pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kaikki mihin liittyy toisen luottamuksen pettäminen on pettämistä.
Eli jos suhteessa on sovittu että noin ei tehdä niin silloin on.

Toisaalta, joskus pitäisi päivittää näitä sopimuksia, me emme vuonna 1989 sopineet nettiseksistä mitään, kun sellaista ei ollut olemassakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Määrittele netissä sekstailu

Jos juttelen chatissa miehen kanssa ( aina sama tyyppi ) ja joka kerta se johtaa siihen että toinen harrastaa sooloilua ( irl ) keskustelujemme johdosta..

Vaikea dilemma, mutta toisaalta sinä et harrasta seksiä, vaan se toinen vetää käteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
No tuntuuko susta oikealta noin tehdä?

Tämä on vaikea kysymys - toisaalta laitan vain sanoja koneelle, en itse tee mitään. Saatan samalla katsella jutella jonkun muunkin kaverin kanssa ihan muista jutuista.

Mutta toisaalta..en kysyisi tätä ellei mulla olisi vähän outo olo asiasta.

Mun mielestä pointti on se, että josko sun miehes vois lukea ne tekstit suuttumatta, niin se ei oo pettämistä. Minä kirjoitan vaan sellaista, jota voisin kirjoittaa niines, että mies on selän takana katsomassa :)

Tämä on vaikea kysymys - toisaalta laitan vain sanoja koneelle, en itse tee mitään. Saatan samalla katsella jutella jonkun muunkin kaverin kanssa ihan muista jutuista.

Haluaisitko kumppanisi tekevän samaa?

Jos juttelen chatissa miehen kanssa ( aina sama tyyppi ) ja joka kerta se johtaa siihen että toinen harrastaa sooloilua ( irl ) keskustelujemme johdosta..

Jos et uskalla kertoa tuota miehellesi niin et mielestäni purjehdi ihan selvillä vesillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Haluaisitko kumppanisi tekevän samaa?

Jos mieheni kirjoittaisi tekstiä ja toinen osapuoli tahollaan sooloilisi ei se haittaisi.
Mutta jos miehelleni joku kirjoittaisi juttuja ja mieheni puuhailisi yksinään, ajatellen sitä toista, niin olisin kyllä kiukkuinen asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja a:

Jos et uskalla kertoa tuota miehellesi niin et mielestäni purjehdi ihan selvillä vesillä.

Tässä päästäänkin siihen parisuhteen harmaaseen alueeseen - onko kaikki kerrottava toiselle ?

Minä en ajattele tätä chatti-miestä sillä tavalla, vaan haluan omaa miestäni. Minusta tilanne vaan on aika kutkuttavan jännä - piristävä jollain tapaa :/

Nostin vanhan ketjun kun itsellä vähän samanlainen tilanne kuin aloittajalla. Olen n. kuukauden verran chattaillut yhden miehen kanssa älypuhelimella. Tavattiin yhden pelin chatissa. Aluksi kaikki oli hyvin viatonta mutta lopulta alettiin chattailemaan joka päivä ja kuviakin vaihdeltiin. Ollaan myös kirjoiteteltu paljon seksistä ja tämä mies on tyydytellyt itseään minun kirjoitusteni takia... Tämä naimisissa oleva mies ehdotteli myös oikeasti juttelua puhelimitse ja tapaamista mutta en todellakaan suostunut. Onneksi välimatkaa on paljon.

Omaan seksielämään chattailulla on ollut hyvin positiivinen vaikutus sillä olen halunnut miestäni lähes joka päivä, kun normaalisti meillä mies on se aktiivisempi osapuoli. Nyt chattailu loppui kun chattikaveri lähti kuukaudeksi ulkomaille mutta mietin pitäisikö miehelle kertoa? Mies oli kyllä tietoinen chattailusta silloin ihan alussa kun se oli vielä viatonta mutta ei tiedä että jatkoin... Loukkaanko miestä turhaan kertomalla?

[QUOTE="eräs";28673451]Nosto[/QUOTE]
Olen pettänyt vaimoani parin vuoden ajan erään naisen kanssa. Kun se alkoi sillä naisella oli toinenkin ukkomies hoidossa josta oli puhetta ja se kuulemma oli loppu kun alkoi olee mun kanssa. Ollaan nähty ja pantu noin 2vk välein, käyty baareissa yms.. nainen on eronnut sinkku. Nyt on käynyt ilmi että se on ollut kumminkin koko ajan meidän molempien kanssa, se ihmettelee kun mä sain hirveen mustasukkaisuus kohtauksen sille. Mitä vit.. mä en ny tiedä mitä tekis.. kumminkin tykkään hirveesti sen naisen seurasta..

Yhteistyössä