Petyin, kun näin Stephen Kingin kuvan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.......

Vieras
Höh, oon aina kuvitellut, että Stephen King on sellainen laiha luihun näköinen mustatukkainen ja -viiksinen mies. Nyt menin googlaamaan hänen kuvansa ja häiskän ulkonäkö ei vastannut yhtään mielikuviani. :(

Joo, se on aika dorkan näköinen, silmätkin karsastaa. Mutta hiivatin hyvä kirjailija se on.

On kyllä aivan hiivatin hyvä. Enkä mä tiedä dorkan näköisestä tai en mä mitenkään pahalla tätä aloitusta tehnyt, ihan sama miltä hän näyttää, ei vaikuta mun elämään. Se vaan, kun sitä ajattelee ihmisen aivan toisen näköiseksi ja sitten käy ilmi, ettei hän näytäkään siltä kuin on kuvitellut. Silloin pettyy. :(

On kyllä aivan hiivatin hyvä. Enkä mä tiedä dorkan näköisestä tai en mä mitenkään pahalla tätä aloitusta tehnyt, ihan sama miltä hän näyttää, ei vaikuta mun elämään. Se vaan, kun sitä ajattelee ihmisen aivan toisen näköiseksi ja sitten käy ilmi, ettei hän näytäkään siltä kuin on kuvitellut. Silloin pettyy. :(

Ehkä taas minun mielikuva on tullut sen näyttelemistä rooleista sen elokuvissa. Se näyttelee järjestäen kaikissa jotain punaniskajunttia. :D

Onhan se ollut mustatukkainen laiha luihu, mutta nykyään kuusikymppinen. Jälkensä lienee jättänyt myös vakava onnettomuus, hän jäi 90-luvulla auton alle. Minusta hän on juuri sen näköinen kuin voisi kuvitella, persoonallinen.

Yhteistyössä