pettämisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en! Olen tarvittaessa sen verran pokerinaama, ettei minusta näkisi, jos vaan valitsisin ajan ja paikan oikein. Olisi silti hirveää salata sellaista asiaa sen jälkeen vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Rehellisesti? En tiedä pettäisinkö, jos olisin 100% varma etten jäisi siitä kiinni. Luulen ja toivon että en. Samaa toivon mieheltäni.

samoin. ehkä voisin sen tehdä... toivon silti että en tekisi. miehestä en tiedä.

Varmaan joo, jos en jäisi kiinni, enkä saisi huonoa omaatuntoa. Se sitten taas vaatisi sen, etten muistaisi koko juttua... hmmm... joten mitä iloa? Ehkä siis en kuitenkaan. :)

Petin vuosi sitten, enkä jäänyt kiinni.
Ja sen jälkeen olen osannut asennoitua paljon paremmin siihen, kun mieheni petti minua useita vuosia sitten.

Olen osannut katsoa pettämistä ihan uusin silmin. Sen jälkeen monia vuosia kestänyt kipeä asia saatiin loppuunkäsiteltyä, kun ymmärsin miestäkin paremmin.

Voipi olla että mieheni pettää minua jos tietää 100% varmaksi ettei jää kiinni. Itse en enää samaan ryhdy.
Mutta jos mieheni pettää, toivon ettei hän todellakaan jää kiinni. Kerran ymmärrän, mutta toinen kerta saa ajattelemaan toisin.

Yhteistyössä