Mun miestä edellinen nainen petti viikonlopun aikana kolmen eri miehen kanssa. Ruvettiin seurusteleen ja vasta nyt, n. 4 vuoden jälkeen se pystyy 100% luottamaan etten ole samanlainen kun hänen edellinen.. Ja kyllä minunkin miehelleni on tultu seksiä tarjoamaan...Itse en päässyt kesällä festareille mukaan kun olin raskaana, en sinne tupakin savuun viittinyt mennä. Hain miehen kotiin ja hän sanoi, että yks tyttö tuli ja kysyi, että olisko sulla m.unaa antaa mulle kunnon kyydit???!!?? Mieheni vain tokaisi siihen, että oishan mulla, mutta saattais tulla emännältä sanomista..Nykyään jotkut naiset ovat niin röyhkeitä, että m.unaa on saatava oli varattu tai ei..Mutta nyt meni asian vierestä.. Kerran tämä oma mieheni tuli kaula syötynä poikienillasta, ero tuli ja silleen.Palasimme kuitenkin yhteen ja ei vois paremmin mennä.Luottamuksen olen saanut takaisin, vaikka hetki meni. Sanoin, että jos olisit sitä naista p.annut, niin en olisi edes harkinnut takaisin tulemista. Itse hän ei muista illasta mitään, kuullut kavereilta, että tanssi naisen kanssa ja arvata saattaa mitä nainen olisi halunnut...Olen sanonut, että yksikin virhe niin lähden. Mutta nykyisin tuntuu että mieheni on se mustasukkaisempi, vaikka aihetta ei ole koskaan ollut. Nyt meillä on aivan ihana parisuhde, ihana poika, talot, autot ja 100% luottamus. Puhumme kaikista asioista, jos joku toisessa mättää, sanomme sen heti. Olemme myös sopineet, että jos rupee vieras kiinnostamaan, sanoo suoraan ja soittaa vaikka ensin ennenkuin rupeaa toista hässimään. Parempi sekin kun kuulee viikon päästä kaverilta. Mutta omasta mielestäni kaikki miehet eivät ole pettäjiä. Omalla miehellänikin ottajia olisi, mutta eipä ole vieras vielä silleen kiinnostanut.