Peukoneen paha haju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottaa nenuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun koneen puhdistusaine. Pulveri pyykkikoneen pohjalle ja 90 asteen pesu tyhjänä, ilman esipesua! Aine markkinoidaan tiskikoneille, mutta on paras myös pyykkikoneelle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just pesin 90, silti haisee. Ja kauan käytin nestemäistä, silti haisee! Siis koitan tuota tiskikoneen puhdistusta seuraavaksi ja mikäs se etikka juttu on?

Pese kone tyhjänä, laita pesuaineen tilalle etikkaa. Se auttoi ainakin mulla. Lisäksi katso, että luukun tiivisteet on puhtaat ja pidä luukku auki pesujen välillä.

jos on edestä täytettävä pesukone niin siinä tiivisteessä kun on sellanen toista senttiä syvä ura siihen jää aina vettä ja jos sitä ei kuivaa pyykkäyksen jälkeen niin alkaa haista.

Käykääpä kansalaiset tuolla allegron sivuilla, saa vanhakin pyykki kone takuun kun pesee tuolla pulverilla. Ja voin kertoa kuinka on väreissä eroa kun peset tällä aineella ja jollain muulla!

Vastaisuuden varalle tiedoksi, että koneen puhtaana pysymisen kannalta kannattaa säännööllisin väliajoin käyttää myös kuumempia lämpötiloja, vaikka normaalisti pesisikin vain 40 asteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Mä olen pessy apteekista saatavalla sitruunahapolla jos kone on alkanu haisemaan. Se on ainakin auttanu.

paljon sitä sitruunahappoa?Ja suoraan koneeseen ei sinne peuainelokeroon?

sitruunahappoa se koko pussi, jota apteekissa myydään. pesuainelokeroon ja 90 pesulle. sen jälkeen uudestaan 90pesulle tavallisella pesuaineella.

Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Mä olen pessy apteekista saatavalla sitruunahapolla jos kone on alkanu haisemaan. Se on ainakin auttanu.

paljon sitä sitruunahappoa?Ja suoraan koneeseen ei sinne peuainelokeroon?

sitruunahappoa se koko pussi, jota apteekissa myydään. pesuainelokeroon ja 90 pesulle. sen jälkeen uudestaan 90pesulle tavallisella pesuaineella.

=) Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Ja kloritia ei sit yli 40C lämpön :attn: :attn:

Tiskikonetabletilla lähtee uskomaton määrä törkyä irti jos oot pessy zeoliittia sisältävillä aineilla.

Hei, Lokki

Mitä tiskikonetablettia käytät ja miten ??
Kuulostaa hyvältä konstilta mun mielestä !

Yhteistyössä