gynekologilla
Olin gynekologilla pitkästäaikaa tarkastuksessa ja olisin halunnut keskustella vaihdevuosiini liittyvistä asioista, mutta lääkäri oli niin kiireinen ja hätäinen, etten ehtinyt juuri kysyä mitään mikä askarrutti mieltäni, vaikka pääsin sisään jo kymmenen minuuttia ennen sovittua aikaa. Kävin kyseisellä naislääkärillä ensimmäistä kertaa, koska olen muuttanut paikkakuntaa.
Olin todella pettynyt, tunne oli avuton ja surkea kun olin hetken päästä ulkona ja pulittanut myös käynnistä itseni kipeäksi.
Uuden hormonikorvausreseptin sentään sain, ja harmittaa kun siitäkään ei ollut aikaa keskustella. Mieli on nyt todella apea.
Onko kenelläkään kokemusta Progynova hormonivalmisteesta, jonka sitten sain ? Aikaisemmin olen käyttänyt Estradiol 0,6 mg geeliä.
Olin todella pettynyt, tunne oli avuton ja surkea kun olin hetken päästä ulkona ja pulittanut myös käynnistä itseni kipeäksi.
Uuden hormonikorvausreseptin sentään sain, ja harmittaa kun siitäkään ei ollut aikaa keskustella. Mieli on nyt todella apea.
Onko kenelläkään kokemusta Progynova hormonivalmisteesta, jonka sitten sain ? Aikaisemmin olen käyttänyt Estradiol 0,6 mg geeliä.