En mä tiijä. Vaikka 17?:xmas:ODOTAN VASTAUSTASI. Tai siis arvausta. opcorn:
Ei kaukana!En mä tiijä. Vaikka 17?:xmas:
No mikä se oikee ikä olis?Ei kaukana!
Jotaki 12v nuorempi kun sä :ashamed:No mikä se oikee ikä olis?
Kivaahan se on olla vielä nuori. Tässä iässä pahinta on se, kun tuntee olevansa paljon nuorempi, kuin mitä on.Jotaki 12v nuorempi kun sä :ashamed:
Ei mun poika kirjottelis noin pitkiä juttuja. Se kirjottais vaan semmosta kun "joo" ja "ok" ja "ehkä".Peyoton poika?
No sä oot nuoriKivaahan se on olla vielä nuori. Tässä iässä pahinta on se, kun tuntee olevansa paljon nuorempi, kuin mitä on.
En mä oikeesti enää oo, mut ei se haittaa. Mä opettelin yks päivä rullaamaan skeitillä.No sä oot nuori
Oi vitsi. Oon aina halunnu osaa skeittaa! Opeta mullekki.En mä oikeesti enää oo, mut ei se haittaa. Mä opettelin yks päivä rullaamaan skeitillä.
En osaa opettaa, pyydä joku teinipoika opettaan.Oi vitsi. Oon aina halunnu osaa skeittaa! Opeta mullekki.
... Plääh. En mä kaveeraa poikien kans.En osaa opettaa, pyydä joku teinipoika opettaan.
No joku teinityttö? Mä osaan vasta pysyä laudan päällä, en muuta.... Plääh. En mä kaveeraa poikien kans.
Hmh Osaat sä enemmän kun mä. Opetellaa yhessä ja lähetää rullaileeNo joku teinityttö? Mä osaan vasta pysyä laudan päällä, en muuta.
Ei lähetä. Ellet asu lähellä.Hmh Osaat sä enemmän kun mä. Opetellaa yhessä ja lähetää rullailee
Pyh. No missäpäin maailmaa majailet?Ei lähetä. Ellet asu lähellä.
PK seutuPyh. No missäpäin maailmaa majailet?
Noo, ei tässä varmaan kovin pitkää välimatkaa oo! Lähde ens kesänä mun kans rullaaPK seutu