Pettääköhän mies, mistä varmuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Joopajoo"

Vieras
Meillä on miehen kanssa mennyt huonosti viime keväästä saakka. Sänkyhommia ei ole harrastettu kahteen kuukauteen lainkaan, ja sitä ennenkin sai mieheltä "ruinata" edes jotain pikaista pnoa. Ennen mies saattoi halata, muiskauttaa suukonkin, mutta nykyään kun koitan halata, mies jähmettyy ja vaikuttaa kauhean vaivautuneelta.

Mies on nykyään paljon poissa kotoa, ja nyt poissaolot ovat lisääntyneet huomattavasti viime kuukausina. Saattaa lähteä lauantai-aamuna, ja tulee vasta maanantaina tai tiistaina kotiin. Ja sit taas lähtee ja on öitä pois. Ei sano missä on, puhelimeen ei vastaa eikä viesteihin. Lapsikin meillä on, siitä ei välitä, vaikka viestillä kyselisin, että lapsi haluaisi tietää tuleeko iskä yöksi kotiin.

Saunassa ei olla käyty ainakaan muutamaan kuukauteen yhdessä, ja toissa viikonloppuna erehdyksessä menin saunaan samaan aikaan miehen kanssa, kun en huomannut hänen siellä jo olevan. Huomasin, että mies, joka ei ikinä ajele karvojaan muualta kuin naamasta, oli leikannut itsensä posliiniksi!

Olin ihan että mitä? Joskus hyvinä aikoina ehdotin miehelle pientä parturointia alakerrassa, mutta silloin ei lämmennyt ajatukselleni. Ja nyt, kun meillä ei ole enää mitään läheisyyttä ollut pitkään aikaan, mies ajelee itsensä. Ajatuksia?

Niin, ja tosiaan, mies ei puhu, jos yritän keskustella, leikkii vain nukkuvaa, jos joskus yöksi kotiin tulee. Ja ne ovatkin ainoat hetken, kun sitä näkee ja olisi mahdollisuus puhua. Mutta miestä ei kiinnosta.

Siis ei edes kerro missä luuraa?! Onpa törkeä ukko ja kyllähän se sua mitä luultavimmin pettää jos pitää karvatkin ajella. Älä kattele tollasta idioottia vaan pistät kortit pöytään ja ukko tiukille että saat edes epätietoosi varmuutta!

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29007999]Kai sä ap olet provo ei kai kukaan ole noin tyhmä ettei ihmettele jos mies alkaa yhtäkkiä olemaan öitä pois kotoa?[/QUOTE]

No, mä sit ilmeisesti olen niin tyhmä. Jotenkin vaan toivon, että mies on vaan jossain kaverilla, mutta juu, on niin vaikea katsoa totuutta silmiin:( meillä kun on yhteinen lapsikin.

Häpeän oikein itseäni, kun iltaisin laitteilen miehelle viestejä, "tuu kotiin kulta, missä olet, rakastan sua paljon, kauhea ikävä"

Huoh, missä on mun itsekunnioitus. Iltaisin vaan itken kun saan lapsen nukkumaan. On niin yksinäinen ja tyhjä olo. Ja siis tää ei ole provo, mä olen tyhmä idiootti läheisriippuvainen vissiin.

Onko tuossa tilanteessa enää edes väliä pettääkö mies vai ei. Eihän tuollainen ole parisuhde ensinkään.
Ihmeen munaton kun ei kehtaa peliä vetää poikki. Sulla olis nyt aika reipastua.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29008054:
no aika selvä juttupa tuo on. ei auta muu kuin yritää kysellä ja puhua miehen kanssa. tosin voi olla, että ei myönnä mitään, jos on yhtä kova päinen kuin omani mies

En halua uskoa, että mies pettäisi mua. Mutta kummastuttaahan tuo käytös ja noi poissaolot, kun saattaa olla useammankin yön pois ilmoittamatta, eikä mitään yhteyttä saa:( Yksikin lauantai päivä oli lähtenyt sillä välin, kun olin lapsen kanssa kaupassa, ja tuli vasta maanantaina kotiin, sanomatta mitään, missä on ollut, itse asiassa ei sanonut sanaakaan.., istui vaan keittiöön lukemaan lehteä, ja sit paineli nukkumaan.

Kerran kotiin tullessaan tokaisi´mulle, ettei jaksa tätä enää?!

En siis tiedä mitä, MItä ei jaksa? Tuota jatkuvaa poissaoloa jossain, perhettä vai mitä? Ahdistavaa, kun ei saa selvyyttä.

Mä arvasin pettämisen jo pelkistä myöhäsistä iltapoissaoloista. Ei tullu selitystä ja sit puhelimen ottamista suihkuun ja pihalla puhumista.

Tuo kuulostaa kyllä myös tutulta. Silloin kun on kotona, puhelin on kyllä visusti jossain tallessa miehellä, ja suojatun koodin takana muutenkin, ettei sitä saa auki. Kotona ollessaan, silloin harvoin kun on, selailee koko ajan kännykkäänsä, tai surffailee koneella. Kännykkä siis kulkee visusti mukana, ja jos ei ole omalla läppärillään, se on suljettu ja salasanojen takana myös, ettei saa auki.

Jos tulee yöksi kotiin, niin iltamyöhään vielä viesteilee jonkun kanssa ja lähtee pihalle:(

MIks mä oon tällainen vellihousu!! Tiedän, ettei toi oo normaalia, mutta mulla ei ole voimia lähteä, sanoa mihelle että häipyy, miehenhän se pitäisi sanoa ja lähteä, jos ei kerran jaksa meitä. MIksi se vaikein asia pitää jättää mun harteille!!

Ryhdy järjestämään omaa elämääsi nyt. Siis ettet putoa tyhjän päälle niin kuin niin moni nainen miehen lähtiessä. Jos sulla on hommat kunnossa, hienoa. Miehesi on jo irtaantunut teidän suhteesta, mutta on niin raukkamainen, ettei puhu siitä sulle ja laita kissaa pöydälle. Pakota miehesi puhumaan, jos välttelee tai kitisee, kysy, miksi hänellä on oikeus käyttäytyä noin? Jos hän ei jaksa, miksi luulee, että sinä jaksat?

Tosi surullista. Halaus!

Kuulostaa aivan selvältä tapaukselta. Sulla kaksi mahdollisuutta: pistä hänet heti ristikuulusteluun tai leiki, että et ole yhtään kiinnostunut hänen menoista ym., jotta hän joutuu itse ottamaan eron esille, kun muuten ei näytä sitä tekevän.

[QUOTE="huopa";29008242]Ryhdy järjestämään omaa elämääsi nyt. Siis ettet putoa tyhjän päälle niin kuin niin moni nainen miehen lähtiessä. Jos sulla on hommat kunnossa, hienoa. Miehesi on jo irtaantunut teidän suhteesta, mutta on niin raukkamainen, ettei puhu siitä sulle ja laita kissaa pöydälle. Pakota miehesi puhumaan, jos välttelee tai kitisee, kysy, miksi hänellä on oikeus käyttäytyä noin? Jos hän ei jaksa, miksi luulee, että sinä jaksat?[/QUOTE]

Onko jotain vinkkejä, millä saada se mies "pakotettua" puhumaan. Viimeksi kun yritin jutella, sanoi vaan sen, ettei jaksa tätä. Mä haluaisin niiin vaan kuulla totuuden. MIes ei vaikuta sellaiselta, että olisi "pettäjämies". Mutta noi karvojenajeluhommat pistää kyllä mietityttämään noiden reilusti lisääntyneiden poissaolojen lisäksi, että voisiko se sittenkin olla?

Sen tiedän, ettei ainakaan viime viikonloppuna ollut kaverillansa.Olin niin veemäinen, että soitin keverillensa, ja kysyin onko mies siellä, ei ollut, eikä ollut yötäkään siellä... miehen kaveri vaan sanoi, ettei tiedä missä on.

Mies odottaa, että sinä jätät hänet. Sitten on parempi fiilis, kun on tullut jätetyksi ja saa sympatiat puolelleen. Järjestä omia asioitasi nyt ja hae vaikka asuntoa jo valmiiksi ja säästä rahaa. Kysy mieheltä, että kauanko se on sua pettänyt jo aläkä kysy, että pettääkö.
Pakatakin jo voit siten, että hävität kaiken turhan ja tyhjennät kaappeja.

Kuulla totuuden? Onko tuossa enää edes mitään epäilystä?

Kysy mieheltä, että pettääkö sinua ja katso silmiin. Eiköhän se vastaus sieltä tule, kertomastasi päätellen hän ei enää edes yritä salata pettämistään muutenkaan.

Mutta mikä ihme kynnysmatto se sinä olet, tiedät hänen pettävän, mutta sinnikkäästi haluat olla uskomatta. Mies kohtelee sinua kuin paskaa ja sinä ruikutat perään?

[QUOTE="vieras";29008287]Mies odottaa, että sinä jätät hänet. Sitten on parempi fiilis, kun on tullut jätetyksi ja saa sympatiat puolelleen. Järjestä omia asioitasi nyt ja hae vaikka asuntoa jo valmiiksi ja säästä rahaa. Kysy mieheltä, että kauanko se on sua pettänyt jo aläkä kysy, että pettääkö.
Pakatakin jo voit siten, että hävität kaiken turhan ja tyhjennät kaappeja.[/QUOTE]

Näin. Pelkuri mies ei uskalla itse jättää vaan odottaa ap:n tekevän sen. Ei tuohon enää edes mitään tunnustuksia tarvitse, selvä homma.
Sanopa ap miehelle kun se on reissullaan että jää nyt sitten sinne eikä tule kotiin muuta kuin hakemaan kamansa. Ällöttävää selkärangattomuutta mieheltä tuo käytöksensä.

[QUOTE="Joopajoo";29008110]En halua uskoa, että mies pettäisi mua. Mutta kummastuttaahan tuo käytös ja noi poissaolot, kun saattaa olla useammankin yön pois ilmoittamatta, eikä mitään yhteyttä saa:( Yksikin lauantai päivä oli lähtenyt sillä välin, kun olin lapsen kanssa kaupassa, ja tuli vasta maanantaina kotiin, sanomatta mitään, missä on ollut, itse asiassa ei sanonut sanaakaan.., istui vaan keittiöön lukemaan lehteä, ja sit paineli nukkumaan.

Kerran kotiin tullessaan tokaisi´mulle, ettei jaksa tätä enää?!

En siis tiedä mitä, MItä ei jaksa? Tuota jatkuvaa poissaoloa jossain, perhettä vai mitä? Ahdistavaa, kun ei saa selvyyttä.[/QUOTE]eihän sitä kukaan halua uskoa, että pettää kun omalle kohdalle sattuu, ja näkeehän se täällä kirjoituksista, että monet sanoo, että mun mies ei ikinä petä, niin sanoin minäkin, niin vaan petti ja sieltä pilvilinnoista tullaan ja lujaa alas

[QUOTE="Vieras";29008317]Kuulla totuuden? Onko tuossa enää edes mitään epäilystä?

Kysy mieheltä, että pettääkö sinua ja katso silmiin. Eiköhän se vastaus sieltä tule, kertomastasi päätellen hän ei enää edes yritä salata pettämistään muutenkaan.

Mutta mikä ihme kynnysmatto se sinä olet, tiedät hänen pettävän, mutta sinnikkäästi haluat olla uskomatta. Mies kohtelee sinua kuin paskaa ja sinä ruikutat perään?[/QUOTE]

Tiedän, että tää on ihan älytöntä. Haluan kieltää totuuden, odottelen vaan, jospa vaikka kaikki vielä muuttuu hyväksi. Itken iltaisin yksinäni silmät päästäni, Pelottaa jäädä yksin lapsen kanssa, miten mä pärjään. Vaikkei meillä miehen kanssa viimeaikoina ole hyvin mennytkään, silti elättelen toiveita, että tää olisi vaan joku väliaikainen kriisi, ja ettei miehellä ketään ole.

Pitäisi tehdä asialle jotain, mutta mä vaan odotan, olen hiljaa ja hyväksyn miehen menemiset sanomatta mitään. Ja jotenkin olen iloinen, kun mies sattuukin illalla tulemaan kotiin. Miten mä pääsen tästä irti. Olen jo nyt ihan hajalla, ja voimaton!

Yhteistyössä