pesukoneen kilomäärä=kuivalle vai märälle pyykille??

Edina Monsoon

Aktiivinen jäsen
05.04.2007
1 625
0
36
meillä on 6kg:n kone. meinaako se että kestää pestä kuivaa pyykkiä 6kg vai märkänä 6kg??? mun logiikka sanois että kuivaa mutta mun logiikka onkin ihan ... noh, jostain. :D yritin mieheltäkin kysyä mutta ei sekään tienny :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Mä haluaisin tietää kuka kastelee ja punnittee pyykkinsä ennen koneeseen laittoa.....ja mäkin sullon niin paljon kun mahtuu,kuivana...

:D No tietenkin joka kodin superäiti... :D
Sinne mahtuis tajuttomasti pyykkiä jos ne märkänä sinne laittaa... että kuivana mielellään...

mä laitoin meidän 5kg koneeseen pyyhkeitä ja oman aamutakin..selvästikkin se oli rummulle liikaa painoa,(kaikki tavarat läpimärkänä) yritti lingota niin koko pesukone rupes hötkyilemään,heilu ku heinäseiväs :laugh:
sitten linkos normaalisti kun otin pari pyyhettä pois sieltä..eli näköjään ne pyyhkeet painoi märkänä niiin paljon ettei kone jaksanu pyörittää.

ja kyllä se on 6kg kuivaa pyykkiä,näin oon ymmärtäny..ja sillon kun rummun yläreunan ja pyykin väliin jää käden mentävä väli niin sit on rumu täynnä

Mulla on 7kg kone ja joku systeemi siinä että konetta ei veden takia tarvi aina laittaa niin täyteen kun saa:) Joku insprite lukee:) Ottaa vettä vaan sen verran mitä vaatetta on koneessa toisin sanoen.