Pettämisestä selviytyminen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin,ei kai se täydelliseksi voi enää tulla mutta jos molemmat silti haluaa jatkaa yhdessä ja elämä on muuten hyvää niin en tiedä onko ero silloin hyvä idea..Olen kyllä itse sanonut että jos tuntuu että minun kanssa jatkaminen tuntuu hankalalta niin silloin erotaan,eihän väkisin suhteessa olemisesta myöskään mitään tule,mutta ei tuo mies ole halukas lainkaan eroamaan,enkä kyllä minäkään..

Meillä mies petti vuosia sitten, anteeksi olen antanut mutta eihän se mielestä koskaan unohdu. Viitisen vuotta tapahtuneen jälkeen aloin luottamaan siinä määrin, etten joka kerta miehen lähdettyä ulos kavereiden kanssa miettinyt, mitäköhän se siellä tekee.

Ei se helppoa ole. Toisaalta ei se noin kauan normaaliin arkeen vaikuttanut vaan nimenomaan noihin ulkona käymisiin. Kurjinta kummankin kannalta on ollut se, että varsinkin alussa asia nousi esiin lähes jokaisen riidan yhteydessä.

Nykyisin en tapahtunutta enää muistele. Kumpikin meistä tietää, että toista kertaa en samaa lähde käymään lävitse joten jos jotain vielä tapahtuisi niin nostaisin kyllä kytkintä. On se sen verran kova paikka kuitenkin.

Tsemppiä sulle! Teet niin kun itse parhaalta tuntuu!

J-Lo asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Tiedät sen sitten jos joudut moiseen tilanteeseen toivottavasti et. Minun puolisostani en olisi ikinä uskonut että hän voisi pettää "ei ollut pettäjätyyppiä" vaan tunnollinen rakastava puoliso jolle perhe on tärkein. Tilaisuus teki mahdolliseksi kun halusi kokea jotain jännää uutta jonka jälkeen huomasi että katui heti tekojaan. Itse olin myös sanonut että jos pettää niin sellaista en suvaitse vaan se on kerrasta poikki mutta ei ne asiat kuitenkaan ihan niin yks oikoisia ole.
Kiitos vertaistuesta teille kaikille! Parempaa tulevaisuutta teille kaikille!

Yhteistyössä