sini ja Tapio ihania, mutta se toinen aiemmin mainittu hoitaja ei saa plussaa minun kohdalla. A. Hän ei esitellyt itseään ollenkaan, kun ensikerran tapasimme. B. Hän puhui minulle aivan väärää tietoa puhelimessa koskien seuraavan hoidon ajankohtaa, josta masennuin täysin, koska tietenkin oletin, että hän tietää mistä puhuu. Sitten sattumoisin kuulin toisaalta, että hoito saadaankin huomattavasti aiemmin, kuin mitä ko. ihminen puhelimessa väitti! Varmistin asian vielä Siniltä. Hitsi, että kiehuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:43 Marica kirjoitti:Jaana: Mulla on kanssa PCO ja nyt kokeillaan ihan kotipupuilulla kera pistosten. Minkäänlaista käsitystä tulevaisuudesta ei ole, koska Ranta on tosiaan hyvin niukkasanaisesti kommentoinut jatkoja. Kunhan nyt saataisiin minut edes ovuloimaan..
Oon siitä erilainen PCO:lainen, että mulla ei ole mitään muita oireita kuin kiertohäiriöt, menkat joko ei tule ollenkaan tai sitten tulevat parin viikon välein. :x Eli laihdutus tms ei auta mun kohdalla.
Päivä kerrallaan mennään.. Ja ihan positiivisella mielellä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:43 Marica kirjoitti:Jaana: Mulla on kanssa PCO ja nyt kokeillaan ihan kotipupuilulla kera pistosten. Minkäänlaista käsitystä tulevaisuudesta ei ole, koska Ranta on tosiaan hyvin niukkasanaisesti kommentoinut jatkoja. Kunhan nyt saataisiin minut edes ovuloimaan..
Oon siitä erilainen PCO:lainen, että mulla ei ole mitään muita oireita kuin kiertohäiriöt, menkat joko ei tule ollenkaan tai sitten tulevat parin viikon välein. :x Eli laihdutus tms ei auta mun kohdalla.
Päivä kerrallaan mennään.. Ja ihan positiivisella mielellä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:29 pocahontas82 kirjoitti:Moikka!! Aattelin kertoilla vähän omia kokemuksia..Olen myös käynyt päksin lapsettomuuspolilla..Henkilökunnassa ei mitää valittamista. Tosin luulin jonkin aikaa, että seija on se sini, koska ei esitelly itseää.
Mulla todettii PCO, clomit ei auttanu. Siirryttii puregonii ja pregnyliin. Heti ensimmäisestä yrityksestä tuli plussa. Viime viikolla kävin ultrassa, jossa ihana yllätys, kaksi sykettä näkyi kohdussa, eli kaksoset tulossa :heart: :heart:
Tällä viikolla pitäisi olla mun viimoinen käynti lapsettomuuspolilla ultrassa.
Onnea muillekin yritykseen!!