Petin puolisoani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Feeling blue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Feeling blue

Vieras
Unessani. Olemme miehen kanssa olleet yhdessä kolmisen vuotte ja meillä on yhteinen lapsi. Seksielämämme on mennyt todella tylsäksi ja harrastamme sitä mielestäni liian vähän. En saa sitä tyydytystä mitä haluaisin. Mies on niin haluton ja turhaudun kun joudun kinumaan seksiä ja aina tekemään aloitteen.

Haluaisin pitkästä aikaa tuntea itseni halutuksi. Unessani harrastin kiihkeää seksiä upean miehen kanssa..herättyäni minua harmitti että se oli vain unta :( en halua puolisoani pettää, koska tiedän miten paljon petetyksi tuleminen sattuu (itselläni on kokemusta edellisestä suhteesta), enkä siis ole tekemässä mitään mikä miestä loukkaisi. Mutta jotain parannusta pitää tapahtua..muuten en näe muuta mahdollisuutta kuin erota. Seksi on minulle kuitenkin niin tärkeä asia.

Järjestä miehellesi romanttinen ilta. Käy kampaajalla, osta uudet seksikkäät alusvaatteet ja vartalosuklaata. Viettäkää ihana ilta kahden kesken. Hyvää ruokaa ja juomaa nauttien. Jospa mieskin nauttisi ja rentoutuisi. Voisin kuvitella että saattasit saada sitä kiihkeää seksiä oman upean miehen kanssa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Oletteko yrittäneet puhua asiasta? Onko mies halukas tekemään asialle jotain?

Olen yrittänyt puhua, mutta mitä enemmän yritän asialle jotain tehdä..sitä huonommaksi tilanne menee. Mies aina vetoaa siihen että on niin väsynyt ettei jaksa. Mies tekee kolmivuorotyötä ja ymmärrän kyllä että yövuorojen jälkeen väsyttää. Mutta kun muutosta ei tapahdu viikonloppuisinkaan jolloin saa olla kotona. En jaksa enää olla se vonkaaja... kaipaan niin sitä tunnetta että minua joku haluaa tosissaan, eikä vain "velvollisuudentunteesta" pane pari minuuttia ja painuu sitten samantien suihkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Katty-:
Järjestä miehellesi romanttinen ilta. Käy kampaajalla, osta uudet seksikkäät alusvaatteet ja vartalosuklaata. Viettäkää ihana ilta kahden kesken. Hyvää ruokaa ja juomaa nauttien. Jospa mieskin nauttisi ja rentoutuisi. Voisin kuvitella että saattasit saada sitä kiihkeää seksiä oman upean miehen kanssa. ;)

Usko pois..olen yrittänyt. Ostin mielestäni seksikkään läpinäkyvän babydollin ja kun menin mieheni viereen istumaan, tämä asu päälläni niin hän vain naurahti ja sanoi "eikös vanhat akat käytä tuollaisia?". Loukkaannuin niin että ei ole tullut sen jälkeen enää mitään yritettyä.

Joskus olen leikilläni sanonut miehelle että otan itselleni rakastajan ja tähän on vain tokaissut "että senkus otat". Tiedän ettei hän sitä tarkoita, mutta välillä oikeasti tulen ajatelleeksi että voi kun olisikin salarakas... ja minua hävettää että ajattelen näin :(

Olin myös muutaman vuoden suhteessa jossa seksi tökki. Aluksi sitä oli riittävästi ja mielestäni ihan hyvää. Sitten pikku hiljaa alkoi harvenemaan, kunnes huomasin, että olen syönyt levyllisen pillereitä saamatta seksiä kertaakaan. Useaan otteeseen yritin miehelle puhua asiasta, hän oli lähinnä närkästynyt tai sulkeutui ja vetosi väsymykseen tai selkä kipuun. Meillä ei ollut lapsia, eikä muutakaan "rasitetta" suhteessa. Asuimme avoliitossa. Yhteiselo alkoi mutenki olla tosi nuivaa, tuntui että olen paikalla vain kotipiikana ja samalla viivalla kuin miehen kaverit.

Päätin lopettaa suhteen ja mies sai kauhen kohtauksen, eikä ymmärtänyt mistä kiikastaa. Siinä vaiheessa sitten annoin tulla täydeltä laidalta ja kerroin kuinka puutteessa ja ahdistuneessa olossa olen saanut olla. Olen mielestäni kaunis ja nuori ja ansaitsen ihailua, eikä tuollaisia kurjia kommentteja niinkuin sinäkin olet osaksesi saanut. Tämän suhteen jälkeen olen ollut tarkkana millaisien miesten kanssa alan hieromaan tuttavuutta, koska suhteessamme seksin pihtaaminen oli selkeä alistava ele ja lyttäsi itsetuntoni maan rakoon. Nyt minulla on mies joka himoitsee minua välillä jopa enemmän kuin jaksan antaa ja se hivelee itsetuntoani ja saa minut syttymään.

Tsemppiä koitat sitten saada suhteesi kuntoon tai keräät voimia lähteä siitä!

Kiitos kun kerroit tarinasi. Olen minäkin muutaman kerran uhannut lähteä, riidan päätteeksi olin jo pakkaamassa tavoroitani mutta mies sai puhuttua minut ympäri. Luulen että osittain olen tähän suhteeseen jäänyt lapsen takia ja osittain myös siksi ettei minulla ole omaa omaisuutta. Myin lähes tulkoon kaikki huonekaluni kun muutimme yhteen :(

Ajattelin ihan samoin mitä sinäkin..tuntuu että oma elämäni valuu hukkaan tässä suhteessa. Olen 24-vuotias ja en ihan mikään mahdottoman rumakaan..tiedän että vientiä riittäisi. Itsetuntoni on kuitenkin ihan pohjalukemissa tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Feeling blue:
Olen 24-vuotias ja en ihan mikään mahdottoman rumakaan..tiedän että vientiä riittäisi.

Ei niin rumaa naista olekaan ettei joku mies sitä panisi. KERRAN. Ihan eri asia riittääkö sitä vientiä vakavaan parisuhteeseen asti.

Kiitos kun kerroit tarinasi. Olen minäkin muutaman kerran uhannut lähteä, riidan päätteeksi olin jo pakkaamassa tavoroitani mutta mies sai puhuttua minut ympäri. Luulen että osittain olen tähän suhteeseen jäänyt lapsen takia ja osittain myös siksi ettei minulla ole omaa omaisuutta. Myin lähes tulkoon kaikki huonekaluni kun muutimme yhteen :(

Ajattelin ihan samoin mitä sinäkin..tuntuu että oma elämäni valuu hukkaan tässä suhteessa. Olen 24-vuotias ja en ihan mikään mahdottoman rumakaan..tiedän että vientiä riittäisi. Itsetuntoni on kuitenkin ihan pohjalukemissa tällä hetkellä.

Jotenkin pitäisi saada mies tajuamaan tilanne mutta en kyllä osaa neuvoa että miten kun näköjään mikään ei ole tähänkään mennessä tehonnut... :/ Ehkä sun vain kannattaa lähteä? Vaikka se ei helpoin vaihtoehto olekaan mutta se voi tehdä sinut onnelliseksi.

Lisään vielä että mies on 10-vuotta minua vanhempi ja on lihonnut yli kymmenen kiloa siitä kun aloimme seurustelemaan. Vaikka en minäkään enää niin timmissä kunnossa ole, mitä ennen kuin tapasimme..raskaus kuitenkin jätti jälkensä..mutta pidän kuitenkin itsestäni huolta urheilemalla säännöllisesti. Haaveilen että saisin pitkästä aikaa kokea sen saman kiihkon kuin mitä joskus on saanut toisen miehen kanssa saanut kokea... erityisesti exäni oli aivan mahtava sängyssä, mutta siinä suhteessa sitten tökki taas kaikki muu..

Alkuperäinen kirjoittaja pam pam:
Olen 24-vuotias ja en ihan mikään mahdottoman rumakaan..tiedän että vientiä riittäisi.

Ei niin rumaa naista olekaan ettei joku mies sitä panisi. KERRAN. Ihan eri asia riittääkö sitä vientiä vakavaan parisuhteeseen asti.

tähän ikään mennessä on ollut kolme vakavaa seurustelusuhdetta, eli kyllä varmaan joku muukin voisi haluta suhteen kanssani.. Luulen ainakin...

niin ja ehkä minä haluaisinkin vain sen yhden kerran, kunhan se olisi hyvää...

aika kovia otteita (henkisiä) olet käyttänyt. Rakastajalla ja erolla uhkailu on henkistä väkivaltaa, en ihmettele jos mies on ahdistunut ja kokee suorituspaineita. Hyvän ehdotuksen jo saitkin, hemmotteluilta teille kahdelle, ILMAN paineita.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Jotenkin pitäisi saada mies tajuamaan tilanne mutta en kyllä osaa neuvoa että miten kun näköjään mikään ei ole tähänkään mennessä tehonnut... :/ Ehkä sun vain kannattaa lähteä? Vaikka se ei helpoin vaihtoehto olekaan mutta se voi tehdä sinut onnelliseksi.

Niin.. olen yrittänyt miehelle sanoa että kävisi vaikka urologin juttusilla jos haluttomuudelle löytyis syy jostain. Mutta ei hän ole suostunut menemään. Ylipaino toki voi aiheuttaa haluttomuutta, mutta en usko että siitä tässä on nyt kyse, koska alkuun ei ollut tämmmöisiä ongelmia.

tähän ikään mennessä on ollut kolme vakavaa seurustelusuhdetta, eli kyllä varmaan joku muukin voisi haluta suhteen kanssani.. Luulen ainakin...

Parisuhteesta parisuhteeseen, panosta panoon. Ei kuitenkaan vienti riitä vakavaan, loppuelämän kestävään parisuhteeseen asti!?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika kovia otteita (henkisiä) olet käyttänyt. Rakastajalla ja erolla uhkailu on henkistä väkivaltaa, en ihmettele jos mies on ahdistunut ja kokee suorituspaineita. Hyvän ehdotuksen jo saitkin, hemmotteluilta teille kahdelle, ILMAN paineita.

Ei ole ollut muita vaihtoehtoja.. mitä minun olisi sitten pitänyt tehdä kun mistään ei ole ollut apua, vaikka olen koittanut olla ymmärtäväinen ja halunnut puhua asiast. Mies vaan suuttuu jos otan asian puheeksi. Minun mielestäni se mitä hän tekee minulle on henkistä väkivaltaa, koska en saa häneltä minkäänlaista positiivista huomiota.

Parisuhteesta parisuhteeseen, panosta panoon. Ei kuitenkaan vienti riitä vakavaan, loppuelämän kestävään parisuhteeseen asti!?

En minä tällä hetkellä halua toista kestävää parisuhdetta, vaan haluan saada hyvää seksiä ja tuntea itseni halutuksi.. ja mieluiten tuntisin näin nykyisen mieheni kanssa. Mutta kun kaikkeen ei itse pysty vaikuttamaan.

Ehkä kaikkea ei vaan voi saada. Edellinen siippasi oli mahtava sängyssä mutta petti sinua. Mä ehkä antaisin asian olla ainaskin jonkin aikaa. Ja mitä pahaa unissa on, lisäksi voit muutenkin käyttää mielikuvitusta yms. apukeinoja, joihin et miestäsi tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Ehkä kaikkea ei vaan voi saada. Edellinen siippasi oli mahtava sängyssä mutta petti sinua. Mä ehkä antaisin asian olla ainaskin jonkin aikaa. Ja mitä pahaa unissa on, lisäksi voit muutenkin käyttää mielikuvitusta yms. apukeinoja, joihin et miestäsi tarvitse.

Ei se itsekseen touhuaminen vedä vertoja kunnon seksille miehen kanssa, vaikka orgasmin kyllä saan omin avuinkin.

Tuskimpa ap on näillä ihan uhkaillut, mutta tilanteet tosiaan kärjistyy melko hurjiksi kun on niinkin voimakkaasti luonnonvoimasta ja vietistä kuin seksuaalinen halukkuus kyse. Tiedän kokemuksesta, että kun on lempeästi tarpeeksi kauan yrittänyt ja se ei tuota mitään tulosta niin ei huvita enää tehdä itsestään naurun alaista keikistelyillä ja muilla hemmotteluilla kun takasin tulee vaan märkä rätti.

Ap, voisiko teille olla apua parisuhde terapiasta? Tai ehkä miehesi tarvisi apua? Haluttomuus voi johtua masennuksesta yms. ja ehkä hän torjuu sun seksiasut ja yritykset niin kurjasti kun ei parempia sanoja keksi. Jotain tossa tilanteessa kuitenkin kannattaa ehdottomasti tehdä, koska se ei itsestään aukea.

Unessani. Olemme miehen kanssa olleet yhdessä kolmisen vuotte ja meillä on yhteinen lapsi. Seksielämämme on mennyt todella tylsäksi ja harrastamme sitä mielestäni liian vähän. En saa sitä tyydytystä mitä haluaisin. Mies on niin haluton ja turhaudun kun joudun kinumaan seksiä ja aina tekemään aloitteen.

Haluaisin pitkästä aikaa tuntea itseni halutuksi. Unessani harrastin kiihkeää seksiä upean miehen kanssa..herättyäni minua harmitti että se oli vain unta :( en halua puolisoani pettää, koska tiedän miten paljon petetyksi tuleminen sattuu (itselläni on kokemusta edellisestä suhteesta), enkä siis ole tekemässä mitään mikä miestä loukkaisi. Mutta jotain parannusta pitää tapahtua..muuten en näe muuta mahdollisuutta kuin erota. Seksi on minulle kuitenkin niin tärkeä asia.

Katsoppa peiliin, ehkä se syy löytyy sieltä. Et vaan yksinkertaisesti ole miehestäsi enää pantava. Tee asialle oikeasti jotain äläkä valehtele itsellesi "olen seksikäs, olen jo timmissä kunnossa.." Kroppa tiukaksi, karvat siistiksi, hiukset, meikki, vaatteet.. ja oma ASENNE ja SUHTAUTUMINEN mieheen kuntoon!

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokemut:

Tuskimpa ap on näillä ihan uhkaillut, mutta tilanteet tosiaan kärjistyy melko hurjiksi kun on niinkin voimakkaasti luonnonvoimasta ja vietistä kuin seksuaalinen halukkuus kyse. Tiedän kokemuksesta, että kun on lempeästi tarpeeksi kauan yrittänyt ja se ei tuota mitään tulosta niin ei huvita enää tehdä itsestään naurun alaista keikistelyillä ja muilla hemmotteluilla kun takasin tulee vaan märkä rätti.

Ap, voisiko teille olla apua parisuhde terapiasta? Tai ehkä miehesi tarvisi apua? Haluttomuus voi johtua masennuksesta yms. ja ehkä hän torjuu sun seksiasut ja yritykset niin kurjasti kun ei parempia sanoja keksi. Jotain tossa tilanteessa kuitenkin kannattaa ehdottomasti tehdä, koska se ei itsestään aukea.

Ihanaa kun joku ymmärtää :) juuri niinkuin sanoit en halua enää kokea vastaava nöyryytystä

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:

Katsoppa peiliin, ehkä se syy löytyy sieltä. Et vaan yksinkertaisesti ole miehestäsi enää pantava. Tee asialle oikeasti jotain äläkä valehtele itsellesi "olen seksikäs, olen jo timmissä kunnossa.." Kroppa tiukaksi, karvat siistiksi, hiukset, meikki, vaatteet.. ja oma ASENNE ja SUHTAUTUMINEN mieheen kuntoon!

No haista sinä pitkä..... kerroin tuolla jo aikaisemmin että vaikka en ehkä ole enää niin timmissä kunnossa kuin mitä ennen raskautta, niin minä sentään huolehdin ulkonäöstäni ja harrastan liikuntaa. Mies ei sitäpaitsi ole mistään pinnallisemmasta päästä, joten tuskinpa kaikki vika minussa tai minun ulkonäössäni on.

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:

No haista sinä pitkä..... kerroin tuolla jo aikaisemmin että vaikka en ehkä ole enää niin timmissä kunnossa kuin mitä ennen raskautta, niin minä sentään huolehdin ulkonäöstäni ja harrastan liikuntaa. Mies ei sitäpaitsi ole mistään pinnallisemmasta päästä, joten tuskinpa kaikki vika minussa tai minun ulkonäössäni on.

v'ttuako itket täällä jos ei neuvot kelpaa ja pitää ottaa hikeä.

lukaseppas tuota ketjua läpi, vertaa tilannetta ja neuvoja omaasi http://kaksplus.fi/keskustelu/t1546665