Pettääkö mun mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
syytä varmaan myös siinä 21v tyttösessä..itse olen nähnyt kymmeniä kertoja kuinka minun miestä vongataan.vaikka olen seissyt lapsenkin kanssa vieressä.ja sitten ukko helposti lähtee flirtiin mukaan.onko se sun ukkos äidilleenkin puhunut tollasia et tekis mieli vetästä..suututaa sun puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkää:
syytä varmaan myös siinä 21v tyttösessä..itse olen nähnyt kymmeniä kertoja kuinka minun miestä vongataan.vaikka olen seissyt lapsenkin kanssa vieressä.ja sitten ukko helposti lähtee flirtiin mukaan.onko se sun ukkos äidilleenkin puhunut tollasia et tekis mieli vetästä..suututaa sun puolesta.

Kyllä on puhunut ja anoppi purskahti itkuun. Sanoi että tuli mun puolesta niin paha olo.

Miksi te ihmiset vastaatte niin rumasti aina näihin.Ei ole pakko vastata oilenkaan jos ei nätisti osaa sanoa. Varmasti on tuossa tilanteessa paha mieli jo muutenkin.

"saman kokenut"

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakki:
Mieskin puhuu aina kännissä kuinka ois kiva päästä vetäsemään tätä naista/tyttöä kun on niin pantavan näkönen jne. .

jos mun mies puhuis tälläsiä, niin sais ihan vapaasti pettää mua, mä en kauaa sitä kattelis. ettekste loukkaannu tälläsestä?

mä oon samaa mieltä aniidan kanssa, tuo on mun mielestä jo melko alentavaa käytöstä kumppania kohtaan :/

sun kannattes ap suoraan kysästä mieheltäsi mitä hän tekee joka tapauksessa voimia sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Mieskin puhuu aina kännissä kuinka ois kiva päästä vetäsemään tätä naista/tyttöä kun on niin pantavan näkönen jne. .

jos mun mies puhuis tälläsiä, niin sais ihan vapaasti pettää mua, mä en kauaa sitä kattelis. ettekste loukkaannu tälläsestä?

mä oon samaa mieltä aniidan kanssa, tuo on mun mielestä jo melko alentavaa käytöstä kumppania kohtaan :/

sun kannattes ap suoraan kysästä mieheltäsi mitä hän tekee joka tapauksessa voimia sinulle :hug:

No niinkuin mä tuossa jo sanoinkin niin mä en saa selvää vastausta mihinkään,mitään puhelimia tms en oo tutkinu enkä moiseen alennu,kyllä ihmisen on osattava puhua asioista. Sehän tässä onkin että se vaan selittää miten tykkää musta,mutta sitten käytös on kuitenkin tuommoista.

No niinkuin mä tuossa jo sanoinkin niin mä en saa selvää vastausta mihinkään,mitään puhelimia tms en oo tutkinu enkä moiseen alennu,kyllä ihmisen on osattava puhua asioista. Sehän tässä onkin että se vaan selittää miten tykkää musta,mutta sitten käytös on kuitenkin tuommoista.

ai anteeksi en lukenut koko ketjua. voisitko kysäistä että miksi ei puhu sinun kuullesi puhelimessa? anopillesikin puhunut tuollaista :o

mä oon itseasiassa sitä mieltä että kännissä puhutaan mitä ei selvinpäin uskalla/viitsi sanoa. ihmisiä on tietysti myös erillaisia. voimia joka tapauksessa :heart:

mä luulisin että itse vastaavassa tilanteessa ottaisin pienen välimatkan hetkeksi.

Luulen että loppuis miehen uhittelut ja kertomukset työpaikan tytöstä jos todella välittää...

Käsittäisi mitä menettää tuollaisella käytöksellä.

Ei sun eikä kenenkään tartte kuunnella tuollaisia selkkauksia,oli toinen sitten kuinka kännissä tai selvä tahansa.

Tiedättekö? Mä en tiedä?

No joo,vitsit vitsinä,eli siis miehen työpaikalla on ollut nyt muutaman kuukauden ajan 21vuotias nainen työharjoittelussa,muut työkaverit on miehiä jatuntuu että ne kaikki kuolaa tän perään niin kuin mitkäkin ääliöt. Mieskin puhuu aina kännissä kuinka ois kiva päästä vetäsemään tätä naista/tyttöä kun on niin pantavan näkönen jne. Nyt lähettelee tälle sähköpostia,ne on olleet kaikki näitä kiertoviestejä mutta kuitenkin. Peittelee selustaansa koneella ollessaan. Puhelimessa puhuu vain ulkona tai mun ollessa poissa kotoota. ON alkanu viime aikoina olemaan ylitöissä,kuitenkaan palkassa ylityöt ei näy.

*voimahali*

anteeksi, eihän tää kuulu mulle mitään, te ootte vieraita ihmisiä. Mutta sanonpa suotraan, että huulia on helppo heiluttaa, siis on tosi helppo sanoa että rakastan ja haluan kun tehdä se näkyväski, käyttäytyä niin että rakastaa.
Olen kokenut tämän tosi rankasti itse.

Nyt mulla on sellainen mies joka ei ehkä sano niin usein rakastavansa, mutta näyttää kaikin mahdollisin keinoin, on hellä ja kiltti, ei koskaan petä, laittaa ruokaa ja auttaa kaikessa mahdollisessa, hieroo ja rakastelee, kuuntelee ja juttelee..vaatikaa näitä, älkää tyytykö vähempään, naiset! Jos toinen ei sano mitäänm tai laittaa luuria kiinni tai huorittelee se kertoo kunnioituksen puutteesta ja jos ei ole toisen kunnioitusta kuinka voi olla rakkautta???

Eilisen päivän mulla oli miehen puhelin lainassa kun omani hajosi,Viesteistä huomasin sen etsineen tyttösen oman puhelinnumeron(työpuhelimen numerohan hällä jo olikin) ja osoite oli kirjoitettu ylöskin.Tapaamista on ehdottanut viimeksi viikko sitten perjantaina vedoten ajopäiväkirjojen täyttelyyn mutta tuo neitokainen on laittanut takaisin että hae firmasta sellainen.

Tietokoneelta se on googlettamalla etsiskellyt kyseistä henkilöä viimeksi eilen.Mutta edelleenkään ei minulle puhu mitään mitä uskoisin enää.

muuta positiivista en osaa sanoa asiasta kuin että hyvä et tyttö on sanonut että hae firmasta sellainen!eli hän ei ainakaan varmaan ole lähdössä mukaan mihinkään.mutta se sun ukkos olis nyt pantava kuriin!nyt sanot sille ukolle suoraan että tiedät ja nyt prkl riittää!ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
muuta positiivista en osaa sanoa asiasta kuin että hyvä et tyttö on sanonut että hae firmasta sellainen!eli hän ei ainakaan varmaan ole lähdössä mukaan mihinkään.

Tätä mäkin pidin ainoona positiivisena asiana!

No niin,minä taas.MIes tunnusti lähettäneensä viestin tälle tytölle jossa kertoi ihastuneensa tähän ja pari samaa aihetta koskevaa sähköpostia,mutta tää tyttö oli viitanuut kintaalla.

Mutta miks mulla on niin paha olla vaikkei mitään ihastumista suurempaa oo tapahtunukkaan? Mun mielestä se on kuitenkin jo pettämistä enkä tiedä miten voin enää luottaa tuohon ihmiseen jonka luulin tuntevani.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikasesti:
Ootko keskustellut perusteellisesti miehes kanssa?
Tiedätkö miksi näin teki ja tietääkö miltä sinusta tuntuu?

Olen keskustellut ja tietää miltä tuntuu,vastaus oli että mun tarvis vaan koittaa opetella luottamaan uudestaan että hän parantaa tapansa jatkossa

Mun mielestä tälläinen "parantaa tapansa" ei riitä. Teidän täytyy saada suhde molempia tyydyttäväksi, että ei tule tälläisiä tilanteita. Miehesi olisi tämän tytön lähdettyä leikkiin mukaan pettänyt :( eli hän ei ole teidän suhteeseen tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja äit:
Mun mielestä tälläinen "parantaa tapansa" ei riitä. Teidän täytyy saada suhde molempia tyydyttäväksi, että ei tule tälläisiä tilanteita. Miehesi olisi tämän tytön lähdettyä leikkiin mukaan pettänyt :( eli hän ei ole teidän suhteeseen tyytyväinen.

Mä en ole kaunis ja tästä syystä hän sanoi että tuohon tyttöön ihastui. Oli jotain mitä katsella

Mä en ole kaunis ja tästä syystä hän sanoi että tuohon tyttöön ihastui. Oli jotain mitä katsella

Miten niin et ole kaunis?? Kuka niin sanoo? Miehesikö? Aika sika jos antaa sinun sellaista ymmärtää. :(

Siis oikeesti??!!Menikö mies noin sulle sanoo,ette ole kaunis?
Ei se silti oikeuta sua kohteleen noin.Tosi törkesti kyllä sanottu.Niin ja jos tää tyttö olis suostunut,niin varmaan osaat kuvitella miten olis käynyt.
Ehkä kannattais keskustella suhteestanne molemmin puolin.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Miten niin et ole kaunis?? Kuka niin sanoo? Miehesikö? Aika sika jos antaa sinun sellaista ymmärtää. :(

mieshän sen sanoi...mutta kyllä mä sen itekin tiedän.

Yhteistyössä