Pettäjä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ano"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ano"

Vieras
Sekalaisin tuntein tänne nyt kirjoitan, koska en uskalla ystävilleni kertoa. Petin miestäni perjantaina, humalassa ja sekalaisena, kaduin joka hetkeä ja olisin halunnut pois koko tilanteesta. Haluaisin niin kertoa miehelleni, mutta en uskalla, pelkään hänen reaktiotaan todella. En halua, että hän jättää minut, mutta tällä hetkellä en kestä elää itseni kanssa! Tiedän sen, ettei tämä syrjähyppy tulisi koskaan julki, jos en sitä itse kerro.. olen ihan neuvoton. Mitä te tekisitte jos olisitte minun tilallani?

Ajattele miten painavaksi se salaisuus tulee kun raahaat sitä vuodesta toiseen. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä huonompi hetki on kertoa.

Jos kerrot heti, sinuun on helpompi luottaa, kuin jos kertoisit vaikka vuoden päästä.

Jotenkin toivon, että tämä kamala olo helpottais mahdollisimman pian, mutta huonosti nukutun yön jälkeen olo on vaan kahta kauheampi.. en edes tiedä mitä kaikkea ehdittiin tehdä, enkä todellakaan halua siltä jätkältä kysyä, saatikaan koskaan nähdä sitä! Minulla ei ole minkään näköisiä tunteita häntä kohtaan, mutta silti en halua, että mieheni hakkaisi hänet tohjoksi..

[QUOTE="ano";29948080]Tunnen mieheni kyllä ja hän ei todellakaan ole antamassa heti anteeksi.. ensin hän vetää pään täyteen ja etsii sen jätkän käsiinsä. Mielummin löisi minua..[/QUOTE]

Miksi pettämiskaverisi nimi pitäisi kertoa? Vahinko kiertoon?

[QUOTE="ano";29948103]Ei sitä tarvitsekkaan, syyhän on kokonaan minun :/[/QUOTE]

No eihän miehesi sitten voi häntä käsiinsä etsiä. Jos et hänen nimeään kerro.

[QUOTE="ano";29948111]Voi kyllä etsii ja varmasti saa sen selvillekkin.[/QUOTE]

Miten?
Jos sä olet täysin varma, että et mitenkään voi jäädä pettämisestä kiinni. Kukaan ei siis ole nähnyt teitä? Ja vain sinä tiedät tämän miehen nimen. Jos et aio sitä miehellesi kertoa, mistä luulet hänen sen saavan selville?

[QUOTE="Hermis";29948156]Ai oikein aletaan huorittelemaan? just..[/QUOTE]Kyllä se on tähän asti ollut huoraamista jos parisuhteessa eläessään käy vieraissa... Just Just.

[QUOTE="ano";29948143]Hän selvittäisi sen niiden ihmisten kautta,keiden kanssa olin ulkona. Tai sitten ei, en tiedä. Olen ihan hukassa niin ajatus ei edes kunnolla kulje.[/QUOTE]

Koita nyt päättää. Aloituksessa sanoit, että syrjähyppy ei koskan tulisi julki jos et sitä itse kertoisi.
Nyt kuitenkin sanot, että sut ja tää häiskä on nähty yhdessä jossakin.

Ehkä kuitenkin fiksuinta kertoa miehelle tekosistasi ennen kuin muualta kuulee.

Ei meitä nähty missään, mutta se ei kauheen vaikeeta ole laittaa palasia yhteen, että jos ollaan oltu samassa porukassa ja lähetty sieltä yhessä. Ei ne muut siinä porukassa tienneet, että pantiin, mutta tiesivät et lähin hänen mukaansa. Tai sitten vaan luulen, että mies sai sen selville, edelleenkin ajatus ei kulje kunnolla.

[QUOTE="ano";29948179]Ei meitä nähty missään, mutta se ei kauheen vaikeeta ole laittaa palasia yhteen, että jos ollaan oltu samassa porukassa ja lähetty sieltä yhessä. Ei ne muut siinä porukassa tienneet, että pantiin, mutta tiesivät et lähin hänen mukaansa. Tai sitten vaan luulen, että mies sai sen selville, edelleenkin ajatus ei kulje kunnolla.[/QUOTE]

Niin, olette olleet samassa porukassa = teidät on nähty yhdessä. Ja olette vielä lähteneet yhdessä = varmasti herättää epäilyjä.

Ja silti meinasit, että jos et itse kerro miehelle, et paljastu?

[QUOTE="Anne";29948214]Kyllä sulla nyt pikkasen on käsitteet sekaisin...[/QUOTE]

Älä tee huorin. Huoraamista siis ja huoraaja kait on sitten huora.

Huora on myös nimike itseään myyvälle henkilölle. Mutta huoralla voidaan tarkoittaa muutakin, kuin itseään myyvää henkilöä.