?
=(
Vieras
Lainasin tässä taannoin miehen laukkua (joka on jatkuvasti osittain pakattu kun tarvii sitä lähes joka viikko) ja kun tyhjäsin sitä laitoin irtosälää toilettilaukkuun niin tein ikävän löydön. Toilettilaukun taskussa oli kortsuja. Kysyin mieheltä onko hänellä jossain joku vakituisempikin suhde vai satunnaisia vain. Kielsi olleensa kenenkään kans. Väitti hankkineensa ne noin vuosi sitten meidän välirikon ja erillään asumisen aikana. Mut siis ettei ole sanojensa mukaan niitä käyttänyt kenenkään kans. Ihmetyttää vaan kun niitä oli kahta eri merkkiä - toisia kaks ja toisia yks jäljellä. Kysyin sit mistä on ne ostanu. Toivoin vastaukseksi et jostain ravintolan automaatista koska se ois selittänyt sen määrän - kuvittelen et niistä ostetaan yksittäiskappaleita?? (onkohan niissä vessoissa vielä nykyään sellaisia??) Sanoi ostaneensa kaupasta. =(
Katsoin sit reilun viikon päästä (kyttäjäkö??) onko kortsut hävinny. No olihan ne mut löytyivät toisesta toilettilaukusta. =( Ihmettelen nyt et miksi niitä ei ollu voinu hävittää jos niitä ei tarvi. Mitä se niillä tekee jos ei reissullaan seksiä harrasta?? Mitä te ajattelette? Mistä tässä oikein on kyse?
Ja kyllä, olen varmaan nuuskija. Mutta en mielestäni paha sellainen koska kortsut siellä jo vuoden verran olleet ihan minun tietämättäni. Sattumalta ne löysin ja aion kyllä jatkossa kytätä mikä niiden menekki on.
Katsoin sit reilun viikon päästä (kyttäjäkö??) onko kortsut hävinny. No olihan ne mut löytyivät toisesta toilettilaukusta. =( Ihmettelen nyt et miksi niitä ei ollu voinu hävittää jos niitä ei tarvi. Mitä se niillä tekee jos ei reissullaan seksiä harrasta?? Mitä te ajattelette? Mistä tässä oikein on kyse?
Ja kyllä, olen varmaan nuuskija. Mutta en mielestäni paha sellainen koska kortsut siellä jo vuoden verran olleet ihan minun tietämättäni. Sattumalta ne löysin ja aion kyllä jatkossa kytätä mikä niiden menekki on.