Phil&Teds Twin? Muitakin merkkejä saa vinkata...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt olis hakusessa tuplat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt olis hakusessa tuplat

Vieras
Onko kellään kokemusta näistä phil&tedseistä, nää on siis ne vierekkäin istuttavat...

Pitäs löytää tuplat jotka ei veis kauheesti tilaa... Phil&Tedsin Explore malliakin kattelin mutta epäilen meidän lapsien viihtyvyyttä niissä joten niitä ei kannata ehottaa.

Muitakin merkkejä ja malleja saa ehottaa... :wave:

Meillä taas P&T Sportit ovat olleet aivan loistavat ja molemmat lapset ovat viihtyneet niissä hienosti. En missään tapauksessa ottaisi vierekkäinistuttavia, ellei sitten olisi kaksoset tulossa. Tänäänkin katselin yhdessä tapahtumassa leveiden vierekkäinistuttavien työntäjiä ja heidän tuskailujaan mahtua ovista ja käytävistä...

tietoa noista twineistä mut ei löytyny oikeen mitään... :confused:
Mä en noista peräkkäin istuttavista p&t:sta innostunu ku toiselle lapselle jäi musta niissä vähän tilaa ja epäilen ettei meillä niissä viihyttäisi

tietoa noista twineistä mut ei löytyny oikeen mitään... :confused:
Mä en noista peräkkäin istuttavista p&t:sta innostunu ku toiselle lapselle jäi musta niissä vähän tilaa ja epäilen ettei meillä niissä viihyttäisi

Jos tarkoitat sitä takana istuvaa, niin meillä lapset ihan kilpailevat, kuka pääsee sinne taakse istumaan. Siis jopa tuo meidän 3-vuotias 105cm poika tykkää ängätä itsensä sinne.(suositusten mukaan tietty painavampi istuu edessä turvallisuussyistä)

Ma en tieda viela mitaan tupla tai tandem-rattaista, mutta Baby Joggerin City Select vaikuttaa kiinnostavalta.. ja jarisyttavan kalliilta.

Arwen, onko siis mielestasi noissa Phil and Tedseissa huonoa se istumajarjestys vaiko kolmepyoraisyys? Olen tassa googlaillut Hammerhedia.

[QUOTE="vieras";23690020]Jos tarkoitat sitä takana istuvaa, niin meillä lapset ihan kilpailevat, kuka pääsee sinne taakse istumaan. Siis jopa tuo meidän 3-vuotias 105cm poika tykkää ängätä itsensä sinne.(suositusten mukaan tietty painavampi istuu edessä turvallisuussyistä)[/QUOTE]

Siis se makuutila kuulemma on pieni... Meillä 1,5v poika viime neuvolassa oli 86cm pitkä eikä sopinu enää vanhoihin yhistelmiin nukkumaan...

Mä en oikein tajua noita exploreja... Jotenki sekavat ku ei oikein tajua, kauheesti kaikkee lisäosia pitäs kuulemma ostaa jos jotaki haluaa

Siis se makuutila kuulemma on pieni... Meillä 1,5v poika viime neuvolassa oli 86cm pitkä eikä sopinu enää vanhoihin yhistelmiin nukkumaan...

Mä en oikein tajua noita exploreja... Jotenki sekavat ku ei oikein tajua, kauheesti kaikkee lisäosia pitäs kuulemma ostaa jos jotaki haluaa

siis tarkoitatko vauan makuutilaa? ei e ole pieni, ongelma vaan on se että ne niiden myymät kantokassit on lyhyitä. ilman kantokassia siinä mahtuu vaikka nelivuotias nukkumaan

Meillä on mountain buggyn tuplat hankittu 5v sitten kun kakkonen syntyi. Kovassa käytössä ovat olleet ja nykyään niissä kulkee välillä vauvan kaverina 6v esikoinenkin. ollaan oltu tyytyväisiä aj siksi hankittiin nyt vauvalle kyseisen merkit tavalliset yksikkörattaat.

kirjotin tästä tonne toiseen ketjuun. eli se on edest auki, joten periaatteessa miten pitkä vaan, jalat tulee vaan sitte ulos sieltä makuutilasta.

Ei taida toimia jos esikoinen istuu edessa? Itse olen ymmartanyt, etta sen vauvatilan koko riippuu mallista, Vibeissa on suurin ja Sport/Explorer/Hammerhead omaa pienimman ja jos haluaa sinne asettaa jonkun toisen merkin kantokopan, pitaa sahata vanerista pala pois.

[QUOTE="zenn";23690671]Ei taida toimia jos esikoinen istuu edessa? Itse olen ymmartanyt, etta sen vauvatilan koko riippuu mallista, Vibeissa on suurin ja Sport/Explorer/Hammerhead omaa pienimman ja jos haluaa sinne asettaa jonkun toisen merkin kantokopan, pitaa sahata vanerista pala pois.[/QUOTE]

Mistä pitää sahata vanerin pala pois? :confused:

Onko kellään edelleen kokemusta noita p&t vierekkäin istuttavista? :wave:

peräkkäin istuttavissa epäilyttää varmaan ku näistä liikkuu niin epämääräsiä tietoja just tuo yllämainittu... Jos esikoinen istuu edessä niin sitten ei taija kovin iso vauva sopia ku sitten esikoisen jalat roikkuu sen päällä...?

Mistä pitää sahata vanerin pala pois? :confused:

Kantokopan pohjavanerista. :) Näin olen itse asian ymmärtänyt.

Meitä on niin paljon erilaisia perheitä, joilla kaikilla on omanlaiset tarpeensa, joten on hyvä, että on erilaisia vaihtoehtoja. Meidän nykyiset yhdistelmät ovat meille olleet ihan huippuvalinta, mutta epäilen, että 10km suuntaan tai toiseen ei enää oltaisi samaa mieltä.

[QUOTE="zenn";23690671]Ei taida toimia jos esikoinen istuu edessa? Itse olen ymmartanyt, etta sen vauvatilan koko riippuu mallista, Vibeissa on suurin ja Sport/Explorer/Hammerhead omaa pienimman ja jos haluaa sinne asettaa jonkun toisen merkin kantokopan, pitaa sahata vanerista pala pois.[/QUOTE]

on se etuosa silti auki, vaikka esikoinen olisi edessä.

peräkkäin istuttavissa epäilyttää varmaan ku näistä liikkuu niin epämääräsiä tietoja just tuo yllämainittu... Jos esikoinen istuu edessä niin sitten ei taija kovin iso vauva sopia ku sitten esikoisen jalat roikkuu sen päällä...?

Ei meillä kyllä ole mitään tuollaista ongelmaa ollut sportien kanssa, vaikka meillä 2 pitkänhuiskeaa lasta onkin. Siinä vaiheessa kun vauvan jalat alkavat tunkemaan ulos sieltä etupään raosta, on kyllä ikääkin sen verran että ei enää vauva viihdy siellä "vauvatilassa", vaan istuu mieluummin takana sisaristuimessa.

Yhteistyössä