Pettäisittekö miestänne todella komean asianajajan kan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
siis ja se lupais teille kaikkea kivaa uutta,vaatteita ym rahaa...olis yks suosittu juristi suomessa.toimmistoja ympäri suomea..saisitte tietää vasta sitten kun oikeudenkäynti päättynyt että ukkoa kiinnostaa jotenkin. kolmevuotta tekemisissä oiekudenkäynnintakia muuten. mitä tekisitte jos se alakis ehotteleen teille sänky juttuja?

Komeus ja asianajajuus eivät olisi ratkaisevia tekijöitä, jotka voisivat johtaa pettämiseen kohdallani. Vaan se, millainen tämä ihmisenä olisi ja olisiko välillämme kemiaa.
Jos ihmisessä olisi ns. sitä jotakin, joka vetoaa minuun, ja joka tuntisi vetoa minuun, voisin ehkä ajautuakin pettämään puolisoani vähän vähemmän komean ja vähemmän koulutetunkin kanssa.

Hyhhyi, en ikinä oo tykännyt mistään sliipatuista pukumiehistä! En todellakaan pettäis!En nyt pettäis yleensäkään, mutta edes vähäisen kiinnostukseni saisi joku kunnon duunari ennemmin, kun pukupelle!

Hah, olen itse juristi ! Opiskeluaikana ja myöhemmin kollegoiden kanssa olemme tulleet siihen tulokseen, että juristiin ei välttämättä kannata luottaa. Toki kollegiaalinen verkosto toimii, mutta ihan äkkiä en nielisi mitä juristi minulle selittäisi, siis hlökoht. elämässä =) Ei pahalla, mutta en myöskään ota vastuuta ;)

Yhteistyössä