\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 10:57 Hippu kirjoitti:
Täällä painitaan saman asian kanssa, mistä löytyisi luottamus kun tällä hetkellä epäilen kaikkea, en luota mieheen ollenkaan. Pettänyt useita kertoja, mutta nyt kiinni jäätyään väittää haluavansa jatkaa parisuhteessamme, piti omien sanojensa mukaan vain "hauskaa". Mitä hiekkalaatikkotouhua!
Koko viime vuosi oli täyttä tuskaa minulle. Mieheni bailasi koko ajan, koko kesän, ja minä istuin kotona lasten kanssa. Hän jopa yöpyi jonkun naisen luona (hän ei sitä kertonut vaan vannoi koko ajan ettei ole ollut naisen luona yötä). Kuulin asiasta toiselta ihmiseltä. Mitä luulette että on tapahtunut siellä kun bailasivat ankarasti???Voitte sitten kuvitella miltä minusta tuntui (tuntuu vieläkin). Joo, mieheni sanoo että mitään ei oo tapahtunu! Miksi uskoa, hänhän jo valehteli kun väitti ettei ole ollut naisen luona? Miksi ei kertoa heti, jos ei kerran ole tapahtunut mitään??? Sitten hän lähti syksyllä salaa risteilylle...En tiennyt asiasta, epäilin vasta kun hän jo oli lähdössä....Uhkailin erolla, ei mitään vaikutusta. Hän myös kirjoittelee viestejä ja soittaa yhdelle naiselle (ei sama "kesänainen"), ja valehtelee minulle ettei ole missään yhteydessä naiseen. Minä en kertakaikkiaan tajua miksi ei mieheni voi olla rehellinen. Miksi hän ei voi sanoa, jos hän ei enää halua jatkaa meidän "juttua"? Minä kärsin joka päivä, koska en tiedä voinko enää ikinä luottaa mieheeni. Ja toivon todella, että hän vihdoinkin voisi kertoa mitä haluaa. Olen valmis lähtemään, jos ero on oikea ratkaisu meille. Olen kaikkeni yrittänyt, ja mielestäni en todellakaan ansaitse tällaista kohtelua. Minä olen itkuni itkenyt, jutellut ihmisten kanssa ja kaikki tietävät että olen todellakin yrittänyt. En vain voi olla ainoa joka yrittää. Kuitenkin, loppujen lopuksi, voin todeta että mieheni on se joka loppupeleissä häviää. Hän ei vain itse tajua sitä. Ja ikäväähän se on, jos ei aikuinen mies voi ymmärtää mikä on oikein ja mikä väärin.