V
vieras
Vieras
Kun nyt tuosta zeoliitistä on paljon puhetta niin kysyn: Kuinka puhdistan pyykinpesukoneen? Vedänkö pesun pelkällä 90c vedellä vai pitääkö laittaa jotakin ainetta mukaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mää putsaan sitruunahapolla,mutta jotkut puhdistavat konetiskiaineellakin!Löytyiskö sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Ideana tuossa kait on se, että kone puhdistus nimenomaan pyykinpesujauhe jäämistä, joten pesisin sen koneen ilman pyykinpesujauhetta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli jos mä laitan vaikka ihan pyykinpesujauhetta vähän ja pyöritän 90c, eikö ole sillä hyvä? Pitääkö sitten vielä ilman ainetta? Vai onko parempi jos suoraan vedän ilman aineita läpi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli jos mä laitan vaikka ihan pyykinpesujauhetta vähän ja pyöritän 90c, eikö ole sillä hyvä? Pitääkö sitten vielä ilman ainetta? Vai onko parempi jos suoraan vedän ilman aineita läpi?
KONEtiskiainetta!se on jytyä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli jos mä laitan vaikka ihan pyykinpesujauhetta vähän ja pyöritän 90c, eikö ole sillä hyvä? Pitääkö sitten vielä ilman ainetta? Vai onko parempi jos suoraan vedän ilman aineita läpi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli jos mä laitan vaikka ihan pyykinpesujauhetta vähän ja pyöritän 90c, eikö ole sillä hyvä? Pitääkö sitten vielä ilman ainetta? Vai onko parempi jos suoraan vedän ilman aineita läpi?
No en ehtinyt vielä mennä laittamaan konetta päälle, jumiuduin vielä. Eli siis laitanko sitä konetiskiainetta(siis astianpesuainetta? ) sitten sinne pyykkikoneeseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli jos mä laitan vaikka ihan pyykinpesujauhetta vähän ja pyöritän 90c, eikö ole sillä hyvä? Pitääkö sitten vielä ilman ainetta? Vai onko parempi jos suoraan vedän ilman aineita läpi?
No en ehtinyt vielä mennä laittamaan konetta päälle, jumiuduin vielä. Eli siis laitanko sitä konetiskiainetta(siis astianpesuainetta? ) sitten sinne pyykkikoneeseen?
Kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja pyykkär:ennen ku laitat pyörii, puhdista nukkasihti: pese vaikka ei näyttäis likaiselta, samoin pesuainekotelot. sitten ohjelmoi linkous pois, säästät vähä energiaa.. ja suosittelisin kyl laittaa sitä sitruunahappoa (saa apteekista) niin ei tarviis tehdä "kahteen kertaan"