petin miestäni viime yönä , voinko tulla nyt raskaaksi? k-18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petturi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petturi

Vieras
Tiistaina loppui menkat ja viime yönä harrastin seksiä kaverini kanssa.. mut sisään ei mies laskenut vaan päälleni... voinko siis nyt tulla raskaaksi tuosta jurri ennen h-hetkeä keskeytetystä seksistä???????? apua vai haenko apteekista pillerin?

Mutta muuten en kyllä kadu mitää

siis me ollaan yritetty mieheni kanssa lasta nyt useempi kuukausi, mutta ei ole kuulunut... ja nyt tämä vahinko :( en tiiä kyllä yhtään mitä tekisin.. huomenna pääsen vasta apteekkiin, auttaako viel silloin katumuspilleri...??

Jos Jumala on olemassa, tulet raskaaksi :saint:

No haloo, tottakai voit tulla raskaaksi harrastettuasi suojaamatonta seksiä, se mahdollisuus on aina otettava huomioon, on alkoholilla osuutta asiaan tai ei (en mä voinut sille hei mitään, mä olin kännissä ja sit vain kävi niin- selitykset).

Juu siis ku lopettaa ennen H hetkee niin eheeei et tule raskaaksi ! Ehkpä kuule teidän EI todellakaan kannata lasta yrittää jos petät miestäsi etkä EDES kadu ! Huhuh....

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26345853:
Jos Jumala on olemassa, tulet raskaaksi :saint:

No haloo, tottakai voit tulla raskaaksi harrastettuasi suojaamatonta seksiä, se mahdollisuus on aina otettava huomioon, on alkoholilla osuutta asiaan tai ei (en mä voinut sille hei mitään, mä olin kännissä ja sit vain kävi niin- selitykset).

Oliko tämä tapaus siis samalla mahdollisesti tiedeyhteisöjen toivoma todiste jumalan olemassaolosta :O

ja eihän nyt suojaamattomasta seksistä tule raskaaksi ja katumuspillerihän auttaa mitä myöhemmin sen ottaa....eiku...:xmas:

Viekö se sen katumuksenkin samalla mennessään?
getsmiley.php

siis me ollaan yritetty mieheni kanssa lasta nyt useempi kuukausi, mutta ei ole kuulunut... ja nyt tämä vahinko :( en tiiä kyllä yhtään mitä tekisin.. huomenna pääsen vasta apteekkiin, auttaako viel silloin katumuspilleri...??

Tais olla ihan isomman luokan vahinko:D Tuosta vain ystävän kanssa tuli petettyä ja voit olla jopa siitä raskaana. En kyllä meinaa uskoa että olet tosissasi... Pikkasen haiskahtaa..

Yhteistyössä