Pesuaineallergiaako?

Usvametsän neito

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
1 343
0
36
Laitan tänne ku ei tuolla Mitäs nyt -palstalla kukaan vastannut. Nyt ei oo kysymys lapsesta vaan minusta itsestä. Tosin vauva on tulossa ja mietinki nyt että pitäskö mun pestä kaikki vauvan vaatteet vielä uudestaan jollain paremmalla pesuaineella..

Onko kellään kokemusta pesuaineallergiasta? Lähinnä mitä oireita on tullu. Ku mulla on ollu jo jonkin aikaa ihan hel.vetillistä kutinaa koko kropassa ja vartalo täynnä pikkuruisia punaisia näppylöitä. Että onko tämä nyt sitä? Yritän vaan etsiä itelle diagnoosia ku ei lääkäreistä ollu apua. Pyykinpesuaineenkin vaihdoin noin pari kuukautta sitten että senkin puolesta passaasi. Mulla on myös atooppinen ihottuma... :'( <br><br>

Kuulostaa pesuaineallergialta. Mulla itellä ei ole,mutta 3v poikani on atooppinen ja hälle käy vain MiniRisk tai Lv. Erisan teki todella kovan kutinan pojalle,koko yönä ei nukuttu...

Nyt kun olet raskaana,ihosi on varmasti herkempi kuin normaalisti =) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:18 LilliMenninkäinen kirjoitti:
Kuulostaa pesuaineallergialta. Mulla itellä ei ole,mutta 3v poikani on atooppinen ja hälle käy vain MiniRisk tai Lv. Erisan teki todella kovan kutinan pojalle,koko yönä ei nukuttu...

Nyt kun olet raskaana,ihosi on varmasti herkempi kuin normaalisti =)

Ootteko kokeillu tätä? http://www.allegrosuomi.com/
Mulla oli tätä ennen ja sen aikana ei ollu ihottumaa. Mutta en oo kyllä ikinä tätä ennen ees ajatellu että oisin pesuaineille herkkä mutta oishan se pitäny arvata kun oon atoopikko. Ja voi tosiaan olla raskauden aikana vielä herkempi. :(

Ajattelin allegrolta tilata paketin, se on ainaki varmasti hyvä ja kestää tosi pitkään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 12:21 LilliMenninkäinen kirjoitti:
Pistin tilauksen menemään =) Kyllähän tuossa varmaan pitkän pennin säästää. Oon lukenut tuosta Allegrosta,mutta en ole aiemmin tilannut. Toivottavasti pojan iho tykkää tuosta! :whistle:

Minäki pistin tilauksen. Äiti-muorille tulee kans loota samalla. :) Pikkuveikka kans atooppinen..

Yhteistyössä