Petinkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuttuja/baarituttuja, ne vonkaajat olen heittänyt menemään.
kukaan näistä nykysistä kavereistani ei ole pano kavereita vaan että kävimme yhdessä baareissa kun olin sinkku. tai kävimme toisten luona kahvilla, soittelimme kuulumisia, olimme yhteydessä päivittäin. nyt se pitäisi lopettaa?

ja tosiaan KERRAN kyselin facebookissa kuulumisia mihin he vastasi ja minä myös.
en kertonut miehelle, vaan hän itse meni ja luki kun minulla oli jäänyt fb auki. Mutta salattavaa minulla ei ole, ei haittaa jos luki. (tai no, vähän, koska se on minun alue, siinä missä hänenkin fb)
Kun mies kotona, en paljoakaan netissä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Jos todella rakastat miestäsi, et tee mitään sellaista mistä aiheutuu hänelle mielipahaa...

ei se rakkaus ole sitä, että tehdään juuri niinkuin toinen haluaa.
ahaa, mies ei rakasta mua kun ei lopeta mun "inhoamia" asioita... hmmmmmm

ei elämä mene niin, "voi kulta en mene kauppaan tänään, kun siellä voi tulla tuttuja vastaan".
"voi rakkaani, en mene nukkumaan kun et sinäkään"
hah sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hah, nyt olen yhtä "naurettava" kuin mieheni...

Minulla on joskus nuoruudessa ollut jotain säpinää muidenkin kanssa, niistä aina olen kertonut.
Paitsi en tätä ns. toista miestä. Mutta asia kalvoi niin minua, mutta en kertonut.

Tiedän, että ero on ainoa vaihtoehto. Mutta.....
Mutta sanoin miehelleni, että en aio muutua, en. Harmittaa vain lupasu lapsilleni etten enää ikinä lähde. Mies ei päästä lapsia mukaani. Hänen mielestä en ole kykenevä hoitamaan lapsia.
Ehdotin että asun täällä, pyykkään ja siivoan kuten tähänkin asti ja lapsilla koti, äidin ja isän kanssa.
Mutta se ei käy miehelleni. Joten eroamme mitä ilmeisemmin.

Kiitos kaikille kuuntelijoille.

Voi tsiisus, mikä PROVO. Siis oikeesti. Eka oot niiiin rakastunu ja et ikinä jättäis miestäs ja sit jätät =D Huvittavaa. Mees muualle provoamaan.

Tässä siis selkeesti olet pettänyt ukkoa ja et ole ja olet ja et. Hohhoh. Keksi edes vedenpitävät tarina, ei ole niin vaikeaa se provoaminen =)

Jos todella rakastat miestäsi, et tee mitään sellaista mistä aiheutuu hänelle mielipahaa...

ei elämä mene niin, "voi kulta en mene kauppaan tänään, kun siellä voi tulla tuttuja vastaan".
hah sanon minä.

No joo... en ihan tuota tarkoittanut. Mutta jos tiedät että miehesi on mustasukkainen, kun olet tekemisissä muiden miesten kanssa, niin miksi teet niin? Kun kerran tiedät, että se tuottaa miehellesi tuskaa, niin jos rakastat häntä lopetat sen muiden miesten kanssa viestittelyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
me käytiin asian tiimoilta terapiassakin ja siellä ehdotti se terapeutti että ottaisin kaikki "ei ystävät" (miehet) pois puhelimesta, mesestä ja facebookista jne, että pidän vain yhteyttä tosi ystäviini.
.

aika kummallinen ohje terapeutilta :o

jälkeenpäin ajateltuna kyllä.
mutta mies myöntää olevansa mustasukkainen ja terapeutin mielestä minä ruokin sitä. no joo, ehkä, kun kerron mitä juttelin sen ja sen kanssa, mutta ...

Siis mikä helvatun terapeutti tällaisia on puhunut?? Saanut toimilupansa (olikos sillä sellainen?) aku ankan välistä..

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Niin terveeseen suhteeseen kuuluu luottamus ja rehellisyys molemmin puolin. Niin eikö se mitä olitte sopineet terapeutilla ja et sitten tehnytkään niin, kun jäit "kiinni" ole väärin miestäsi kohtaan? Ei siinä vakuuttelut paljon auta kun sitten toimii toisin. Ja onko nyt näin että eronne aika tutustuit moniin miehiin. Kun osan jo pois olit ottanu. Paljonkohan niitä mahtaa olla jäljellä?

ei ole ei.
5stä jäi 3. ja niistäkin 2 on sellaista jotka ovat sukulaisteni tuttuja ja kun yhdessä käytiin tanssimassa niin "väkisinkin" tutustui ja huomasin että ne on kivoja.
Nyt minun pitäisi lakata olla sukulaisteni ystävä, tarkoitan niin, etten käy heidän kanssa missään, koska nämä pari körilästä ovat siellä myös.

No ite oon sitä mieltä, että nuo vanhat jutut pitäs jättää. Varsinki jos ne on tullu siihen saumaan, ku ootte ollu erossa ja ollu nimenomaan sitä sinkkuajan hörhöilyä. Eivtä ilmeisesti ole kovin oikeita ystäviä, koska puhut heistä lähinnä tuttuina ja baarituttuina ja läpälää. Ja koska olet ollut pitkään mitään laittamatta ym, niin eihän he mitään kovin tuttuja sit ole.

Mulla pistää silmään, että valehtelit miehellesi. Eli että et pidä yhteyttä ja sit pidät. Koska sama se, mitä asiaa valehtelu koskee, se pistää miettimään mistä muustaki valehtelt..

Sanoit, että miehes luki tekstiä, mitä olit kirjotellut FBssa. Sitä aiemmin saniot, että hän oli "lukenut väärin" kun olit jotain selitellyt että täällä vaan ettei kii jää. Jos hän on tossa yhteydessä ton lukenut, niin su nosakkeet ei kyllä kovin hyviltä näytä.

Mun mielestä vaikuttaa, et nämä taitavat olla jotain panojuttuja ym. Koska jos ne ei ois, sun tarina ei jatkuvasti muuttuis ja et jatkuvasti valehtelis. Ei ystävistä tarvitse valehdella, jos he ovat puhtaita ystäviä. Kuinka monista naispuolisista kavereista valehtelet alvariinsa?

Valehtelu tappaa suhteen.

Oon sitä mieltä, et ok FBssä jos ovat puhtaita kavereita. Mutta kaiken perusteella ei kuitenkaan siltä viakuta. Miksi erositte? Pettikö jompi kumpi? Siis ihan sukupuoliyhdynnässä, halus toisen mukaan, suutelua tms?

hah sanon minä.

No joo... en ihan tuota tarkoittanut. Mutta jos tiedät että miehesi on mustasukkainen, kun olet tekemisissä muiden miesten kanssa, niin miksi teet niin? Kun kerran tiedät, että se tuottaa miehellesi tuskaa, niin jos rakastat häntä lopetat sen muiden miesten kanssa viestittelyn.

Kun antaa pikkusormen, se vie koko käden... nm. kokemusta on, ennen eroa silloin aikoinaan...
ei, jos lupaa että ei pidä yhteyttä. ja sitten vaikka tulee juuri tälläinen viaton, vaikka esim. oltas miehen kanssa baarissa ja joku tulee sönkkään että hei, sinä täällä! ja siitähän se riemu repeeä, tulöee noottia että on pidetty yhteyttä (vaikka ei olisi), ehkä turpiinki tulisi ... minusta vain on parempi kun sanoo että Minä pidän yhteyttä ja sillä siisti. jos ei luotto pelaa niin, se on goodbye!

Täysi peesi Simmikselle.

Rehellisyys kunniaan. Katso ap peiliin ja mieti miksi pitää roikkua jossain ihmeellisissä tuttavuuksissa? Jos ne tosiaan eivät ole oikeita ystäviä?

On eri asia olla yhteyksissä jatkuvasti kuin vaikkapa serkun luona kylässä kahvilla porista, jos sinne sattuu joku tulemaan juurikin näistä sun tyypeistäsi. Sillonhan se on ok.

Vähä luulen, että taidat yrittää lämmitellä näitä tyyppejä, jotta sitten eron tullen on pari kainaloa valmiina. No tiedoksi, miehiä ei juuri tartte lämmitellä naisena, jos ne varmasti saavat seksiä. Että ihan yleistä informaatiota, jos et tiedä miehistä hirveästi mitään.

Kyllä petit miehen luottamuksen jälleen kerran. Ja terapeutin neuvo oli ainoa oikea neuvo, kun ottaa teidän historianne huomioon. Mielestäni sillä ei ole merkitystä onko tutut minkälaisia tuttuja. Vain sillä on merkitystä, että olet aikaisemmin pettänyt ja nyt sinun tulee rakentaa / ansaita luottamuksesi takaisin. Mikäl ihaluat sen tehdä, tulee sinun tehdä uhrauksia.

Kun antaa pikkusormen, se vie koko käden... nm. kokemusta on, ennen eroa silloin aikoinaan...
ei, jos lupaa että ei pidä yhteyttä. ja sitten vaikka tulee juuri tälläinen viaton, vaikka esim. oltas miehen kanssa baarissa ja joku tulee sönkkään että hei, sinä täällä! ja siitähän se riemu repeeä, tulöee noottia että on pidetty yhteyttä (vaikka ei olisi), ehkä turpiinki tulisi ... minusta vain on parempi kun sanoo että Minä pidän yhteyttä ja sillä siisti. jos ei luotto pelaa niin, se on goodbye!

Kuules provoilija, sun tarina muuttu. Lue eka viesti ja nyt tää jälkimmäinen ;) Ensin ikuinen rakkaus ja sitten ero, hmm.

Ja nyt väität, että miehesi on väkivaltainen? "Toivottavasti" on, koska maineen likaaminen tuollaisella asialla on todella törkeää, jos se ei pidä paikkaansa.

No miten reagoit tilanteeseen, jos joku pano tulee porisee? Juttelet ja flirttailet takas? Vai häivytkö saman tien? Mua ei ainakaan kiinnosta entiset parisuhteetkaan, saatika jos ois historiassa jotain panoja (näitä näyttäis monilla olevan)..eli sun täytyy osoittaa, ettei kiinnosta ja olet parisuhteessa. Tätä tuskin teet, ei millään pahalla..mutt kaiken perusteella taidat kuulua siihen h-ryhmään.

Mut turha on itkeä, jos et ukkoa löydä..jos sinä saat tehdä mitä huvittaa ja mies ei, niin ei se niin ole ok.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Täysi peesi Simmikselle.

Rehellisyys kunniaan. Katso ap peiliin ja mieti miksi pitää roikkua jossain ihmeellisissä tuttavuuksissa? Jos ne tosiaan eivät ole oikeita ystäviä?

On eri asia olla yhteyksissä jatkuvasti kuin vaikkapa serkun luona kylässä kahvilla porista, jos sinne sattuu joku tulemaan juurikin näistä sun tyypeistäsi. Sillonhan se on ok.

Vähä luulen, että taidat yrittää lämmitellä näitä tyyppejä, jotta sitten eron tullen on pari kainaloa valmiina. No tiedoksi, miehiä ei juuri tartte lämmitellä naisena, jos ne varmasti saavat seksiä. Että ihan yleistä informaatiota, jos et tiedä miehistä hirveästi mitään.

no huh huh itsellesi!
en pidä tosi ystävinä kuin sellaisia jotka olen tuntenut nuoruudestab asti. nythän minulla on työkaverit ja nämä uudet kaverit joiden kanssa EN OLE NAINUT. Onhan mulla naisiakin tullut eromme aikan kavereiksi, niitä mies ei pyydä jättämään.
Vaikka eroaisin, en todella menisi näiden kavereiden luo hakemaan lohtu panoa! sairaita olette.

Onpa sulla hyvällä pohjalla elämä, ei voi muuta sanoa kuin olet itsekäs ja itseäsi täynnä.

no huh huh itsellesi!
en pidä tosi ystävinä kuin sellaisia jotka olen tuntenut nuoruudestab asti. nythän minulla on työkaverit ja nämä uudet kaverit joiden kanssa EN OLE NAINUT. Onhan mulla naisiakin tullut eromme aikan kavereiksi, niitä mies ei pyydä jättämään.
Vaikka eroaisin, en todella menisi näiden kavereiden luo hakemaan lohtu panoa! sairaita olette.

Mutta tuo on nykypäivää. Eli siis moni ajattelee noin. Sinä olet ennenkin pettänyt, niin mikset sitten näiden sopivien tyyppien kans? Mikä muuttaisi sinun käytöksen?

Sun pitää osoittaa miehelle, että olet muuttunut nainen. Ja sua ei kiinnosta mitkään baarituttavuudet. VArsinkin, jos ne ei ole imtään oikeita ystäviä edes. Sen käsityksen siitä saa, jos ei pitkään aikaan ole edes yhteydessä eikä mitään. Valehtelet miehelle paljon ja jos olet pettänyt, niin se ikvää kyllä vie pohjan.

Jos olisin miehesi, niin kyllä jo hälytyskellot soisi ja lentäisit pihalle. Ei sille mitään voi, mutta et voi toista kertaa luottamusta pettää..se on kerran viety ja sitä ei uudelleen saa -varsinkaan valehtelemalla.

Mieti vähän. Istut rauhassa alas ja ajattelet asioita miehesi kantilta. Mitä käytöstä itse suvaitset? Mikä on ok? Jos sua ois petetty, niin mitä asioita pitäisit kivoina? Ja mitä et? Voit vaikka kirjottaa lapulle..yhtäkkiä sitä mielipiteet muuttuu, jos jotain dramaattista parisuhteessa tapahtuu.

eli olisin loppu elämäni "vankina". kuule ei käy, sitten mies voi mennä.
ja tosiaan jos minä olen huora, mieheni on ...... juu. en kirjoita täällä.

Siis mikä vanki on ihminen, joka on vaikkapa avioliitossa? Eihän se nyt mikäänv anki ole, vaan parisuhde on valittu. Se on sitä vapautta saada olla parisuhteessa.

Jos olet pettänyt ja valehtelet, niin sori vaan..vanki on miehesi. En nyt oikeen ees ymmärrä, millä ihmeellä oot sen takas saanu. Mutta mies voi aika nopsaan hermostua temppuilulle. Toista virhettä et voi tehdä saamalla anteeksi.

P.S. Ei ole mitään hirveämpää lapsia kohtaan kuin pettäminen. Koko perhe särkyy siihen ja lapset eivät aikuisenakaan ajattele normaalisti tästä petturista. Vaikka kovasti pitävät vanhemmistaan, niin sisimmissään tulee ajateltua että pitäskö ajatella sillä yläpäällä. Eli kantsii erota ENNEN kuin pettää...se on lapsia kohtaan rehellistä ja annat itsestäsi fiksun kuvan ja hyvän parisuhde-esimerkin. Ratkaisut täytyy uskaltaa tehdä. Ja myös kantaa niin ratkaisut kuin omat teotkin..Jos et itse edes uskalla ajatella omia tekosia ja käsitellä niitä, niin ihan varmasti samat virheet toistuvat..lapset kärsii.

aivan.
no, enhän minä tosi ystävieni kanssa ole kuin muutaman kerran kuussa tekemisissä.
ja mun mielestä on rikkaus että elämässä on kavereita/tuttuja.

no mies tiesi alkaessaan uudestaan että olen hyvin puhelias ihminen, enkä aio kotona istua odottelemassa miestä ainoaksi juttu seuraksi.

jännä mikä naima ketju tästä tuli, vaikka en ole pettänyt miestä naimalla.
ja naima tuttuja ei ole jäänyt yhtään sinkku vuosilta. mitä niitäkään ei juurikaan ollut.
nyt minusta tehdään huora, koska minulla on mies kavereita. hohhoi.

Yhteistyössä