Phil & Teds explorer ja/vs vibe

Olisin kysellyt tietäviltä vinkkejä tuplien hankintaan. Olen päättänyt ostaa Phil & Teds tuplarattaat (lapsille tulee ikäeroa n. 2v 2kk), mutta en millään osaa tehdä valintaa Explorer- ja Vibe-mallin välillä.

Osaisiko joku ystävällinen kertoa, mikä näiden mallien ero on? Mikä toisessa mallissa on parempaa kuin toisessa ja vastaavasti mikä huononpaa? Myös kaikki käyttökokemukset ja risut ja ruusut olisi kiva kuulla.

Vaikka kuinka olen yrittänyt hahmottaa eri foorumeilta näitä asioita, niin pää lyö edelleen tyhjää :) Kiitos kaikille jo etukäteen.
 
Meillä on nuo Vibet ja olen ollut tosi tyytyväinen niihin :) Ikäeroa 1v7kk ja auva syntynyt maaliskuussa 2012.

Vibeissa on ainakin käsijarru jalkajarrun sijaan, mun mielestä laadukkaamman oloiset istuimet ja runko (materiaalit), ovat mielestäni paremman näköiset, vauvan tila pääistuimessa oli tilavamman tuntuinen (leveys), pääistuimen kuomun korkeutta voi säätää portaattomasti ja paremmin kuin explorereissa joka antaa enemmän tilaa esikoiselle kun hän istuu sisaristuimessa pääistuimen yläpuolella. Tässä nyt jotain eroja jotka jäi mieleen kun aikoinaan liikkeessä kävin niitä katsomassa ja kokeilemassa.

Meillä on Teutonian pehmeä kantokoppa noissa käytössä kun P&T:n oma on niin ankean pieni. Miinuksena yleisesti P&T:ssa on todella kankea ja epäkätevä sadesuoja. Ajattelinkin kokeilla menisikö Brion suoja noihin. Toinen miinus on tavaratilan puute, mutta mulla Brion stroller organizer-laukku toimii hyvin työntöaisassa pikkutavaroille ja olan yli kulkevaan hoitolaukkuun tai reppuun saa tarvittaessa enemmän tavaraa mukaan. P&T:n omista sivulaukuista en tykännyt.

Muuten tosi hyvät ja ketterät menopelit!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä