Petin miestäni viikonloppuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana ny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana ny

Vieras
Ollaan oltu yhdessä ny reilut 9kk. Oltiin viikonloppuna kavereiden tupareissa ja sieltä koko kööri suuntas sitten yökerhoon.
Mies lähti jo eellä kotiin vähän jälkeen kolmen. Mä jäin tanssimaan tyttökavereiden kanssa. No sitten nekin sano lähtevänsä, mä sanoin käyväni vessassa ja lähen sitte kanssa kotia kohti.

Lähdin kävelemään kotia kohti ja puhuin miehen kanssa siinä vielä puhelimessa. Pysähdyin röökille. Siihen tuli mies kenen kanssa sitten alettiin puhua niitä näit.
Ja yht'äkkiä löysin itteni tän miehen kanssa puhelinkopista suutelemasta. Himot vaan kasvo koko ajan ja kysyin onko hällä kumeja. Ei ollut kuin kotona. No ehdotin josko menisimme sinne sitten. Kerroin hänelle että olen varattu.
Taxilla sitten menimme hänen luo ja siellä sitten...Öhm, tiiätte varmaan mitä.

Vähän ennen puolta seittemää sanoin, että mun on pakko lähteä kotiin. Tuli soittamaan pihalle taxin ja odotteli siinä mun seurana kulkupeliä. Halaili ja suukotteli koko ajan. Ja mustakin tuntu jotenki kauheen pahalle lähteä sieltä, olisin halunnu jäädä sinne sen viekkuu nukkumaa ja herätä rauhassa aamulla sieltä.

Mies ei heränny mun tuloo. En ensin meinannu uskaltaa kertoa koko asiasta, koska ei edes tiennyt mun tulleen vasta puol seittemän maissa kotiin. Mut oli niin paha olo sisällä, et oli pakko kertoa. No sehän suuttu ymmärrettävästi aivan kamalasti. Mutta antoi anteeks ja sano, että seuraavasta meni peli poikki.

Mä oon ihan sekasin, nyt tänkin päivän vähän väliä miettiny sitä toista. Ajoin jopa niiden talon ohi, että näkisin sen talon numeron. Sukunimeä en muistanu, joten soitin numerotiedusteluu ja sain osotteen avulla selville sen porukoitten numerot, mut sillä ilmeisesti salainen, kun sitä ei löydy.

Oonko mä ihan pimee jos alan vehtaamaa oman miehen seläntakana jotain tollasta säätöä? Tai tiedän kyllä, että ei oo järkeä olla suhteessa jos toisesta haaveilee, mutta kun mä haluun kyllä olla tän nykyisen kanssa ja samalla mietin kuitenki toistaki. Liian vaikeeta...

Siis juu, olet pimeä ja petturi, jos alat vehtaamaan seläntakana.

Kyllä sen verran pitää naista löytyä, että laitat ensin nykyisen suhteen poikki ja sitten vasta uutta kokeilet.

Voi hiton hitto, millaisia selkärangattomia lörttejä tää nykymaailma on pullollaan! |O

Ja mitäs kysyit, ellei vastaus tyydytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana ny:
Oonko mä ihan pimee jos alan vehtaamaa oman miehen seläntakana jotain tollasta säätöä? Tai tiedän kyllä, että ei oo järkeä olla suhteessa jos toisesta haaveilee, mutta kun mä haluun kyllä olla tän nykyisen kanssa ja samalla mietin kuitenki toistaki. Liian vaikeeta...

No tuskin täältä muuta kommenttia saat, kuin että juu, pimee oot. Aika epäreilua vehdata toisen selän takana, eikä siitä toisesta miehestäkään tunnu kivalta olla kakkosvaihtoehto. Sitäpaitsi itsellesi jää luultavasti loppuviimeksi paha maku suuhun... Ei niissä kolmiodraamoissa yleensä ole voittajia, häviäjiä vain. Kokemuksen ääni häveten puhuu...

vaikee tilanne... koita tarkastella tilannetta hieman kauempaa, et miltä näyttää. joskus kun asa etäisyyttä asioista saattaa käydä niin että niistä ymmärtääki jotain.

mun mielestä se kertoo jo jotain kun jo kävit etsimässä puhelin numeroakin... taitaapi tyttö nyt olla rakastunut johonki muuhun ku omaansa... ( siis mun silmissä se vaikuttaa siltä )

mut hei, tosi hienoa että kerroit poikaystävällesi! moni ei ois uskaltanut, muistat vaan että seuraavasta kerrasta se ei anna anteeksi. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana ny:
Ollaan oltu yhdessä ny reilut 9kk. Oltiin viikonloppuna kavereiden tupareissa ja sieltä koko kööri suuntas sitten yökerhoon.
Mies lähti jo eellä kotiin vähän jälkeen kolmen. Mä jäin tanssimaan tyttökavereiden kanssa. No sitten nekin sano lähtevänsä, mä sanoin käyväni vessassa ja lähen sitte kanssa kotia kohti.

Lähdin kävelemään kotia kohti ja puhuin miehen kanssa siinä vielä puhelimessa. Pysähdyin röökille. Siihen tuli mies kenen kanssa sitten alettiin puhua niitä näit.
Ja yht'äkkiä löysin itteni tän miehen kanssa puhelinkopista suutelemasta. Himot vaan kasvo koko ajan ja kysyin onko hällä kumeja. Ei ollut kuin kotona. No ehdotin josko menisimme sinne sitten. Kerroin hänelle että olen varattu.
Taxilla sitten menimme hänen luo ja siellä sitten...Öhm, tiiätte varmaan mitä.

Vähän ennen puolta seittemää sanoin, että mun on pakko lähteä kotiin. Tuli soittamaan pihalle taxin ja odotteli siinä mun seurana kulkupeliä. Halaili ja suukotteli koko ajan. Ja mustakin tuntu jotenki kauheen pahalle lähteä sieltä, olisin halunnu jäädä sinne sen viekkuu nukkumaa ja herätä rauhassa aamulla sieltä.

Mies ei heränny mun tuloo. En ensin meinannu uskaltaa kertoa koko asiasta, koska ei edes tiennyt mun tulleen vasta puol seittemän maissa kotiin. Mut oli niin paha olo sisällä, et oli pakko kertoa. No sehän suuttu ymmärrettävästi aivan kamalasti. Mutta antoi anteeks ja sano, että seuraavasta meni peli poikki.

Mä oon ihan sekasin, nyt tänkin päivän vähän väliä miettiny sitä toista. Ajoin jopa niiden talon ohi, että näkisin sen talon numeron. Sukunimeä en muistanu, joten soitin numerotiedusteluu ja sain osotteen avulla selville sen porukoitten numerot, mut sillä ilmeisesti salainen, kun sitä ei löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Ekaksi vanha suhde poikki, sitten vasta uutta kehiin!

Voiku oliski niin helppoa...Meillä on aika kirjavan värikäs ollu tää aika mitä nyt ollaa oltu yhessä:
Mulla on entisestä liitosta 2v lapsi. Muutettiin yhteen tammikuussa. Erottiin maaliskuussa, palasin yhteen pariks viikoks lapsen isän kanssa(alettiin seurustella aikoinaan 15v ja oltiin yhdessä 8v), palattiin nykyisen kanssa yhteen, muutettiin taas, mentiin kihloihin ja nyt tässä.

Oon kelannu niin paljon asioita mielessäni, että huh huh. Mun ei varmaan kuuluis olla kenekää kanssa yhessä, satutan vaa kerta toisensa jälkee muita. Miettiny oon, johtuuko tää kaikki sekavuus siitä kun lapsen isän kanssa alettiin seurustella niin uorina ja tavallaan nuoruus meni siinä. En päässyt katselemaan ja kokeilemaan muita...You Know What I Mean.?

Ja mä oon sellanen tyyppi, et mietin vaa sitä mitä muut aattelee musta, enkä tee niin ku oma syrän sanoo. ;(

ja kuinka nuori pojan koltianen se on kun sait porukoiden nimet?tai sinä itse..sinuna nyt eroaisin miehestäsi kun vasta 9kk takana.minulla oli pitkä suhden jonka aikana tyhmäilin,7kk jälkeen petin,1v7kk jälkeen ja sitten 7v jälkeen..se ei vaan ollut se oikea mies ja näinollen tein petturuuksia.

ja mikä saa sut epäilemään että mies joka saa helpon nakin baari illan jälkeen pantavaks, tietoisena siitä että nainen (tyttö,kovin paljoa ei taida ikää olla) on varattu, haluaisi kanssasi suhteen, tai ylipäätään haluaisi enää ikinä nähdä sinua. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. kuitenkin, ensin edellinen suhde poikki ja sit etsimään uutta!

639701.png

En tiedä oonko tyttö vai nainen, mutta ikää 25. Ja tää toinen 24. Asuu kesän ajan porukoillaan, kun muulloin opiskelee muualla.
En mä tarkota sitä, että haluisin alkaa seurustelemaan tän toisen kanssa, jotain kivaa välillä...Ja oon täysin tyytyväinen tähän nykyiseen, ei mitää vikaa.

Kiitos kaikille kommenteista, en ota nokkiini, koska en odottanutkaan kenekään puolustavan mun tekoa.

oikeasti,ei kannata alkaa kaikkee kivaa välillä jos muka olet tyytyväinen nykyiseen,että pitäisit siis 'rakastajan',todella hölmöä.et silloin todellakaan ole tyytyväinen mieheesi.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Meneekö normaalilla järjellä varustettu ihminen ensimmäisen vastaantulevan kanssa puhelinkoppiin suuteloimaan ja siitä vielä vieraan kotiin hommiin :o
Ei saamari |O

tässä maailmassa on paljon asioita joita ei terveellä järjellä voi selittää.. muuttaako se asiaa, jos tanssit yhden hitaan sen tyypin kanssa? siksi niitä sanotaan yhden illan jutuiksi, kun alkavat (ja loppuvat yleensä) noin lyhyeen :)

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
Meneekö normaalilla järjellä varustettu ihminen ensimmäisen vastaantulevan kanssa puhelinkoppiin suuteloimaan ja siitä vielä vieraan kotiin hommiin :o
Ei saamari |O

tässä maailmassa on paljon asioita joita ei terveellä järjellä voi selittää.. muuttaako se asiaa, jos tanssit yhden hitaan sen tyypin kanssa? siksi niitä sanotaan yhden illan jutuiksi, kun alkavat (ja loppuvat yleensä) noin lyhyeen :)

Jaa se meneekin niin että siitä toisesta ei pidä tietää mitään, jos tietää sittenkö se ei oo yhdenillan juttu.

Jaa se meneekin niin että siitä toisesta ei pidä tietää mitään, jos tietää sittenkö se ei oo yhdenillan juttu.

no ainakin pettämistapauksessa varmaan parempi, mitä vähemmän siitä toisesta tietää. niin kuin nyt jo nähdään, pelkän osoitteen perusteella saa paljon lisätietoa ja siten lisää ongelmia itselleen.. :(

Yhteistyössä