Phil&Tedsit Englannista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kikuu

Vieras
Elikkä suunnitelmissa olisi tilata Phil&Tedsit Englannista. Mitä verkkokauppoja olette käyttäneet? Onko kaikki sujunut hyvin? Mikä on ollut suunnilleen hinta postikuluineen?
Tarkoitus olisi tilata sportit tuplana, eli sisaristuimella. Nettiä olen selaillut, mutta niitä kauppoja tuntuu olevan niiiin paljon, että on vaikea valita.

Mikset tilaisi Explorereita? ja Saksasta?
mypram.de:stä sai ainakin vielä hetki sitten niitä sisaristuimella 499e.

Mä olen tilannut kahdet P&T:t saksasta ja yhdet englannista, ongelmia ei olut muuten kuin takuiden kanssa jotka eivät olleet kiinni kauppiaasta vaan itseP&T:stä.

Meille ei kyseisiä vaunuja enää tule kiitos kuukausia odottelun jolloin jouduimme autottomina olemaan vielä täysin ilman vaunuja.

Kiitos vastauksista! Mitä eroa noilla explorereilla on sportteihin? Sportteja ollaan pariin kertaan ja hyviltä vaikuttivat. Classiceja en ole missään nähnytkään livenä, tietääkö joku mikä ero niissä sitten on?
Saksassa hintoihin tuli ymmärtääkseni aika paljon lisää verrattuna Englantiin, mutta pitääpä vielä vertailla.
Babyjoggerit vaikuttivat ihan kivoilta, mutta niihin ei ilmeisesti saa ollenkaan sisaristuinta. Me päädyttiin noihin p&t:hin just sen takia, että tuplille ei varsinaisesti ole pitkäaikaista käyttöä, esikoinen kävelee jo aika hyvin, pidemmillä matkoilla kyllä vielä tarvitaan rattaita ainakin tämä talvi. Seisomalautaa en koe järkeväksi, mulla on niistä vaan huonoja kokemuksia. Uusi tulokas on saapumassa päivänä minä hyvänsä, ihan alussa ajateltiin pärjätä esikoisen vanhoilla vaunuilla, kun ei tule niin paljoa muutenkaan silloin ulkoiltua. Pramworldissä oli ihan hyvät tarjoukset noista p&t:n vaunuista, pitääpä ottaa selvää toimittavatko niitä Suomeen. Ajateltiin kärryt tilata sillä tavalla, että vois veronpalautuksilla ne sitten maksaa.

Kiitos, pitääpä tutkailla vanhojakin ketjuja. Tää on taas tällästä, kun mies ei voisi olla yhtään vähempää kiinnostunut asiasta ja yksinään ja vähän hysteerisenä yrittää vertailla ja tutkia asiaa. Välillä tekisi mieli luovuttaa ja vaan mennä vanhoilla vaunuilla, tosin en tiedä mihin esikoisen oikein sitte laittaisin.