Pettäjän ulkonäkö

  • Viestiketjun aloittaja Itsekseen miettien
  • Ensimmäinen viesti
Itsekseen miettien
Onko vain kauniit ja hyvännäköiset miehet + naiset pettäjiä? Johtuuko se siitä että joutuvat kiusaukseen muita useammin ollessaan aina huomion kohteena? Vai onko joukossa niitäkin joiden puoliso on " ruma" mutta kuitenkin pettäjä? Kertokaahan ajatuksianne, kokemuksianne...
 
Äitsyli-69
Aika naiivia ajatella että pettäjät olis aina "hyvännäköisiä" (mitä sitten itse kukin hyvännäköisellä edes tarkoittaa...)! Kyllä pettämiseen vaikuttaa luonteenpiirteet, elämäntilanne ja tahto ja asenne parisuhdetta kohtaan yleensä. :/
 
Mä olen mielestäni ihan hyvännäköinen, vaan en kyllä petä, en!
Ja se kieltämättä mielestäni on hullua, että etenkin ne miespuoliset, joiden jatkuvasti tiedän pettävän puolisojaan, ovat (ainakin minusta) sangen tavallisen ja tylsän näköisiä...MITEN ne onnistuvatkin itselleen naisia aina vaan saamaan??? :eek:
 
Itsekseen miettien
No sen takia kyselinkin, kun aattelin itsekin että kuka lähtisi pettämään puolisoaan tavallisen tylsän näköisen kanssa. Mä oon varmaan kauhea kun edes teoreetisesti aattelenkaan tämmöistä, mutta ei mulle ainakaan kelpais minkänäköinen tahansa. Tosin en itse olekaan pettäjätyyppiä.
 
Minun miehellä oli suhde mielestäni tavallisen rumaan naiseen. Meillä ei ollut mitään samaa kuin silmien väri. Mieheni piti hänen kasvojaan kauniina( mutta muuten pullean puoleinen) vaikka minä en niissä nähnyt mitään kaunista. Kaipa se on todellakin niin että kauneus on katsojan silmissä, mutta kuitenkin... Ehkä miespuolisilla riittää että voi missä vaan liottaa munaansa. Naiset ehkä enemmän tekee sen hyvännäköisen kanssa. Sekin haaranlevittelijä piti miestäni hyvännäköisenä ja kyllähän hän onkin, mutta oisko se kuitenkaan syynä pettämiseen että naiset ja miehet pörrää ympärillä, tuskin.
 
Ei ensimmäinen mieheni ollut todellakaan hyvännäköinen mutta petti kyllä minkä kerkesi. Vaan saattaapi olla että näillä "ei niin hyvännäköisillä" on niin huono itsetunto että pönkittävät sitä pettämällä ja huomaavat että kyllä hekin muitakin saavat kuin vain oman puolisonsa.
 
nousukausi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 16:48 elery kirjoitti:
Ei ensimmäinen mieheni ollut todellakaan hyvännäköinen mutta petti kyllä minkä kerkesi. Vaan saattaapi olla että näillä "ei niin hyvännäköisillä" on niin huono itsetunto että pönkittävät sitä pettämällä ja huomaavat että kyllä hekin muitakin saavat kuin vain oman puolisonsa.
Olen samaa mieltä. Ja jospa naiset ovat "ruman" miehen kans, että saavat kerrankin olla jollekin tosi kuningatar. Meniköhän ihan huti?
 
Kasvi
no kokemuksesta voin sanoa, että oma ukkoni puhuu ja vitsailee itsensä vieraisiin sänkyihin. anteeksi olen antanut, mut enää en anna jos ilmi tulee. itse olen pettänyt nuorena, mut enää en ikinä tahtoisi siihen sortua. itsetuntoni ei kaipaa enää pönkittämistä. elämänsisältö löytyy muualta.
 
peteyks tulin lauant
ei välttämättä. myös ei kovin hyvännäköset niille tulee tunne et hei must pidetään muukin kun toi mun ruma akka kotona. ne lähtee ehkä pikkasen herkemmin pettämään.
 
vihastunut
mut muistakaa kaikki ettei mies mee vaan pettämään. siihen tarvii kaks osapuolta ja taietty se kolmas. mieheni petti mua. meni sänkyyn saakka ja nyt asutaan väkipakolla yhdessä. olis viel 2 viikkoo aikaa nii pääsen pois
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2005 klo 16:22 vihastunut kirjoitti:
mut muistakaa kaikki ettei mies mee vaan pettämään. siihen tarvii kaks osapuolta ja taietty se kolmas. mieheni petti mua. meni sänkyyn saakka ja nyt asutaan väkipakolla yhdessä. olis viel 2 viikkoo aikaa nii pääsen pois
Koita kestää. Hyvä että otat itsesi irti tuollaisesta.
 
harmaana
Jos sulle näytettäisiin mieheni ja sen exän kuvaa rinnakkain, hämmästyisit. Hyvännäköinen tumma mies ja nainen, jota pitäisit arkipäiväisenä rillipäänä, aivan varmasti. Jälkimmäinen on tavallistakin tavallisempi, joidenkin mielestä voisi olla melkein hieman ruma. Ei poskipäitä, kuin omput sullottu poskiin, vaikka onkin hoikka.
Näistä kahdesta juuri tämä viimeksi mainittu oli se, joka 10 vuoden aikana petti. Piti vuoden verran sivusuhdetta. Mies sai tietää asiasta vasta kun he olivat eronneet. Oli ollut uskollinen. Että sillä lailla. Jos kuvittelet että "komeampi" pettää, metsään menee...
 
No ei tähän pelkästään ulkonäkö voi olla syy, sitä en usko.
On niitä, jotka pettää itsetunnon takia, niitä joilla pettäminen vaan kuuluu luonteeseen, niitä jotka muutoin vain hairahtaa jne...

Nyt menee kyllä hieman asian vierestä, mutta olen kyllä kuullut pariin otteeseen miehen suusta kommentin "en olis ikinä uskonut, että minulla olisi ollut "saumaa" niin hyvännäköiseen naiseen"...
Tämä kommentti siis sen jälkeen kun mies on onnistunut järkkäämään treffit tytsin kanssa, joka on heistä äärimmäisen kaunis.Tuo kommentti vain paljastaa, etä miten miskin sitten voi muka arpoa omia mahdollisuuksian ulkonäön perusteella... No tietty jokaisen omakuvahan sit onkin kohonnut ja ihan eri lukemissa, jos liikutaan kaljapäissään yöelämässä... silloin tuskin miehetkään näitä miettii...
:D
 
HMSH
Kyllä rumatkin pettävät. Ei se ulkonäöstä ole kiinni.
Ja mitä tuohon kiusaukseen joutumiseen tulee niin olen huomannut että ns.tavallisen näköiset miehet muuttuvat tiettyjen naisten silmissä todella kiinnostaviksi heti miesten ollessa varattuja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 17:20 HMSH kirjoitti:
Kyllä rumatkin pettävät. Ei se ulkonäöstä ole kiinni.
Ja mitä tuohon kiusaukseen joutumiseen tulee niin olen huomannut että ns.tavallisen näköiset miehet muuttuvat tiettyjen naisten silmissä todella kiinnostaviksi heti miesten ollessa varattuja.
Tosi on, mies on aina haluttavampi kun on varattu. Lieköä syynä naisten keskeinen kilpailu????
 
Hammastyin suuresti kun tapasin naisen jonka kanssa ex petti mua. Iso, pullukka, tavis...ja mina kun luulin etta silla olis ollut makua. Hoh. ja tiedan myos naisia joiden kanssa nykyiseni joskus ollut ja TOSI harmaita varpusia. Ja kun mun mieheni saisi aivan kenet kaunottaren vain, kuten minut:) heh, toi nyt oli vitsi mutta kylla vahan pistaa ihmettelemaan miesten makua. Jotenkin sita on mustis kauniista naisista, mutta onko sitten niin ettei miehella ole munaa olla niin kauniin kanssa, etta eivat usko etta kaunis nainen ottaisi heidat vai tuntevatko he jotenkin turvallisemmaksi itsensa "tavallisen" jopa tylsankin naisen kanssa??? En tieda.
 
Suklaasydän
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 14:49 Itsekseen miettien kirjoitti:
Onko vain kauniit ja hyvännäköiset miehet + naiset pettäjiä? Johtuuko se siitä että joutuvat kiusaukseen muita useammin ollessaan aina huomion kohteena? Vai onko joukossa niitäkin joiden puoliso on " ruma" mutta kuitenkin pettäjä? Kertokaahan ajatuksianne, kokemuksianne...
Aivan mielettömän älytön kysymys. Pettäjä voi olla kuka vaan, ihan minkä näkönen immeinen vaan. Siinä ei kuule ulkonäöllä ole mitään tekemistä, näin se vaan on.
 
Siisami Harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2005 klo 12:04 Suklaasydän kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 14:49 Itsekseen miettien kirjoitti:
Onko vain kauniit ja hyvännäköiset miehet + naiset pettäjiä? Johtuuko se siitä että joutuvat kiusaukseen muita useammin ollessaan aina huomion kohteena? Vai onko joukossa niitäkin joiden puoliso on " ruma" mutta kuitenkin pettäjä? Kertokaahan ajatuksianne, kokemuksianne...
Aivan mielettömän älytön kysymys. Pettäjä voi olla kuka vaan, ihan minkä näkönen immeinen vaan. Siinä ei kuule ulkonäöllä ole mitään tekemistä, näin se vaan on.
Peesaan edellistä. Kyllä siitä pettämisestä haetaan joko pönkitystä omalle itsetunnolle tai jotain mitä kotoa ei saa esim. huomiota. Kyllä mä luulen, että se kenen matkaan mies/nainen lähtee on vain osannut sanoa oikeat sanat.
 

Yhteistyössä