Petteri Orpon hallitus alentaa kuukautissiteiden hintaa ja silti jaksetaan valittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiittämättömyys on maailman palkka.
Nostan virtuaalihattuani toimittajille, jotka ovat jaksaneet kahlata läpi
keltaisen Bullshit-kirjan.
Jos homman agenda on kyykyttää muutamaa prosenttia väestön toimeentuloasiakkaista niin suoritus se on sekin.
Viisas päättäjä alkaisi purkaa sumaa miettimällä miten ihmiset voisivat paremmin tässä yhteiskunnassa. Mitä sinulle kuuluu-lausetta voisi viljellä muulloinkin kuin parisuhteen hoidossa.
Minulle kuuluu hyvää. Laitan netin kiinni ja jatkan Bullshit jobs-kirjan lukemista.

Eipä hallitusohjelmassa viedä keneltäkään ihmisoikeuksia pois.
Ihmisarvoinen elämä vaan määritellään uudestaan.. Se mikä oli ennen Suomessa ihmisarvoista korvataan vaikka jonkun kehitysmaan "ihmisarvoisella" elämällä. Saat istua tehtaassa 12 tuntia päivässä ompelemassa saumaa josta hädin tuskin saat sen verran rahaa että voit ostaa ruokaa ja siitäkin osan lähetät äidillesi joka hoitaa lastasi kun itse et työnteolta ehdi.

Ihmisarvoinen elämä vaan määritellään uudestaan.. Se mikä oli ennen Suomessa ihmisarvoista korvataan vaikka jonkun kehitysmaan "ihmisarvoisella" elämällä. Saat istua tehtaassa 12 tuntia päivässä ompelemassa saumaa josta hädin tuskin saat sen verran rahaa että voit ostaa ruokaa ja siitäkin osan lähetät äidillesi joka hoitaa lastasi kun itse et työnteolta ehdi.
Käy koulua ja hanki itsellesi kunnon ammatti. Vai oletko niin tyhmä ettet siihen kykene?

Sillä on, joka kirjoitti "Käy koulua ja hanki itsellesi kunnon ammatti. Vai oletko niin tyhmä ettet siihen kykene?"

Tuon kirjoittajan mielestä tehdastyöstä ei tarvitse maksaa inhimillistä palkkaa, se suodaan vain niille joilla on "kunnon ammatti"
#9 viestin kirjoittaja on vain yksi esimerkki somen myrkyllisyydestä.
Tällä palstalla pyörii tyyppejö, jotka oksentavat pahaa oloaan tylyttämällä kirjoittajia. Olen yksi niistä, jonka kirjoituksia kytätään.
Nyt on monen irvailijan ääni kellossa muuttunut tai vaimentunut, kun hallitusohjelma kääntyikin itseään vastaan.
On niin vaikea myöntää olleensa väärässä ja minun oikeassa.

#9 viestin kirjoittaja on vain yksi esimerkki somen myrkyllisyydestä.
Tällä palstalla pyörii tyyppejö, jotka oksentavat pahaa oloaan tylyttämällä kirjoittajia. Olen yksi niistä, jonka kirjoituksia kytätään.
Nyt on monen irvailijan ääni kellossa muuttunut tai vaimentunut, kun hallitusohjelma kääntyikin itseään vastaan.
On niin vaikea myöntää olleensa väärässä ja minun oikeassa.

👍

Yhteistyössä