Pettämisestä - Onko se oikein olla hiljaa toisen selän takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jasu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jasu"

Vieras
Tervehdys.

Ajattelin jakaa foorumilaisten kanssa sellaisen asian, kun istuimme porukalla viikon vaihteessa terssilla ja jossakin vaiheessa iltaa puheet kääntyivät - kuinkas muuten - pettämiseen.

Selkeyden vuoksi, niin olimme tyttöporukalla liikkeellä, ainoa sinkku olin minä. Ja myöskin porukan ainoa äiti. Lapsi tosin jo viiden vanha, joten älkää syyllistäkö heitteillejätöstä. Turvallisesti oli sisaruksilla hoidossa.

Muta sitten asiaan. Olenko valinnut seurani aikoinaan huonosti, vai onko kovinkin yleistä, että miehiä vaaditaan tilille jopa tekemättömistä asioista? Ja naiset saavat pönkittää itsetuntoaan tilille vaatimisesta vaikka ovat itse käyneet vieraissa? Tämä ei minun järkeeni mahdu, ei sitten mitenkään. Etenkin kun nämä "typykät" kehuivat vielä omilla tempauksillaan ja miten heidän miehensä eivät asioista tiedä, vaikka parhaillaan olisikin mennyt vieraiden naisten lakanoissa pitkälle aamuun. Kehuivat vielä seuraa sen verran hyväksi, että aina löytyy toisilta alibi epäilysten varalle. Siis oikeesti? Jossain välissä iltaa tuli jo sellainen olo, että onko minun maailmankuvani muuttunut lapsen ja vastoinkäymisten myötä, vai siis mitä ihmettä?

Miestä on kuulema kyllä sitten kiva hiillostaa oman pitkäksi menneen yön jälkeen, että ollaankos sitä nähty kutsumattomia vieraita tai muuta, että ei vaan jäätäisi itsekiinni.

Tekisi niin mieli polttaa sillat näihin "kavereihin" ja laittaa välit poikki kertomalla jokaisen äijälle asioiden todellisen laidan. Annanko mennä? Minusta tuo vaan on niin väärin kuin olla ja voi.

Eipä auta ei, vaikka yrittäisitkin täysillä olla huomioonottava, rakastava ja hellä mies. Tätähän siitä palkaks saa. Parempi vaan olla se pettävä sika, koska kunnioitusta et itse saa! The world you get is the world you give away!!!

Vissiin tässä oli se idea, että ne lapsettomat ystävät pettävät miehiään ja ap:sta on lapsensaannin jälkeen tullut jotain parempaa, kun ei voi tykkää nykyään pettämisestä.
Taisi olla provo lapsettomat on paskoja ihmisiä
Vs.
Lapsen tehneet ovat täydellisiä

[QUOTE="Jasu";28726730]Ja vielä painotus, niin kyllä, vieraiden naisten lakanoissa. Eli käytännössä siis toistensa. Eikä mitään lähekkäin vaan ihan kunnon hommailua![/QUOTE]

Siis vieraiden, mutta silti toistensa? Eikö ne kaverit kuitenkin tunne toisensa? Sulla on vähän parantamisen varaa tässä draamankehittelyssä.

Otetaanpa uusiksi. Hieman rauhallisemmin. Eli kyllä, ystäväni kertoivat siis oman parisuhteensa ulkopuolella käyvänsä vieraissa toistensa lakanoissa koko porukka. Ja satunnaisesti muitakin. Ja tämä vaan ei mahdu minun järkeeni. Ja tekevät tätä siis salaa miehiltään. Kertoivat vielä hiillostavansa miehiään "varmuuden vuoksi" pettämisestä, vaikka ovat itse pettäneet miehiään.

Minun pistää niin vihaksi. En vain haluaisi uskoa tätä todeksi. Ymmärtäisin vielä jotenkin tämän kuvion jos miesten kanssa sängyssä, mutta että toisten naisten!

[QUOTE="Jasu";28726800]Otetaanpa uusiksi. Hieman rauhallisemmin. Eli kyllä, ystäväni kertoivat siis oman parisuhteensa ulkopuolella käyvänsä vieraissa toistensa lakanoissa koko porukka. Ja satunnaisesti muitakin. Ja tämä vaan ei mahdu minun järkeeni. Ja tekevät tätä siis salaa miehiltään. Kertoivat vielä hiillostavansa miehiään "varmuuden vuoksi" pettämisestä, vaikka ovat itse pettäneet miehiään.

Minun pistää niin vihaksi. En vain haluaisi uskoa tätä todeksi. Ymmärtäisin vielä jotenkin tämän kuvion jos miesten kanssa sängyssä, mutta että toisten naisten![/QUOTE]

Okei nyt ymmärrän, mutta mikä siinä on pahempi, että naiset keskenään? Siis pohjimmiltaan, miksi se on pahempi tai ymmärrät sitä vähemmän, kuin toisia miehiä?

[QUOTE="Jasu";28726800]Otetaanpa uusiksi. Hieman rauhallisemmin. Eli kyllä, ystäväni kertoivat siis oman parisuhteensa ulkopuolella käyvänsä vieraissa toistensa lakanoissa koko porukka. Ja satunnaisesti muitakin. Ja tämä vaan ei mahdu minun järkeeni. Ja tekevät tätä siis salaa miehiltään. Kertoivat vielä hiillostavansa miehiään "varmuuden vuoksi" pettämisestä, vaikka ovat itse pettäneet miehiään.

Minun pistää niin vihaksi. En vain haluaisi uskoa tätä todeksi. Ymmärtäisin vielä jotenkin tämän kuvion jos miesten kanssa sängyssä, mutta että toisten naisten![/QUOTE]

Siis sun parhaat ystävät lesboilevat keskenään miestensä selkien takana, eikä sinua ole pyydetty mukaan? Aika tylyä. Eivät taida olla oikeita ystäviäsi.

[QUOTE="vieras";28726815]Siis sun parhaat ystävät lesboilevat keskenään miestensä selkien takana, eikä sinua ole pyydetty mukaan? Aika tylyä. Eivät taida olla oikeita ystäviäsi.[/QUOTE]

Ytimeen! ;) sorry ap :)

Miten tähän liittyi tuossa aloitusviestissä se, että sä olet tästä porukasta ainoa jolla on lapsi? Onko sulla liian repsahtanut kroppa ja siksi kaverit eivät halua sinua mukaan lesborinkiinsä?

Uuh???

Ei kai lesboilusta voi suuttua? En mäkään suuttuisi, jos mun mies haluaisi miestä. Se on se asia, mitä en pysty hänelle sängyssä tarjoamaan ja hakekoon muualta, jos sitä haluaa :D

Mutta joo, kuulostaa kyllä "ei niin todelliselta" tämä juttu... Josko on kuitenkin totta, niin enpä tykkäisi minäkään. Pettämistä en ole ikänä hyväksynyt eikä tuota onneksi pahemmin omassa ystäväporukassa esiinnykään.

Tosin en edelleenkään ehkä osaisi ottaa lesboilua miehen pettämisenä :D

[QUOTE="joo";28726789]Hieman on kapea sun näkemys...[/QUOTE]

Näin minä päättelin noista "onko mun ajatusmaailma muuttunut lapsen myötä" "olin porukasta ainoa, jolla oli lapsi" ja myös ainoa joka kyseenalaisti koko homman. Vaikutti myös muutenkin todella potentiaaliselta provolta, mutta ei ottanut tuulta alleen, kun kukaan ei ymmärtänyt mitä ap tarkoittaa.

Kyse ei nyt kyllä ollut siitä, että minua ei ole kysytty mukaan, vaan siitä, että parisuhteessa/naimisissa olevat naiset pettävät miehiään toisten naisten (toisiensa + välillä joku ulkopuolinenkin, voi olla mieskin, mene ja tiedä).

Enkä nyt itseäni voi lapsen myötä paremmaksi väittää, mutta lähinnä tuo toisten selän takana puuhastelu ja miestensä aiheeton syyttely.. Voin olla jonkun mielestä kapeanäköinenkin tässä, mutta miten se on parempi juttu, että nainen pettää naisen kanssa miestä?

Hetken höyryjen päästön jälkeen taidan hakea äijien numerot enirosta ja laittaa koko jutun niille menemään. Palakoon sillat tai muuta, mutta minusta tuo vaan on niin väärin. Yhden miehen vielä tiedän kouluajoilta, ja minusta kukaan ei ansaitse moista kohtelua.

[QUOTE="Jasu";28726904]Kyse ei nyt kyllä ollut siitä, että minua ei ole kysytty mukaan, vaan siitä, että parisuhteessa/naimisissa olevat naiset pettävät miehiään toisten naisten (toisiensa + välillä joku ulkopuolinenkin, voi olla mieskin, mene ja tiedä).

Enkä nyt itseäni voi lapsen myötä paremmaksi väittää, mutta lähinnä tuo toisten selän takana puuhastelu ja miestensä aiheeton syyttely.. Voin olla jonkun mielestä kapeanäköinenkin tässä, mutta miten se on parempi juttu, että nainen pettää naisen kanssa miestä?

Hetken höyryjen päästön jälkeen taidan hakea äijien numerot enirosta ja laittaa koko jutun niille menemään. Palakoon sillat tai muuta, mutta minusta tuo vaan on niin väärin. Yhden miehen vielä tiedän kouluajoilta, ja minusta kukaan ei ansaitse moista kohtelua.[/QUOTE]

Ja kun sä kerrot niille miehille, että niiden vaimot lesboilee parhaiden ystävättäriensä kanssa, niin sä luulet, että ne miehet ei kuvittele päässeensä keskelle omia fantasioitaan :D

[QUOTE="Jasu";28726904]Kyse ei nyt kyllä ollut siitä, että minua ei ole kysytty mukaan, vaan siitä, että parisuhteessa/naimisissa olevat naiset pettävät miehiään toisten naisten (toisiensa + välillä joku ulkopuolinenkin, voi olla mieskin, mene ja tiedä).

Hetken höyryjen päästön jälkeen taidan hakea äijien numerot enirosta ja laittaa koko jutun niille menemään. Palakoon sillat tai muuta, mutta minusta tuo vaan on niin väärin. Yhden miehen vielä tiedän kouluajoilta, ja minusta kukaan ei ansaitse moista kohtelua.[/QUOTE]

Minä ainakin vitsailun tuon, että sinua ei ole pyydetty mukaan, mutta se vielä kiinnostaisi, että miten se naistenvälisyys sitten on pahempi?

Tai sitten ihan vaan mietit parempia provoja... :p

Yhteistyössä