Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja oikeus kommentoida täällä olevia aloituksia.Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Vaemo:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:siis mä en ymmärrä pettäjien paapomista. "olosi on varmasti muutenkin ihan kauhea..." no kukahan sen pahan olon on aiheuttanut? ja jos ap ois kertonu että mies on pettänyt, niin auta armias mikä lynkkaus porukka ois lähteny kuohitseen sen miehen.
Mä en ole pyytänyt ketään PAAPOMAAN! Musta vaan on todella lapsellista haukkua tuntematonta ihmistä hänen virheestään koska teillä ei ole mitään hajua millainen olo itse pettäjällä voi olla!
mä en ole haukkunut, mut tekojensa seuraukset täytyy jokaisen kantaa... paha olo on itse aiheutettua..
Eiköhän aapee tosiaankin kanna tekojensa seuraukset ihan itse? Tarvitseeko muiden vielä lyödä lyötyä? Jos joku "paapoisikin" niin mitä sitten? Ei se silti vähennä tilanteen vakavuutta ja tuskaa.
Nämä ovat kuitenkin henkilökohtaisia asioita joita ei kenenkään luulisi pystyvän tuomitsemaan suoralta kädeltä.
tää on keskustelupalsta ja jos ei halua kommentteja niin kannattaako kirjoitella.
Niin... kyllähän se tiedetään millainen "keskustelu"palsta tämä on
Voi kun edes suurin osa täällä osaisikin KESKUSTELLA asiallisesti.
Ehkä tämä on viimeinen paikka mistä kannattaa hakea tukea tai apua sillä sitä harvemmin täältä saa.
Mitä sitten mitä aapee on tehnyt? Hän tuli pyytämään apua eikä sitä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta saanut.
Mutta miksi sinä Joosepin äiti olet aina niin vittumainen ja ilkeä ihminen, ymmärtäisin jos joskus sanoo pahasti, teen sitä itsekin. Mutta sinä vaikutat kyllä ihan hirveältä ihmiseltä.