Phil&Ted's

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sport-malli tulossa kenties meille. Lapset vähän vajaa 2v ja vauva. Kannattaako kantokassia ostaa ollenkaan, kun se on vain 60cm pitkä? Eikö se vauva ole jo reilu 2kk iässä 60cm? Outoa... Jos kantokassia ei ota, niin onko jollakin kokemuksia miten kesävauvan saisi turvallisesti noihin viriteltyä?
Kehukaa ja haukkukaa rattaita! Ulkonäköä ei tarvitse haukkua, kun sen näkee rumaksi/kauniiksi kukin itsekin :)

Meillä on nuo Classic-mallit jotka vastaa sportteja,vähän riisutumpi ja halvempi malli. Meillä vauvalla ei ollu kantokassia vaan vaunujen pohjalla oli talvella lampaan talja,toimi ihan mainioisti. Kuulemma niistä p&t kantokasseista kasvaa todella nopeasti ohi..eli ovat pieniä. Meillä vauva on kesällä tuolla ihan sellaisen ohuen viltin päällä..ei oo tarvinnu sitä koppaa,ei se vauva sieltä minnekkään pääse. Mä rakastan mun phil & tedsejä enkä vaihtaisi niitä mihinkään! Kannattaa hankkia ne saksasta tulee halvemmaksi. Kysy jos sulla on jtn muuta kysyttävää mä voin muutakin tässä vastailla noista vaunuista..ne on NIIIN ihanat ja ketterät <<3

Täytyy vielä lisätä,että vaunut on kevyet,näppärät kun etupyörä pyörii eli vaunut saa 360 astetta yhdellä kädellä. Menee loskassa hyvin kun on isot pyörät ja etupyörän saa lukittua,voi käydä lenkillä eli toimiii joggerina. Kauniin näköiset verrattuna joihinkin emmaljungiin. Menee pieneen tilaan ja voi käyttää 0-5 ikäiseksi asti,joten pitkäikäiset.

Meillä moni tuttavaperhe pettynyt P&T:n, koska niissä ei lapsi viihdy siellä tavarakorin paikalla olevassa istuimessa ja turvatonkin se on.

Ja ulkonäkökin Emmaljungiin verrattuna makuasia...

Mutta saattavat tietenkin joillakin toimiakin!

Alkuperäinen kirjoittaja googleheimen:
Niin kannattaa muuten ostaa noihin vaunuihin toi UV-verkko ja sadesuoja,ilman niitä ei pärjää

Kiitokset vastauksista =)
Saakos noihin mitään päivänvarjoa kiinni vai pitääkö olla nimenomaan tuo UV-verkko?
Tavaroille ei varmaan pysty laittamaan verkkokassia, vaan pitää hankkia ne (kammottavat ;) ) sivulaukut?

Alkuperäinen kirjoittaja Wenny:
Meillä moni tuttavaperhe pettynyt P&T:n, koska niissä ei lapsi viihdy siellä tavarakorin paikalla olevassa istuimessa ja turvatonkin se on.

Uskoisin, että meillä istuu tuo "ihan miten vaan" -luontoinen lapsi missä vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Wenny:

Uskoisin, että meillä istuu tuo "ihan miten vaan" -luontoinen lapsi missä vaan :)

Oon kuullut sitten taas, että esikoiset ovat viihtyneet siellä alhaalla! Jotenkin jännä paikka kai..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja googleheimen:
Niin kannattaa muuten ostaa noihin vaunuihin toi UV-verkko ja sadesuoja,ilman niitä ei pärjää

Kiitokset vastauksista =)
Saakos noihin mitään päivänvarjoa kiinni vai pitääkö olla nimenomaan tuo UV-verkko?
Tavaroille ei varmaan pysty laittamaan verkkokassia, vaan pitää hankkia ne (kammottavat ;) ) sivulaukut?

Se uv verkko kannattaa koska se suojaa myös sen takana olevan osan niistä vaunuista kun istuin on ala-asennossa. Siellä alhaallahan on ihan hyvän kokoinen tavaratila ja siihen saa lisäosana semmoisen shopping-bagin joten niitä satuloita ei välttämättä tartte ellei ihan hirveesti osta tavaraa. Itse käyn kaupassa ihan pelkästään ton alakorin kanssa. Monet tulee kyselee noista rattaista että millon myyn ku moni haluaisi ostaa ne :D

meillä käytettiin kantokoppana emmaljungn pehmeää versiota, ainoastaan sen pohja oli vaihdettava koska alkuperäinen oli liian pitkä. Jostain kaapintaulsevystä tein.

Phil & Tedsit ovat kätevät, mutta jos esikoinen menee taakse on kippaamisvaara suuri. Valmistaja on kyllä kieltänyt painavamman takanaistumisen.

Huono puoli on se, että se alempi istuin alkaa olla 1,5v:lle liian lyhyt. Tai ainakaan itse en pidä siitä, kun se rauta alkaa olemaa niskan tasalla tai ei tue päätä luonnollisesti.

Ja sitten muistakaa rakkaat käyttäjät, että kolmipyöräisten jarrut pitäisi aina lukita, vaikka ne olisivat melkein tasamaalla. Vaunu lähtee pienilläkin epätasaisuuksilla helposti liikkeelle. Jarru on onneksi hyvä ja lisäksi siinä on se käteen pujotettava lenkki. Kannattaa käyttää.

meillä käytettiin kantokoppana emmaljungn pehmeää versiota, ainoastaan sen pohja oli vaihdettava koska alkuperäinen oli liian pitkä. Jostain kaapintaulsevystä tein.

Phil & Tedsit ovat kätevät, mutta jos esikoinen menee taakse on kippaamisvaara suuri. Valmistaja on kyllä kieltänyt painavamman takanaistumisen.

Huono puoli on se, että se alempi istuin alkaa olla 1,5v:lle liian lyhyt. Tai ainakaan itse en pidä siitä, kun se rauta alkaa olemaa niskan tasalla tai ei tue päätä luonnollisesti.

Ja sitten muistakaa rakkaat käyttäjät, että kolmipyöräisten jarrut pitäisi aina lukita, vaikka ne olisivat melkein tasamaalla. Vaunu lähtee pienilläkin epätasaisuuksilla helposti liikkeelle. Jarru on onneksi hyvä ja lisäksi siinä on se käteen pujotettava lenkki. Kannattaa käyttää.

Yhteistyössä