Petetyt ja jätetyt, kauanko meni että selvisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirkkoliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirkkoliisa

Vieras
Mies lähti työkaverin matkaan puoli vuotta sitten, ja olen vieläkin ihan hajalla. Lasten kanssa elän arkea ja koitan hymyillen kuunnella miten iskän kaveri on kiva kun antaa niidenkin autella uuden omakotitalon työmaalla.

Kauanko teillä muilla on mennyt ettei eksän uusi parisuhde enää hierrä ja ole jatkuvasti mielessä?

Kolme vuotta erosta, olen nykyään naimisissa ja minulla on lapsi, ja siltikin ero ja eksä ovat välillä mielessä. Nykyisin jo ainoastaan satunnaisesti, mutta kuitenkin. Eksän uutta suhdetta en halua ajatella, vaikka tiedän sellaisen kuitenkin olevan. Onneksi ei liiemmin tarvitsekaan.

no meilläkään ei ollu lapsia.. joten aika joutusaan pääsin toipumaan eli mies lähti pääsiäisenä ja kesäkuun alussa tapasin uuden miehen :) Tosin jo ennen sitä varsinaista eroa olin tietysti kärsinyt pitkään siitä jatkuvasta uskottomuudesta ja joutunut sitä käymään päässäni läpi.. eli eroa oli prosessoitu pidempään.

puoli vuotta on vielä ap lyhyt aika. Mutta kyllä se tulee vielä päivä sullekkin jotta tuntuu, että elämä jatkuu eikä tartte exästä välittää. Ja sulle voi käydä vielä niinkuin mullekkin että saat vielä paaaaaljoon paremman parisuhteen tilalle. siinä vaiheessa ei sitten harmita yhtään että tuli ero aiemmin.

N. 1,5 vuotta meni siihen, että tiesin selviäväni. Jäin muutaman kuukauden ikäisen vauvan kanssa ja sairastuin masennukseen. Ero tuli minulle täysin puskista. Nyt erosta on lähes neljä vuotta ja pääsääntöisesti elämä on ihan hyvää ja onnellista. Välillä iskee vielä suru siitä, miten kaikki meni. En ole uudessa parisuhteessa enkä olisi sellaiseen valmiskaan. Puoli vuotta on siis lyhyt aika. Voimia!

Yhteistyössä