Petyin vähän kun en saanut mieheltä mitään joululahjaa.. oli muutenkin surullinen oli jouluna 2006

Tultiin kotiin, mies ehdottaa että mennään puistoon. Ei huvittanut muu kuin kuuma kylpy.. no, ajattelin että kun noin inttää.. olimme puistossa ja ensin huomasin sen kynttilämeren, sitten astelin kauemmaksi ja näin mitä kynttilöillä on kirjoitettu "will you marry me, biscuit?Biscuit miehen lempinimi minulle... kymmenen tai enemmän ystäviämme tuijottaa...omg yes. ja sitten sain sormukseni. Nämä ovat näitä minun mieheni juttuja.. kosi joka vuosi joulupäivänä kunnes menimme naimisiin.......eli älkää pettykö..maybe just maybe they have something in store!
 
Peyote
peyote sain ihanan sormuksen.. mutta tuo että olivat järjestäneet minulle tuollaisen yllätyksen oli ihanaa.
Mä en koskaan saanut hienoa kosintaa, kun mies oli silloin vasta poika ja sitä jännitti. Mä olisin halunnut, että oltaisiin yhdessä sovittu, että mennään naimisiin, koska se on mun käsitys tasa-arvosta. Vastasin silti kyllä, vaikka ärsyttikin hirveästi.

Mutta aika usein mies yllättää mua muulla tavalla, laittaa hienon kylvyn ja kynttilöitä, tai tekee lakanoista teltan olkkariin. Ja joskus on pystyttänyt ihan oikeastikin teltan sisälle ja joskus vaan ulos. En mä välitä, onko se yllätys edes kovin järkevä, mutta on hauskaa kun toinen suunnittelee jotain jännää.
 
no kerronpa tässä teille hitaasti nykytilanteen. Olen ollut sairauslomalla helmikuusta asti, välilevynpullistuma ja lonkassa joku nivel sijoiltaan. Kivut aivan infernaaliset. Syksyllä masennuin, pääsin yksityiselle psykiatrille joka laittoi jonkun lausunnon Kelaan menemään. Edessä todennäköisesti leikkaus, ja terapeutti sanoi että kahden tai kolmen vuoden intensiivinen työ edessä. Tämä satu sattuu.
 
hhhh
no kerronpa tässä teille hitaasti nykytilanteen. Olen ollut sairauslomalla helmikuusta asti, välilevynpullistuma ja lonkassa joku nivel sijoiltaan. Kivut aivan infernaaliset. Syksyllä masennuin, pääsin yksityiselle psykiatrille joka laittoi jonkun lausunnon Kelaan menemään. Edessä todennäköisesti leikkaus, ja terapeutti sanoi että kahden tai kolmen vuoden intensiivinen työ edessä. Tämä satu sattuu.
Miksi satuilet sitten?
 
"vieras"
no kerronpa tässä teille hitaasti nykytilanteen. Olen ollut sairauslomalla helmikuusta asti, välilevynpullistuma ja lonkassa joku nivel sijoiltaan. Kivut aivan infernaaliset. Syksyllä masennuin, pääsin yksityiselle psykiatrille joka laittoi jonkun lausunnon Kelaan menemään. Edessä todennäköisesti leikkaus, ja terapeutti sanoi että kahden tai kolmen vuoden intensiivinen työ edessä. Tämä satu sattuu.
Lonkassa ihmisellä on vain yksi nivel ja jos se on sijoiltaan, niin leikataan kyllä heti. Siinä ei paljon esim. kävellä, eikä panacodit, tramalit tai codesan compit auta. Ilmeisesti siellä on sit jotain muuta häikkää.
 

Yhteistyössä