M
Mies 45v
Vieras
Oletko pettänyt miestäsi? Vaimo teki niin joskus takavuosina osittain minun luvallani. Olisin halunnut hänen kertovan minulle kaikesta tapahtuneesta mahdollisimman yksityiskohtaisesti, koska se kiihottaa minua valtavasti. Vaimo kuitenkin kieltäytyi kertomasta kovin tarkkoja yksityiskohtia, vaikka se oli etukäteen koko homman idea minun puoleltani. Jonkin verran tapahtuneista asioista vaimo kyllä kertoi, mutta mielestäni sain vain 50 % siitä, mitä minulle oli luvassa. Elämäni parhaita panoja olivat ne kerrat, kun aamulla nussin vieraan turvoksiin naimaa tavaraa ja vaimo kertoi jotain yön tapahtumista. Voitko sinä nainen antaa minulle tuon puuttuvan 50 % kertomalla, miten sinun juttusi meni?
Oliko se suunniteltu etukäteen? Olitko itse aktiivinen vai annoitko vain tapahtua? Olitteko ennestään tuttuja? Missä tapahtui? Kumpi teistä eteni ensin iholle? Annoitko paljaalla? Missä kaikissa asennoissa naitte? Tietääkö joku (miehesi, ystävättäresi, työkaverit)? Kirjoita niin tarkasti kuin muistat, mutta vain tositapahtumista, ei novelleja.
Oliko se suunniteltu etukäteen? Olitko itse aktiivinen vai annoitko vain tapahtua? Olitteko ennestään tuttuja? Missä tapahtui? Kumpi teistä eteni ensin iholle? Annoitko paljaalla? Missä kaikissa asennoissa naitte? Tietääkö joku (miehesi, ystävättäresi, työkaverit)? Kirjoita niin tarkasti kuin muistat, mutta vain tositapahtumista, ei novelleja.