Petin miestäni

  • Viestiketjun aloittaja jemina
  • Ensimmäinen viesti
jemina
Ja oli muuten uskomattoman ihanaa,jätin kaksi lastamme illalla isälleen ja menin hänen parhaan kaverinsa tykö,teimme sen kahdesti,parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut,eikä harmita yhtään että petin,ja aion tehdä sen aina vaan uudestaan:) onhan tuo ukko hyvä lapsenvahtina olla:)
 
vieras
Mäkin petin avomiestäni hänen kaverinsa kanssa. Kaveri meni kertomaan mun miehelle ja mieheni haukkui mut huoraksi. Ei silti jättänyt. Sen jälkeen petin miestäni ihan muiden kuin hänen kavereiden kanssa, en jäänyt kiinni enää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei varmaan munkaan ukko jättäs mua,kun ei se raasu sais uutta naista vaikka maksais..:)
Mun mies petti/pettää mua ihme harakoiden kanssa. Itte saan komeita miehiä. Sen kaverikin oli paljon komeempi kun se ite.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miks oot miehes kanssa jos et näköjään sen kanssa halua olla? ja oot vielä lapsia hänen kanssaan tehnyt?
Juurihan sanoin että on se hyvä lapsenvahtina olla:)
Siis et vastannut mun kysymykseen. Eli tarkotatko tuolla että teit lapsia miehes kanssa ja oot miehes kanssa sen takia, että miehes vois olla lapsenvahtina että voit nussia rauhassa sen kaveria?
ookoo. siinähän on paljon järkeä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miks oot miehes kanssa jos et näköjään sen kanssa halua olla? ja oot vielä lapsia hänen kanssaan tehnyt?
Juurihan sanoin että on se hyvä lapsenvahtina olla:)
Siis et vastannut mun kysymykseen. Eli tarkotatko tuolla että teit lapsia miehes kanssa ja oot miehes kanssa sen takia, että miehes vois olla lapsenvahtina että voit nussia rauhassa sen kaveria?
ookoo. siinähän on paljon järkeä
Kyllähän mä siitä hylkiöstä joskus diggasin,vielä kun lapsia tehtiin,mut sit jotenki on löydetty yhteys sen kaverin kanssa..:) ja mitä tota hyvää piikaa jättämään:D
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miks oot miehes kanssa jos et näköjään sen kanssa halua olla? ja oot vielä lapsia hänen kanssaan tehnyt?
Juurihan sanoin että on se hyvä lapsenvahtina olla:)
Siis et vastannut mun kysymykseen. Eli tarkotatko tuolla että teit lapsia miehes kanssa ja oot miehes kanssa sen takia, että miehes vois olla lapsenvahtina että voit nussia rauhassa sen kaveria?
ookoo. siinähän on paljon järkeä
Kyllähän mä siitä hylkiöstä joskus diggasin,vielä kun lapsia tehtiin,mut sit jotenki on löydetty yhteys sen kaverin kanssa..:) ja mitä tota hyvää piikaa jättämään:D

Hahahahaaa xDDDDDDDDDDDDDD
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nää on näitä:
Mitenkäs se oma miehes sinuun suhtautuu? Helliikö tms? Jos, niin voisit hommata kyllä ihan oman kutuluolan-kyllä ne paskat isukkiaan näkee kun jaolla olet.
Yrittää se joskus lääppiä,pitää sit välillä säälistä antaa raukalle..kyllä se tuossa saa roikkua ja lapset ja kodin hoitaa niin kauan kun itse haluaa:)
 
luulu
Oikeasti, äitiyteen tarttis olla joku hemmetin "ajokortti" ettei nää kaiken maailman kakarat lisääntys! Jotain järkeä siinä pitäs vaatia ja aikuiseks kasvamista.

Mitä sitten jos tuollai toilailee, kaksi aikuista joilla ei ole lapsia. Saahan sitä mennä perse eellä puuhun ja opetella noita juttuja. Mutta kun kyse on myös niitten syytömien lasten elämästä...
 
apunu
jos homma toimii noin niin mikä ettei :) Ja jos miehesi on onnellinen ja nyt sinäkin, niin sittenhän kaikki on paremmin kuin hyvin. Mielestäni valheessa eläminen onnellisena on parempi kuin eläminen onnettomana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No jos toi luuseri muka uskaltaa joskus ottaa jalat alleen ja häipyä, niin etsin uuden samanlaisen hylkiön tilalle(lapsenvahdiksi)
et sitten saa omakseks kumminkaan adonista? et pitää tyytyä tossukoihin..
miehellehän panoks kelpaa jo minkälainen vaan. reikä on rotallakin.
 

Yhteistyössä