Pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rikkoutunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rikkoutunut

Vieras
Mies kertoi puolenvuoden seurustelun jälkeen että petti minua toisen naisen kanssa edellis iltana kännissä. (känni ei ole hyväksyttävä syy) Jatkoimme suhdetta ja nyt olemme olleet reilu 2 vuotta yhdessä ja jostain syystä tämä pettäminen on palannut mieleeni, muistan sen päivittäin ja se tekee oloni niin huonoksi.. Varsinkin kun menen pesuhuoneeseen ja näen siellä pesukoneen näen mielessäni sen kuinka se on tapahtunut. ( tapahtui siis pesukoneen päällä, mutta ei siis meidän pesukoneen) Ja kun katson miestäni en jotenkin pysty ymmärtämään tätä asiaa, miten hän pystyi? Tiedän että monen mielestä meidän suhde ei kuitenkaan ollut kauhean vakava vielä tuolloin kun pettäminen tapahtui. Mutta asuimme kuitenkin virallisesti yhdessä.

Miksi nämä asiat palasivat taas mieleeni? Mies kuitenkin antoi minun päättää meidän suhteemme jatkosta. (halusi itse jatkaa ja oli valmis tekemään mitä ikinä tahdoin) En haluaisi millään kertoa asiasta miehelleni, mutta ei minulla taida olla mitään muuta vaihtoehtoa jos haluan että asia ei minua enää vaivaisi.

Anteeks voi antaa aina, mutta unohtaa ei voi koskaan. Joko opettelet elämään asian kanssa tai sitten lopetat suhteen.

Peesi! Jos olet "antanut anteeksi", niin sitä et saisi ainakaan tehdä, että aina kun on jotain ongelmaa/selvitettävää, niin vedät ton vanhan asian esiin..Se on ollutta ja mennyttä! Jos taas se alkaa liikaa vaivaamaan, niin sitten sun pitää tehdä päätös; joko lähteä suhteesta tai sitten vain hammasta purren päästävä sen asian yli! Yrittäisit vain aatella, että erheitä sattuu ihan jokaiselle,ehkei nyt tommosta, mutta kuiteskin, ja jos muuten on parisuhteenne suht mallillaan, niin onko sen väärti antaa vanhan jutun pilata tämän hetkistä hyvää? Jos taas vastaava tulee toistumaan, niin sitten on jo kyseessä ihan perinteinen vanha pukki, joka ei parisuhteeseen kykenekään ja sitten onkin vain yksi neuvo; ota rahat ja juokse, heh!

En ole koskaan maininnut tai nostanut tätä asiaa esiin, esim riidan yhteydessä.

Haluan kyllä jatkaa suhteessa, mutta jotenkin tosi vaikeaa sivuuttaa tätä kun se tulee mieleen niin pienestäkin. Ja en mainitse miehelleni asiasta mitään.

Yhteistyössä