Pettämistäkö, mitä teen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikämaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meikämaija

Vieras
Nyt olen tunteiden ristiriitaisessa myllerryksessä. Mieheni kertoi tai paremminkin tunnusti seuraavan totuuden.
Olen tiennyt, että hän käy melko säännöllisesti eräällä tutulla naishierojalla. Nyt hän sanoi, että hieronnan lopuksi hän saa myös käsihoidon intiimialueelle, mutta ei mitään muuta sen pidemmälle menevää.

Olemme olleet onnellisesti yhdessä n. 10 vuotta, ja meillä on myös kolme lasta.
Ensi reaktioni oli ero, mutta onko se kuitenkaan paras ratkaisu ?
Tunne ja järki eivät nyt oikein kohtaa samassa päässä !
Sanokaa nyt hyvät ihmiset, mitä minun tulee tehdä ??
Voinko enää luottaa mieheeni ?

Voit näköjään, jos kerran itse uskoutui sinulle. Minusta on hienoa, että mies ja vvaimo voivat olla niin hyviä ystäviä, että mies kertoo ja tunnustaa asioita. Monien muiden miehet eivät tunnusta yhtään mitään, jotkut eivät tunnusta vaikka jäisivät rysänpäältä kiinni.
Mietipä mitä haluja ja intohimoja, vipinöitä sulla itselläsi on olut vuosien varrella miehesi tietämättä, ja joita et ole ehkä toteuttanut. Nyt vain miehellesi niistä kertomaan, ja toteutat jokaisen yksitellen.
Onko mahdollista että olet elänyt turhaan kieltäymyksessä, ja aivopessyt itsesi uskolliseksi, ja silläaikaa mies on ollut rehellinen itselleen. Onko teillä ollut yhteinen sopimus noista asioista, vai onko jotain jäänyt puhumatta.

Mitähän se käsihoito tarkoittaa? Tuskin miehesi mitään pahaa on tehnyt kun sen noin auliisti kertoo. Mutta onko se varmasti totto mitä miehesti sanoo? Aivan tavalliset hieroojat tuskin tälläista hoitoa antavat. Sano sille että tästälähtien sinä annat hoidot kotona intiimialuielle korkojen kanssa.

Kyllä taustat tuntien voin melko varmasti sanoa, että se on ollut vain sitä käsihoitoa. Hieroja on ihan tavallinen hieroja, ja hän tekee erilaisia hierontoja. Ei varmasti ole mikään seksityöntekijä.

Varmaan se on perusteellisen keskustelun paikka.
Olisko mies valmis suomaan sinulle mieshierojalta tai joltain muulta samanlaista käsihoitoa. Miksi hän on käsihoitoon päätynyt? Miten olette ""rajanneet"" uskollisuuden, vai onko siitä ollut aikaisemmin tarvetta puhua?
Teillä on lapsiakin, joten älä tee mitään hätiköityjä ratkaisuja pekkien tunteiden varassa, vaikka ne pinnassa jyllävätkin.

On sulla Maijja tyhymä mies... Mitä hienoa hän luuli voittavansa tunnustuksella ? Yrittää tuhota perheensä, vai toisen ihmisen työn ja perheen? Luulisin että kertoi tyhmän valeen saadakseen sinut mustasukkaiseksi. Harkitsematonta, huh huh... Tunnustaisit Maija sinä tunnetta enemmän ettei miehen tarvi rakkauden sijasta haluta sinun mustasukkaisuuttasi. Mustasukkaisuus on monessa suhteessa korvike rehelliselle rakkauden tunnustamiselle.

Kokemusta on , että pikkusalaisuuksista ja välttelystä kasvaa pikkuhiljaa valtava muuri puolisoiden välille.
avoimuus kunniaan, kannattaa aina kannustaa ja palkita toista siitä että kertoo itse, eikä tarvitse tentata ja epäillä.
Ihmisiä kaikki olemma, jotenka samat kyrvät ja pimperot on housuissa jokaisella. Parempi vaan jos mies myöntää, että kun naisen käsi kulliin tarttuu, niin ei ole välttämättä kykyä sanoa ei.
Ne miehet jotka eivät petä, hoitavat sen uskollisuus asian niin että eivät mene koko hierojalle, jos tietävät, että tumppuunveto on tiedossa, ja vaimo ei tykkää.
Parempi kun myöntää, ja ehkä pysyy poissa pahanteosta jos ei kantti kestä kertoa. Rehelliset ihmiset ovat harvassa.
Vai kertoiko mies tuon kostoksi?

Kaikki aina vetoavat ettei kannata erota kun on lapsiakin. kyllä lapset huomaa senkin, että vanhemmilla on kiristyneet välit, mikään ei enää toimi, eikä mitään tehdä yhdessä, kärsii ne lapset siitäkin. Jos tuo on uskottomuutta kyseiselle parille, minulle ainakin olisi, niin miksi ero ei olisi mahdollinen. Se, että yhteistä elämää on jo 10 vuotta takana ei haittaa mitään, kyllä miehen temppu pyyhki ne kaikki takanaan. Teko oli täysin sikamainen, itsekäs ja vaimoa epäkunnioittava! Minä en henkilökohtaisesti jäisi liittoon vaikka lapsia olisikin!

Otit minun nimimerkkini käyttöön, joten tiedoksi, tämän palstan Meikämaija ei ole sama, jonka jutustelua olette nähneet palstoilla.

Mitä tämän palstan asiaan tulee, niin ei kai tuo sentään eron väärtti ole. Hieroja on varmistanut itselleen vakinaisen asiakaskunnan vähän erikoisella keinolla.

hieronnan ammattilaiset eivät koskaan anna näitä palveluja
se ei kuulu missään muodossa hierontaan.ei miehille eikä naisille. tuollainen menettely pilaa kaikkien hierojien
ammattimaineen.(itse työtä tehnyt 20.v)

Vai ihan käsihoito kuuluu samaan pakettiin. Eihän tuo nyt niin kovin erikoista ole että hieroja tekee myös manikyyreja, tekeekö hän myös pedikyyreja? On ainakin hyvin monipuolinen koulutus hänellä, missäpäin hän ottaa asiakkaita vastaan? Olis kiva saada kaikki hoidot samalla käynnillä. Olisi tosi kätevää esim. kampaajakäynnin yhteydessä saada myös puolihieronta ja vaikka se jalkahoito samalla, mutta ainakaan täällä pienellä paikkakunnalla ei vielä kukaan ole moisia palveluja älynnyt yhdistää. =)

Ensinkin ihmettellään hierojaa, miksi hän tekee intiimi juttuja asiakkaan kanssa. Koulutuksessa jos puhutaan ko asiasta ja tämä ei kuulu hierojan työtehtäviin. Täytyy olla jotain muita tunteita heidän välillään jos näin tapahtuu. Itse olisin huolissani jos tietäisin mieheni tekevän vastaavaa naisasiakkaalle.

Älkää syyttäkö hierojaa jos hän anttaa pyydettäessä
myös muuta kuin perinteistä ( vaimot ei älyä tehdä sitä
kotona )! Minäkin saan ihanalta hierojaltani paljon
enemmän, kuin ko tapaus! Kiitos sulle ihana hierojani
älä muuta käytäntöä!

No, minusta taas tuntuu että, olet tekemässä jutusta Juttua isolla J:llä

Minun henkilökohtainen mielipide/kommentti on että, tuskinpa nyt kannattaa sen suurempiin toimenpiteisiin tässä asiassa ryhtyä

Ratkaisu: ala itse käymään jollain miellyttävällä mieshierojalla

Miski ap ei vois kysyä mieheltään miten se hieroja sen tekee?? Jos kerran noin kertoi niin ois se varmaan mahdollista kotonakin toteuttaa:) tulis halvemmaksi ja lapsiin olis enempi laittaa sitä rahaa...

Paljasta miehellesi, kuinka nuori ja komea genkologisi antoi sinulle todella ihanat vibrat rutiinitarkastuksessa.
Tämähän uppoaa miehiin, kuin entinen Simo hilloon. Ne kaikki luulee, että siellä ryvetään seksissä.

Kyllä tämä meijämaijan kertomus herättää kysymyksiä ja ajatuksia.
Ensi reaktiona se on varmaan melko kipeä. Kuitenkin kun asiaa pohtii syvällisellisesti, ei se enää olekaan niin paha kuin alkuunsa tuntui.
Eihän se hieroja kuitenkaan miestäsi vie, ja onko se sitten pettämistä, se on jokaisen mietittävä, mutta en sitä kuitenkaan pidä varsinaisena pettämisenä.

Eräs hierojaystäväni kertoi, että jotkut miehet ovat niin herkkiä, että voivat laueta, kun selkää ja pakaroita hierotaan. Ja ovat siitä sitten kauhean noloina.
Pitääkö joku tätä pettämisenä ? Rajanveto on mielestäni todella vaikeaa.
Puhuminen on kuitenkin aina tärkeää.
Koettakaa puhua, ja toivon, että voitte jatkaa yhdessä.

Itselläni tuo ylittäisi pettämisen rajat raikuen. Mies on toistuvasti mennyt tekemään mitä teki. Hän on vetänyt kolmannen osapuolen mukaan suhteeseen ja pitänyt sinua pellenä selkäsi takana. Itse en koskaan voisi antaa anteeksi pettämistä enkä sen aiheuttamaa nöyryytystä.

MUTTA, anteeksianto on äärimmäisen hieno teko jos siihen pystyy. Jos siihen pystyt niin anna anteeksi. Jos taas tiedät ettet koskaan tule luottamaan mieheesi enää niin älä edes yritä. On turha kiusata itseään jatkuvalla epäluulolla ja vainoharhoilla.

Samaa mieltä. JOtenkin tuntuu naurettavalta vedota noihin 10 yhteiseen vuoteen kun tulee puhe anteeksiannosta. Mutta ottiko mies nuo vuodet huomioon kun kävi pettämässä? Miksi naisen pitää nyt niitä ajatella jos ne eivät miehenkään vaakakupissa mitään painaneet. Jos vuosiin vedotaan niin silloin pitäisi kummankin muistaa yhteistä aikaa ajatella ja tässä suhteessa mies ei sitä varmasti ole tehnyt.

Ensiksi haluan pyytää anteeksi meikämaijalta, kun varastin hänen nicinsä vahingossa käytttöön.

Haluan kiittää kaikkia vastausien antajia, ja saa niitä vieläkin antaa tai kommentoida aihetta.

Olen nyt vakavasti päättänyt antaa anteeksi ja jatkan mieheni kanssa.

Tarkemmin ajateltuna ei tuo asia nyt elämää suurempi ole, ja sen kanssa nyt sitten elämme.
Raastavintahan varmaan on miten mies käyttäytyy, ja epäilyksen siemen alkaa helposti itämään.

Eihän mieheni tarkoitus ollut olla minulle uskoton, ja itsehän hän halusi asian pois omalta tunnolta.
Eikä hierojan ollut tarkoitus viedä miestäni.

""Eihän mieheni tarkoitus ollut olla minulle uskoton, ja itsehän hän halusi asian pois omalta tunnolta.
Eikä hierojan ollut tarkoitus viedä miestäni.""

Siis eikö miehesi miellä käsihoidon olevan uskottomuutta, kun sen suorittaa hieroja? Ja tuo omalta tunnoltaan pois saaminen on juuri tuota oman olonsa helpottamista. Samalla kaataa paskan sinun niskaasi. Miksei mies kertonut heti saamastaan palvelusta? Eikö näitä hoitoja jatkunut pitempäänkin? Eka kerran jotenkin ymmärtää erehdykseksi, mutta jatkuvana? Ja tuo hierojan tarkoitusperä on aika ontuva puolustus. Eihän huoratkaan halua kaikkia asiakkaitaan oikeaan suhteeseen.