petän vaimoani melkein viikottain, kaveri meni hiljaseks tästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konkarim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

konkarim

Vieras
mä ajattelin sitten avautua kaverille tästä, koska ajattelin että tää on miehelle ihan normielämää. kaveri menikin jotenkin lukkoon siinä ja alkoi sanoa että mun pitäs tunnustaa vaimolle että voin eheytyä. Vittu että en uskonut korviani ja purskahdin väkisin nauruun. En ole tiennyt että kaveri oli tollanen tiukkapipo ja aloin jo miettiä oisko uskovainen. Vaikuttanut ihan hyvältä tyypiltä, mutta reaktio kyllä sai näkemään ton jannun uudessa valossa. Mä nyt kuitenkin sanoin kohtealiaasti kun sain naamani peruslukemille, että ei kiitos, en aio tunnustaa, vaan jatkan elämää ja pidän tyttöystävän erillään perhe-elämästä ja vaimosta, se saa riittää. Kaveri meni sen jälkeen aika hiljaiseksi ja ei enää viihtynyt kauaa seurassani. Voin toisaalta ymmärtää, se on ollut muijansa kanssa vasta vuoden päivät, tavallaan vielä "kuherruskuukausi" päällään. Eiköhän toi tokene järkytyksestään kun takana on vuosia sellaset 18 kuten meikäläisellä.
Saas kattoo näänkö tota kaveria vähään aikaan.

Ei voi olettaa, että toinen ymmärtäisi toimintaasi jos on tuore hyvä suhde meneillään. Ja syy miksi miehet jää pettämisestä kiinni on se ettei ne osaa pitää turpaansa kiinni asiasta.

Jos vaimo jää pettämisestä kiinni, se on sitten siinä tämä liitto. Kerrasta menee poikki mun kohdalta, mä en pelleile.
Ajattelitko siinä vaiheessa paljastaa omat kiemuras hänelle? Meinaan vaan, et ei mee kauaa, kun vaimos saa tietää sun vehtaamisista.

Jos vaimo jää pettämisestä kiinni, se on sitten siinä tämä liitto. Kerrasta menee poikki mun kohdalta, mä en pelleile.

Huvittavaa. Jos olet tosissasi eikä tämä ole taas vain joku paska provo, niin olet kyllä tyhmä kusipää. Itse petät, mutta odotat uskollisuutta vaimolta. Voi vee mikä pelle. :D Toivottavasti vaimosi tajuaa minkälaiseen paskaan on kätensä lyönyt ja tajuaa erota.

Yhteistyössä