pettymysten päivä..

  • Viestiketjun aloittaja erittäin pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
erittäin pettynyt
Minun on nyt saatava avautua, vaikka liekkö tuo ketään kiinnostaa.

Aamulla minun piti saada nukkua pitempään -> 8 ylös.
Lähdin vauvani kanssa toiselle paikkakunnalle (150km päähän) äitini luo yöksi. Hän on alkoholisti, mutta edellisenä päivänä vannoi, että on selvinpäin ku tullaan. Kuinka ollakkaan, perille päästyämme hän tuli ulos meitä vastaan - päissään. "en olekkaan selvinpäin vaikka lupasinki".. sanoin jo siinä vaiheessa, että jos juot lisää, me lähetään takasin kotiin. Olimme siis perillä hänen luonaan 12.30.
Sisälle päästyä hän jatkoi juomista. Edelleen varottelin, että jos juot vielä, niin me lähetään pois. "no ette lähe"
Noin 14.30 aikoihin hän jo sammui. Herätin hänet tuntia myöhemmin ja sanoin, että kyllä me nyt taijetaan kuitenki lähtiä kotiin. Siitä alkoi hänen itsensä haukkuminen yms.
Neljältä lähdimme ajamaan kotiin.

No, eipä siinä kaikki. Jotta päiväni olisi varmasti pilattu, niin ah-niin-rakas mieheni oli ostanut minun jättämilläni, RUOKAAN tarkotetuilla rahoilla kaljaa, pari siideriä, roiskeläppäpitsan, pekonia, sämpylöitä ja limukkaa. Kaiken lisäksi hän häipyi lähes heti, kun tulimme lapsen kanssa takaisin kotiin. Rahat jättäessäni hän sanoi, ettei aio ostaa niillä kaljaa. VOI VITTU OIKIASTI!

Mitä minä kohta teen näitten saatanan juoppojen kans?!
 
fdg
Mikä vitun sosiaalitapaus perhe te olette, miksi miehelle piti jättää rahaa. Eikö sillä ole korttia millä itse ostaa jos haluaa vai onko sekin otettu siltä pois, sinultakin on varmaan otettu. Kuulostatte vakavilta sosiaalitapauksilta.
 
Mies ilmeisesti aikoi viettää vähän vappaata kun luuli teidän olevan pois kotoa.
eiks se mee jotenki niin että pahaa saa tehdä mut ei jäädä kiinni.
Jos äitisi olisi äitini niin saisi olla ihan omissa oloissaan, en ajais tollasta matkaa vain nähdäkseni ettei taaskaan pitänyt lupaustaan, eihän alkoholisti pidäkään.
Miehestä en osaa sanoa kun en tiedä kaljotteleeko muuten. Kaljaveikon kanssa en asuis samassa taloudessa.
 
bert
Miehesi on siis samaa kastia kuin äitisi, sillä tottumuksesta päädyt tällaiseen seuraan?
Antaa aikuisten juoda, ei ole sinun päätös, eikä sinun vastuulla, eikä edes sinun asia - loppujen lopuksi.
Itsehän sinä päätät missä seurassa aikaasi vietät ja hyvä, että oivalsit lähteä äidiltäsi kotiin.

Toki ymmärrän pettymyksen.
 
erittäin pettynyt
TY: ei jääty äitini luokse, vaan kotona ollaan.

fdg: ai että mitä? mitä oikiastaan tarkottaa tuo sinun sosiaalitapaus perhe? ei, me ei saaha mitään sossunrahoja, jos sitä tarkotat. kerran eläissään monta monta vuotta sitten joutunu siinä puljussa vierailemaan, mutta siitä on tosiaan aikaa öööö... 5vuotta :) ja joo, miehellä on kortti, vaan rahat ei tule vielä. ja ei, minulta ei kyllä koskaan ole otettu korttia, ei ajo-eikä pankki- eikä luottokorttia pois. luultavasti jätin hänelle ruokaan rahaa siksi, että hän saa ostaa sitä ruokaa mutta niin...

Miili: oot kyllä ihan oikeassa, joka kerta saa pettyä äitiini. olen kai jotenki ääliö, kun aina kuitenki yritän uskoa ja toivoa parasta :/ mutta tuskin tulee mentyä uudestaan.
 
:hug:

höh, no johan oli paska päivä!

Voiskohan elämällä olla tarjolla sulle jotain parempaa kuin juopot läheiset? Jos ne aiheuttaa enemmän ahdistusta kuin iloa niin et tarvii niitä ympärille ja mistään velvollisuudesta ei juoppoa äitiäkään tarvii määrääsä enempää katsella.
 
bert
Alkuperäinen kirjoittaja erittäin pettynyt;29273681:
Niin, sitä tässä olen pohtinu koko päivän. Luulen että minut on jotenki kirottu juopoilla läheisillä :)
Äitiäsi et voi valita, miehesi voit.
Ketään ei kirota mistään suunnasta.
 
"minni"
Mä oisin kyllä häipyny ihan niiltä samoilta kannoilta sieltä äidin luota pois, kun olisin huomannu sen olevan kännissä, vaikka lupas olla selvin päin.

Tarkemmin ku ajatellaan, niin en pitäis tuommoseen äitiin yhteyttä ollenkaan. Sielläpähän tehköön rauhassa sitä mikä on tärkeintä elämässä, eli juokoon.

Tuo on muuten tosi hyvin, jos saa vauvan kans nukuttua 8.00 saakka, meillä ei oo onnistunu ikinä. Aina meidän vauvat on konkoillu kuuden pintaan ylös:) joskus jopa viideltä...

Ainoo, mikä tuossa oli oikeesti paskaa, niin tuo sun "mies". Hankkiutuisin varmaan eroon moisesta otuksesta.
 

Yhteistyössä