O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Just pesin 90, silti haisee. Ja kauan käytin nestemäistä, silti haisee! Siis koitan tuota tiskikoneen puhdistusta seuraavaksi ja mikäs se etikka juttu on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä annostus kloriittia ja etikkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Mä olen pessy apteekista saatavalla sitruunahapolla jos kone on alkanu haisemaan. Se on ainakin auttanu.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Mä olen pessy apteekista saatavalla sitruunahapolla jos kone on alkanu haisemaan. Se on ainakin auttanu.
paljon sitä sitruunahappoa?Ja suoraan koneeseen ei sinne peuainelokeroon?
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Mä olen pessy apteekista saatavalla sitruunahapolla jos kone on alkanu haisemaan. Se on ainakin auttanu.
paljon sitä sitruunahappoa?Ja suoraan koneeseen ei sinne peuainelokeroon?
sitruunahappoa se koko pussi, jota apteekissa myydään. pesuainelokeroon ja 90 pesulle. sen jälkeen uudestaan 90pesulle tavallisella pesuaineella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mielenkiintoisia neuvoja. Kiitos!En tietenkään laita niitä yhtä aikaa! Mitkä annostukset?
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Ja kloritia ei sit yli 40C lämpön :attn: :attn:
Tiskikonetabletilla lähtee uskomaton määrä törkyä irti jos oot pessy zeoliittia sisältävillä aineilla.