pesukone tietäjät ..nyt apuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
Mulla on ariston pesukone. eilen toimin normaalisti mutta tänä aamuna kun laitoin(yritin) käyntiin niin vilkuttaa vaan ohjelman valoja ja ei lähde tekemään mitään..ei helkkari..hajooko se nyt |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Hox:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
tuo kone ei ole kun 3v vanha

Vakuutusyhtiö korvaa noin uudesta koneesta aika hyvin, jos teillä on laaja turva, eikä omavastuu ole iso.

ai korvaa vai?...en olekkaan tiennyt--juu mulla on laaja kotivakuutus..en tiedä korvaako kun se on joku easy vakuutus kun olen alle 25v...täytyypä soittaa..

nostan vielä eli vilkuttaa häiriötila valoja eli pitää soittaa huoltoukko kattoo tuota..paljonkohan sellanen maksaa? kellään samaa pesukonetta?...ja mikähän tossa on vialla..voi vattuje kevät..ei voi muuta ku lähtee uutta ostaa..takuukin 2v ja ostettu 03/06 eli just yli tietty sen 2v:n :kieh:

En tiijä kyseistä pyykkäriä, mutta mulla kesti aivan sika kauan tajuta mitä meiän pyykkäri meinas.. Valot vilkku vaan, ei lähteny käyntiin ja kaikki oli katottu ja virrat oli pois ja niin edelleen.
Sitten joku neuvoi pyöräyttämään ohjelmavalitsinta kierros ympäri, ja lähti tällä keinolla sitten pelaamaan.

ei..mun ystäväkerto just että poistoletku pitää olla tietyssä asennossa..ja juu tippunuthan se oli..lähti päälle ja kun letku tipp uja meni mykkyrään niin sammui kone..eli huomenna laitan letkun oikeeseen asentoon..ihanaa se ei hajonnutkaan :D

Yhteistyössä