Pettääkö mun mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nakki

Vieras
Tiedättekö? Mä en tiedä?

No joo,vitsit vitsinä,eli siis miehen työpaikalla on ollut nyt muutaman kuukauden ajan 21vuotias nainen työharjoittelussa,muut työkaverit on miehiä jatuntuu että ne kaikki kuolaa tän perään niin kuin mitkäkin ääliöt. Mieskin puhuu aina kännissä kuinka ois kiva päästä vetäsemään tätä naista/tyttöä kun on niin pantavan näkönen jne. Nyt lähettelee tälle sähköpostia,ne on olleet kaikki näitä kiertoviestejä mutta kuitenkin. Peittelee selustaansa koneella ollessaan. Puhelimessa puhuu vain ulkona tai mun ollessa poissa kotoota. ON alkanu viime aikoina olemaan ylitöissä,kuitenkaan palkassa ylityöt ei näy.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
siihen viittaavan ellei tämä ole huono provo...

Tä ei todellakaan ole mikään provo,mä en mitään muuta niin inhookkaan kuin sitä että täällä joku kirjottaa jotain ja mihinkään ei voi "luottaa."

Mä tosiaan sain eilen miehen kiinni tosta sähköpostijutusta koska oli niitä tulostellu ja unohtanu tulostukset tuohon pöydälle. Kännissä selittelee miten on niin hyvännäkönen muija ja vaikka mitä. Viimeks selitteli tälläsiä äidillään kun olimme viikonloppua viettämässä.

Mitään vastausta mä en siltä varmaankaan sais vaikka päin näköä kysyisin koska eilenkin suuttu kun kysyin niiden lässynlässyn sähköpostien kohtaloa tyyliin "tarviiks nää säästää"

Anteeks nyt, oon vissiin liian tiukkapipo vaimo, mut jos mun mies sanois, vaikkakin kännissä, et ois kiva päästä vetäseen jotain toista, ku on niin pantavan näkönen, niin ihan varmasti saisi korvilleen ja kovaa. Ei oikein kuulu parisuhteessa elävän ihmisen suusta kuultavaksi tuollainen...

Alkuperäinen kirjoittaja Nakki:
Mieskin puhuu aina kännissä kuinka ois kiva päästä vetäsemään tätä naista/tyttöä kun on niin pantavan näkönen jne. .

jos mun mies puhuis tälläsiä, niin sais ihan vapaasti pettää mua, mä en kauaa sitä kattelis. ettekste loukkaannu tälläsestä?

Ei välttämättä petä, mutta ihastuneelta vaikuttaa. En voi sille mitään, mutta minua kauheasti ällöttää se, että miehesi selostaa että olis kiva päästä vetäsemään. Puhuuko hän tuollaisia silloinkin kun sinä olet paikalla?

Alkuperäinen kirjoittaja terolut:
Anteeks nyt, oon vissiin liian tiukkapipo vaimo, mut jos mun mies sanois, vaikkakin kännissä, et ois kiva päästä vetäseen jotain toista, ku on niin pantavan näkönen, niin ihan varmasti saisi korvilleen ja kovaa. Ei oikein kuulu parisuhteessa elävän ihmisen suusta kuultavaksi tuollainen...

Mie kans sanoisin että siitä vain, mutta muapa et vetäse enää!

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
Mieskin puhuu aina kännissä kuinka ois kiva päästä vetäsemään tätä naista/tyttöä kun on niin pantavan näkönen jne. .

jos mun mies puhuis tälläsiä, niin sais ihan vapaasti pettää mua, mä en kauaa sitä kattelis. ettekste loukkaannu tälläsestä?

Kyllä se loukkaa mua,mutta mä en ole mikään missi joten ehkä en sitten enää riitä hänelle. Aattelin et on vaan jotain kännisen höpinöitä mutta siis tätä on sattunut jo niin monesti. Miehen äitikin oli puolestani loukkaantunut,lähtiessämme oli huolissaan miten pärjäilen.
MIes ei mukamas muista mitä on puhunut vaikka ei todellakaan niin humalassa ollut.Mä taas en käytä alkoholia joten omakaan muistini ei ole tenää tehnyt

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Ei välttämättä petä, mutta ihastuneelta vaikuttaa. En voi sille mitään, mutta minua kauheasti ällöttää se, että miehesi selostaa että olis kiva päästä vetäsemään. Puhuuko hän tuollaisia silloinkin kun sinä olet paikalla?

Mä nytkin mä istuin vieressä,viime kerralla alkoi selostamaan tuossa meijän pihassa kun lasten kummit oli käymässä että meillä se vaan on töissä semmonen mimmi että kyllä siitä märkiä unia näkee itse kukin,Sillon läksin sisälle ja kummit päätti että ehkä heijän on aika lähteä kotiin. Mä sain kuulla noita haaveita sitten puol yötä. Se todellakin loukkaa ja lujaa mutta mies ei sitä tajua vaikka olen asiasta huomauttanut. Muut tuntevat myötähäpeää miehen kertoillessa noita juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:
et sitte osaa sanoa sille et ei kiinnosta kuunnella. Mä oisin pamauttanu jo sata kertaa et ny vittu se turpa kiinni!!!!!!!!!!!

Voit uskoa että teki mieli!

Mut oot niin raukka ettet uskaltanut sanoa. Ei voi ku sääliä tuota tossun alla olemista.

Alkuperäinen kirjoittaja säälin sua:
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:
et sitte osaa sanoa sille et ei kiinnosta kuunnella. Mä oisin pamauttanu jo sata kertaa et ny vittu se turpa kiinni!!!!!!!!!!!

Voit uskoa että teki mieli!

Mut oot niin raukka ettet uskaltanut sanoa. Ei voi ku sääliä tuota tossun alla olemista.

Mä menin oikeesti niin lukkoon tosta. Mä osaan kyllä olla tarvittaessa piikikäs ja siis todellakaan en sulata mieheltä mitä vaan mutta noissa tilanteissa oon jääny monttu auki tuijottamaan et kehtaako se tosiaan sanoo tollasta kaikkien ihmisten keskellä.
Tuntu että suu vois liikkua mutta ääntä ei tule.

Mä kaivelen taas vanhoja. Tilanteeseen ei oo tullu selvyyttä,mies ei puhu mutta riittävästi kun sitä patistan niin itkee että haluu olla mun kanssa,mutta siis kuvitteleeko hän että mä hyväksyn mitä vaan ja että se on kuitattu jollain epämääräsellä anteekspyynnöllä? Aaargh

No äkkiseltään vaikuttaa siltä, että valitettavasti miehesi pettää.

Tai sitten vasta vonkaa tuota 21-vuotiasta tyttöstä ja pettää sitten kun vonkaaminen tuottaa tulosta.

Juupa juu :o

Puhuitko, että pettääkö sun mies? Mun mielestäni nuo kuvailemasi puheet ja käytös ei oikein ole sitä, mitä mieheltä pitäisi odottaa. Lähinnä tuli mieleen joku sivistymätön aboriginaali, joka laukeaa housuihinsa kun jollakin on huulipunaa. Että sellaista. Jos olisi mun "mies", ei kiinnostaisi pätkääkään paneeko se jotakin kakaraa työmaalla vai ei. Nimittäin se ei olis mun kanssani saman katon alla ollut enää vuosikausiin ennen sitäkään, tuskin koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja terolut:

jep ei mitään kunniotusta toista kohtaan. tuo käytös jo törkeää vaikka ei petäiskään

Yhteistyössä