L
Lady Luck
Vieras
Olen seurustellut 1,5 vuotta maailman ihanimman miehen kanssa ja ollaan asuttu yhdessä koko se aika kun olemme seurustelleet.Minä kuitenkin olen pettänyt häntä useamman kerran.Joistain kerroista olen jäänyt kiinni mutta mies on antanut anteeksi.Ikinä en siis ole tunnustanut mitään,mutta kun teot ovat niin selviä ettei siinä jää paljon arvailemisen varaan,esim.baari illan jälkeen en ole tullut yöksi kotiin jne..Aina kun on sovittu ja kaikki menee hyvin niin taas minä vedän mieheltäni jalat alta ja teen taas jotain tyhmää..Hän antaa silti anteeksi.Miksi hän antaa jatkuvasti anteeksi?En ole niin ihana tyttöystävä että ansaitsisin saada anteeksi.Rakastaako hän minua niin paljon ettei halua jättää minua?En usko..Itse inhoan pettämistä todella paljon ja silti teen sitä,miksi?Luulen tuon kaiken johtuvan lapsuudestani,minulla on alkoholisti isä joka ei ikinä antanut rakkautta tai ollut juuri läsnä.Hänen kanssaan keskusteltiin vain silloin kun hän oli kännissä.Isä suhdetta ei ole siis ollut.Luulenpa vain hakevani hyväksyntää näiltä miehiltä ja katson kelle kelpaa.Kun miehille ei kelpaa kuin se yksi yö,masennun ja palaan häntä koipien välissä oman miehen luokse.Tämä on mielestäni jollain tapaa sairasta ja haluaisin lopettaa.Haluaisin normaalin parisuhteen mieheni kanssa,mutta mahtaako onnistua...??seksi riippuvainen en ole,mutta haen hyväksyntää ja huomiota.Pitäisikö mennä terapeutille?Jos jollain samaa kokemusta niin olisi kiva kuulla ja pelkästään asiallisia vastauksia,tämä on ongelma.