• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

pettämis-gallup:missä raja

  • Viestiketjun aloittaja huippa
  • Ensimmäinen viesti
huippa
1: missä kulkee pettämisen raja?

2: voitko tanssia, keskustella intiimisti, suudella muun kuin oman miehen kanssa?

3: sallitko saman käytöksen mieheltäsi muita naisia kohtaan minkä itseltäsi vieraita miehiä kohtaan?

4: oletko koskaan himoinnut kiellettyä?
 
1. Siinä että voi tehdä asiat myös kumppanisi silmien alla, jos tekemiset eivät kestä hänen läsnäoloaan, on menty liian pitkälle.
2. Voin tanssia ja tanssinkin, toki myös käyn syvällisiä keskusteluja tuttujen miesten kanssa, mutta MIKSI SUUTELISIN ketään vierasta?! :x
3. Kyllä sallin. Säännöt pelaa molempiin suuntiin.
4. Koskaan ei ole ollut mitään tarvetta ajatusten karkailulle, saatika teoille. En pysty edes kuvittelemaan ketään muuta miestä esim. koskemaan minuun, kuin oman rakkaani. Ajatus vieraan kanssa säätämisestä etoo.
 
kastehelmi
Mä voisin vastata tähän niin, että katsoa saa mut ei koskea! ja tarkennusta, kun joku kumminkin kysyy et eikö saa edes olkapäälle koskea, niin koskemisella tarkoitan sitä suutelua ym rajan yli menevää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei saa suudella yms. :/ Ei mitään, mitä en voisi tehdä oman miehen läsnäollessa. Hänelle samat säännöt.
Just näin.Itse en kans edes halua et muut minuun koskee.Se ois ällöä!Ja olisin kyllä tosi loukkaantunut jos mun mies menis pussailee jotain toista.Poski pusut sallittakoon mut ei muuta!
 

Yhteistyössä