G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Kaikki mihin liittyy toisen luottamuksen pettäminen on pettämistä.
Eli jos suhteessa on sovittu että noin ei tehdä niin silloin on.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Määrittele netissä sekstailu
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Määrittele netissä sekstailu
Jos juttelen chatissa miehen kanssa ( aina sama tyyppi ) ja joka kerta se johtaa siihen että toinen harrastaa sooloilua ( irl ) keskustelujemme johdosta..
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:No tuntuuko susta oikealta noin tehdä?
Haluaisitko kumppanisi tekevän samaa?Alkuperäinen kirjoittaja Grey:Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:No tuntuuko susta oikealta noin tehdä?
Tämä on vaikea kysymys - toisaalta laitan vain sanoja koneelle, en itse tee mitään. Saatan samalla katsella jutella jonkun muunkin kaverin kanssa ihan muista jutuista.
Mutta toisaalta..en kysyisi tätä ellei mulla olisi vähän outo olo asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:Jos juttelen chatissa miehen kanssa ( aina sama tyyppi ) ja joka kerta se johtaa siihen että toinen harrastaa sooloilua ( irl ) keskustelujemme johdosta..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haluaisitko kumppanisi tekevän samaa?Alkuperäinen kirjoittaja Grey:Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:No tuntuuko susta oikealta noin tehdä?
Tämä on vaikea kysymys - toisaalta laitan vain sanoja koneelle, en itse tee mitään. Saatan samalla katsella jutella jonkun muunkin kaverin kanssa ihan muista jutuista.
Mutta toisaalta..en kysyisi tätä ellei mulla olisi vähän outo olo asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja Grey:Jos juttelen chatissa miehen kanssa ( aina sama tyyppi ) ja joka kerta se johtaa siihen että toinen harrastaa sooloilua ( irl ) keskustelujemme johdosta..
Jos et uskalla kertoa tuota miehellesi niin et mielestäni purjehdi ihan selvillä vesillä.