V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se mulla tulis ero ensimmäisenä mieleen tässä tilanteessa, jos ajattelen mun omaa suhdetta. Mutta en voi tietää sun ajatusmaailmaa...kostamaan nyt en ainakaan lähtis, koska ei se tavallaan mitään auta. Mies on tehnyt moraalisesti väärin ja sille kuuluu paljon pahempi rangaistus. Itse en jatkaisi suhdetta pettäjän kanssa ja oon tehnyt sen selväksi kumppanilleni, että jos hän haluaa, jonkun muun naisen, niin minua hän ei enää saa!
samoin olen itse aina ajatellut, että jos minua petetään, en tuhlaa aikaani enää siihen mieheen. asiaa mutkistaa vaan niin hitosti kaksi yhteistä lasta ja 8v yhteistä elämää. tällä hetkellä päällimmäisenä kostona onkin mielessä ero, ja se on mitä luultavimmin edessä. olen jo nyt huomannut itsessäni ihan hulluja epäilyjä miestä kohtaan. yksi lause romutti vuosien täydellisen luottamuksen maan tasalle, eikä sitä tuskin enää koskaan korjata.![]()
Juu, ei se luottamus korjaannu ihan helposti. Ja yleensähän se menee niin, että pettäjä pettää aina.. Kauheesti voimia sulle! Oot ansainnut miehen, johon voi luottaa..