pesutorni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piitu32

Uusi jäsen
01.08.2007
1
0
1
mokkka vaan kaikille ja kokemuksia kaivattaisiin....
olen ajatellut ostaa talouteemme pesutornin tai siis uuden koneen ja kuivausrummun. nyt kyselisin kokemuksia ja mikä ois hyvä.... on mennyt hermot ku kokoajan on pyykinkuivausteline levällään olohuoneessa ja makuuhuoneessa, meillä on kaks pientä lasta ja itse lähden kohta takaisin työelämään mies on reissuhommissa joten omakotitalon kaikki työt ja hommat kuuluu minulle. ajattelin jostain päästä helpottaa....
olen vertaillut koneita ja kiinnostusta on aeg:hen tai hooverilla oli iso 8 kg kone... haluaisin koneisiin digitaliset näytöt tai siis tiedon kuinka kauan pesua on vielä jäljellä. tällähetkellä meillä on päältätäytettävä noin kymmenen vuotta vanha kone....
hintahaitaria olen katsonut että se vaihtelee sellaisilla koneilla n:1200-1600euroa....

meillä lg:n torni ja ainakin minä olen ollut tyytyväinen. pyykkiä pestään päivässä vähintään koneellinen, yleensä enemmänkin.
(meillä 7 kg kone ja ainakin tunnen että se ollut ihan riittävän iso petivaatteille jne.)

kuivausrumpu on tosi kätevä, en vaihtaisi sitä astianpesukoneen jälkeen mistään hinnasta pois. siinä irtoaa vaatteista hiukset, karvat ja sahanpurut. toki kaipa se pyykkiä jonkinverran kuluttaa mutta ahkeran käytön jälkeen kai mikä vain vaate "kuluu". Pyykki on ihanan pehmeää, kuohkeaa ja ennenkaikkea kuivata voi kelissä kuin kelissä eikä tarvitse ripustella pyykkejä joka puolelle huushollia. (anteeksi palopuhe kun innostuin:) )

meillä diginäyttö pesukoneessa ja rummussa, ja äänimerkki kun koneelliset valmiit, ei tarvitse päivystää milloin valmista. pesukoneessa on myös lapsilukko (kaipa nykyään kaikissa on?) mutta meillä aivan ehdoton, huomattu vasta näin jälkikäteen. voin siis suositella lämpimästi ainakin lg-tä. (ainiin ja me maksettiin n.1200)

Yhteistyössä