Pettämisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niimpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niimpä

Vieras
Mitä sanoisitte, jos "jotenkuten tuttu" mies itkisi teille kännissä sitä kun vaimolla on suhde toiseen mieheen? Samainen mies on pettänyt vaimoaan tietämäni mukaan useita kertoja pitkähkön avioliiton aikana. Kuinka tyhmä voi tämä mies olla? Voi tsiisus..siis itse saa heiluttaa häntäänsä joka ovella, mutta kun vaimo (joka on ihan satavarmasti ollut näistä miehensä seikkailuista tietoinen) aloittaa salasuhteen niin jo tulee miehelle itku silmään..
Voi v...n idiootti. Itse olen yksiavioista tyyppiä, en huutele vieraisiin pöytiin.

[QUOTE="...";25260009]mä olisin varmaan kiukuspäissäni sanonu ton miehelle.[/QUOTE]

Itse asiassa sanoinkin. En tiedä kuuliko, tilanteessa oli hälyä ja mies aika jurrissa. Kohteliaisuudesta kuuntelin vuodatusta. Tilanne taitaa enteillä eroa ja mies on kieltämättä kuin orpo piru kun satunnaisesti nähdään. Toisaalta säälittää, toisaalta ajattelen että "niin makaa kuin petaa". Eniten harmittavat tämän pariskunnan herkässä iässä olevat lapset. Ulkoiset puitteet ovat kunnossa, mikä saa ihmiset pettämään? Ja mitä enemmän ihmettelen, miten jaksaa pysyä liitossa vaikka mies pettää? Asia ei minulle tietenkään kuulu, pistää vaan vihaksi..

Yhteistyössä