Petin häntä, jolle olin ikuista rakkautta vannonut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murheellinen -tar.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25911645] Mitäs itse tykkäisitte, kun petturimiehenne jotenkin paljastuessaan selittäisi salailuaan "rakastin ja kunnioitin sinua niin paljon, että kärsin omantunnontuskat yksinäni"? Ei taitaisi käydä päinsä, vai mitä.[/QUOTE]

Kävisi päinsä oikein hyvin. Mä en ainakaan haluaisi tietää jostain kerran hairahduksesta, jos kyseessä olisi tosiaan joku kännipano. Onnistuisin luultavasti suurentelemaan jutun päässäni uskomattomiin mittasuhteisiin ja se mitätöisi sitä ennen ja sen jälkeen tapahtuneet hyvät asia. Jos mies pysyisi samana ihanana aviopuolisona hairahduksesta huolimatta, niin miksi haluaisin tietää?

Tiedän myös monta miestä ja naista, jotka eivät tahtoisi tietää. Suhde- tai rakastumiskuvio on eri asia.

joo mä oon ihan samaa mieltä ku täällä muutama, eli todellakin kuuluu kertoa. parisuhteessa kuuluu olla toiselle rehellinen (ainaki useimmissa) ja tossa vaiheessa se tarvii kertoa. on se sitten hienoo, KUN mies kuulee asian jostain muualta, kun siitä kerran muitakin ihmisiä tietää. kyllähän asia olisi parasta kuulla suoraan sinulta, eikä tuolta jostain kyliltä..

Ap. Teit erehdyksen, mutta niin tekevät monet muutkin ihmiset maailmassa. Ei kukaan ole täydellinen. TÄrkeintä on että rakastat miestäsi, lapsiasi ja haluat pitää perheesi kasassa. Näin nyt sattui, et ole varmastikaan ensimmäinen tai viimeinen, jolla on ollut "liian hauskaa". Tärkeä myöskin että tunnet katumusta. Mutta älä ruoski itseäsi liikaa, kuten sanottu, kukaan ei ole erehtymätön. Riippumatta usean huutelijan mielipiteistä täällä.. Ole itsellesi vihainen vielä hetki mutta sitten move on. Ei maailma oikeasti tuohon kaadu.

Olen miettinyt hartaasti ja pitkään tätä asiaa. Selvennykseksi vielä kerron, että se vieraan vierellä oleminen ja hyväilyksi tuleminen tapahtui kummankin ollessa alasti. Katson sen pettämiseksi.

Olen päättänyt, etten ainakaan kerro miehelleni, enkä kenellekään. Tiedän, että mieheni ottaisi sen raskaasti ja pahoittaisi mielensä. Se olisi raskasta. Hän saattaisi ajanoloon kyllä antaa anteeksi, mutta jälki siitä kumminkin jää. Olen päättänyt tulla itseni kanssa toimeen ja elämään niinkuin ennenkin.

Se olisi kauheaa, jos ystävättäreni joskus jotain lipsauttaisivat. Olen kyllä siinä käsityksessä, että he pysyvät asiasta hiljaa.

Olen miettinyt hartaasti ja pitkään tätä asiaa. Selvennykseksi vielä kerron, että se vieraan vierellä oleminen ja hyväilyksi tuleminen tapahtui kummankin ollessa alasti. Katson sen pettämiseksi.

Olen päättänyt, etten ainakaan kerro miehelleni, enkä kenellekään. Tiedän, että mieheni ottaisi sen raskaasti ja pahoittaisi mielensä. Se olisi raskasta. Hän saattaisi ajanoloon kyllä antaa anteeksi, mutta jälki siitä kumminkin jää. Olen päättänyt tulla itseni kanssa toimeen ja elämään niinkuin ennenkin.

Se olisi kauheaa, jos ystävättäreni joskus jotain lipsauttaisivat. Olen kyllä siinä käsityksessä, että he pysyvät asiasta hiljaa.

mutta miten varmasti voit luottaa noihin ystäviisi? Olisiko mahdollista, että joskus esim. teillä kylässä ollessasi alkaisivat vihjailemaan miehesi kuullen tuosta reissusta? Salaisuus saattaa käydä raskaaksi ystävillesikin.

[QUOTE="Vieras";25911886]mutta miten varmasti voit luottaa noihin ystäviisi? Olisiko mahdollista, että joskus esim. teillä kylässä ollessasi alkaisivat vihjailemaan miehesi kuullen tuosta reissusta? Salaisuus saattaa käydä raskaaksi ystävillesikin.[/QUOTE]

Siis kylässä ollessaan ei ollessasi.

Tulet väistämättä paljastumaan, kai sinä sen itsekin tiedät? Elä nyt vielä hetki illuusiossasi jos tahdot, mutta pudotus tulee tapahtumaan kovaa ja korkealta, kun miehesi saa kuulla pettämisestäsi muualta kuin sinulta. Se vielä lisää hänen tuskaansa entisestään ja se on hinta, jonka hän joutuu vielä pettämisesi lisäksi maksamaan siitä, että sinä tahdot nyt hetken teeskennellä kaiken olevan ennallaan.

[QUOTE="vieras";25911918]Tulet väistämättä paljastumaan, kai sinä sen itsekin tiedät? Elä nyt vielä hetki illuusiossasi jos tahdot, mutta pudotus tulee tapahtumaan kovaa ja korkealta, kun miehesi saa kuulla pettämisestäsi muualta kuin sinulta. Se vielä lisää hänen tuskaansa entisestään ja se on hinta, jonka hän joutuu vielä pettämisesi lisäksi maksamaan siitä, että sinä tahdot nyt hetken teeskennellä kaiken olevan ennallaan.[/QUOTE]

Taidan tosiaan olla niin sinisilmäinen, että uskon vaan hyvään. Jos asia tulee joskus mieheni tietoon, on se katastrofi hänelle. Se tuska tulee olemaan hirmuinen. Näen jo sen murheen mikä siitä seuraa, ja on lapsikin. Vasta viiden vanha.

Mutta minusta ei kertakaikkiaan ole totuuden kertojaksi ja odotan vaan, että kaikki unohtuu. En halua paljastua!

Aika kummallisia kommentteja täällä. Jos mies olisi ollut laivalla ja pettänyt, mutta ei olisi kertonut, vaan AP olisi saanut tietää muuta kautta, kuinka moni sanoisi, että "no mies vain yritti suojella sinua kun rakastaa"?

Näitä lukiessani tulen siihen johtopäätökseen että naiset pettävät miehiä useammin kumppaniaan, ja vieläpä hyväksyvät tämän katalan teon omassa mielessään vähättelemällä asiaa.

Hävetkää!

Älä vaan kerro. Jos ajattelen itseäni ja vaimo kertoisi jotain vastaavaa, niin en tiedä miten käyttäytyisin. Löisinkö tai tekisin jotain muuta pahaa. En varmaan, mutta olisi se kauheaa.

Itse en haluaisi kuulla.

Toivottavasti ystävätteresi pysyvät lupauksissaan ja koita itse alkaa se normaali elämä pois pyyhittynä se ikävä teko.

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Ainoa oikea tapa on kertoa totuus, virheistä pitää ottaa oppia ja kantaa vastuu. Joko selviätte tai sitten ette. Salailu syö luottamusta ja suhde kariutuu ajan myötä siihen että sinä et saa asiaa pois mielestäsi, välttelet miestäsi, mies ei tiedä mikä sinulla on, kuvittelee ties mitä ja loppujen lopuksi suhteessa on jo niin paljon ongelmia että ainoa ratkaisu on ero.

Olen juuri tuota mieltä että tunnustamalla ap keventää vain omaa oloaan ja tekee toisen olon aivan kauheaksi!

Tää taitaa jakaa mielipiteitä. Toisten mielestä se salailu ja valehtelu on jopa pahempaa kuin se itse pettäminen ja seuraukset pahemmat, jos puoliso saa vasta vuosien päästä tietää. Lisäksi sillä petetyllä on oikeus tietää, että häntä on petetty ja oikeus päättää, haluaako jatkaa sellaisessa suhteessa. Eihän se kertominen välttämättä omaatuntoa kevennä, kun näkee sen toisen tuskan ym. Yhtä lailla on itsekästä olla kertomatta vain siksi, ettei itse tulisi jätetyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;25911413:
Mitä tääl aikuiset ihmiset miettii, että voiko ap tosiaan tuhota parisuhteensa yhen syrjähypyn takia kertomalla siitä puolisolleen? Mä oon kyl vähän sitä mieltä, että tossa vaiheessa se kerrotaan. Tätä parisuhteen tuhoomiskysymystä mietitään sit jo ennen kun vieraitten kans aletaan pelaan.

Sitä mäkin mietin, että siinä se riski jo otetaan, kun lähdetään pettämään. Eihän se edes välttämättä johda eroon, jos puoliso saa tietää. Yhtä itsekästä kyllä on pitää toista itsellään, eläen valheessa kuin keventää omaatuntoaan kertomalla. Ei kumpaakaan voi suoralta käsin pitää jotenkin vähemmän itsekkäänä tekona.

Kävisi päinsä oikein hyvin. Mä en ainakaan haluaisi tietää jostain kerran hairahduksesta, jos kyseessä olisi tosiaan joku kännipano. Onnistuisin luultavasti suurentelemaan jutun päässäni uskomattomiin mittasuhteisiin ja se mitätöisi sitä ennen ja sen jälkeen tapahtuneet hyvät asia. Jos mies pysyisi samana ihanana aviopuolisona hairahduksesta huolimatta, niin miksi haluaisin tietää?

Tiedän myös monta miestä ja naista, jotka eivät tahtoisi tietää. Suhde- tai rakastumiskuvio on eri asia.

Kännipano

Voi luoja, on teillä hyvällä mallilla parisuhteenne. "Vähän vaan paneskelin kaverias kulta, myöhemmin illalla se tummempi kaveris otti vielä multa poskeen. Mää olin kännissä, rakas. Naiaanko?"

Mä en ikinä ystäviini luottais niin paljon että tollaisen asian kertoisin. Ne kuitenkin suupaltteina ihmisinä pikku tuiterissa möläyttäis sen eteenpäin. Olisin sanonut että olen jutellut jossain käytävällä jonkun kanssa emmekä huomanneet ajan kulua tms. Ja ap ei varsinaisesti edes pettänyt, ALASTI HYVÄILI! Ei edes harrastanut seksiä. En kertois enkä haluais itse tietää jos mies lääppis jotain naista. Kuten joku aiemmin sanoi, suhde tms eri asia.

Mä en ikinä ystäviini luottais niin paljon että tollaisen asian kertoisin. Ne kuitenkin suupaltteina ihmisinä pikku tuiterissa möläyttäis sen eteenpäin. Olisin sanonut että olen jutellut jossain käytävällä jonkun kanssa emmekä huomanneet ajan kulua tms. Ja ap ei varsinaisesti edes pettänyt, ALASTI HYVÄILI! Ei edes harrastanut seksiä. En kertois enkä haluais itse tietää jos mies lääppis jotain naista. Kuten joku aiemmin sanoi, suhde tms eri asia.

Vittu naiset, oikeesti. Te olette pettäviä sikoja suurin osa. Hyi saatana. Ei se pelkkä seksin harrastaminen ole pettämistä, pettämistä on paljon pienemmätkin asiat.

Alasti hyväili. Kukin päättäköön itse pettämisen rajat, itsekseen tai suhteessaan. MInulle alasti hyväily olisi pettämistä - tekipä sen minä tai toinen.

[QUOTE="vieras";25912455]Vittu naiset, oikeesti. Te olette pettäviä sikoja suurin osa. Hyi saatana. Ei se pelkkä seksin harrastaminen ole pettämistä, pettämistä on paljon pienemmätkin asiat.[/QUOTE]

Huh, jos noin katkra olet, olet varmasti kokenut paljon pettämistä. Voisit varmaan mennä hieman itseesi ja miettiä miksi ne naiset sinua pettävät. Ehkä opit jotain itsestäsi.

[QUOTE="vieras";25912455]Vittu naiset, oikeesti. Te olette pettäviä sikoja suurin osa. Hyi saatana. Ei se pelkkä seksin harrastaminen ole pettämistä, pettämistä on paljon pienemmätkin asiat.[/QUOTE]

sori mut mulla ei henk.koht ole tarvetta pettää. Jos näin kuitenkin kävisi, en kertoisi miehelleni. Enkä haluais tuhota suhdettamme jonkun kännipanon takia. Ennen miestä tuli paljonkin harrastettua tunteetonta känniseksiä ja kuka niitä muisteli enää seuraavana päivänä? Jos pantavan näköinen sälli tuli baarissa vastaan niin pakkohan se oli koeajaa :D so?

sori mut mulla ei henk.koht ole tarvetta pettää. Jos näin kuitenkin kävisi, en kertoisi miehelleni. Enkä haluais tuhota suhdettamme jonkun kännipanon takia. Ennen miestä tuli paljonkin harrastettua tunteetonta känniseksiä ja kuka niitä muisteli enää seuraavana päivänä? Jos pantavan näköinen sälli tuli baarissa vastaan niin pakkohan se oli koeajaa :D so?

Onko eri asia harrastaa yhden illan kännipanoja ennen miestä, ja nyt suhteessa?

Tämä on se pointti.

Yhteistyössä