Pesisitkö sisäkissan hyvin huuhdeltuja ruokakippoja astianpesukoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Fyre
  • Ensimmäinen viesti
kissamutsi
Mulla ei kyllä ole tullut mielenkään etten voisi pestä. Meidän kissat on vielä pitkälti ulkokissoja kun eletään täällä landella. Pesen jopa vauvan tuttipulloja samassa koneessa.

Mina
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Kyllä! Onhan se astianpesuneste kyllä aika myrkyllistä, mutta jospa huuhtelu vie myrkyt, eikä killi sairastu.
Öyh.. Myrkyllistä? Miten sitten voi lasten ruokakippoja pestä millään astianpesunesteellä jos ne ovat myrkyllisiä?? Hohhoijjaa taas.. Paremmin ne pöpöt astianpesukoneessa lähtee kuin käsin tiskaamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Kyllä! Onhan se astianpesuneste kyllä aika myrkyllistä, mutta jospa huuhtelu vie myrkyt, eikä killi sairastu.
Öyh.. Myrkyllistä? Miten sitten voi lasten ruokakippoja pestä millään astianpesunesteellä jos ne ovat myrkyllisiä?? Hohhoijjaa taas.. Paremmin ne pöpöt astianpesukoneessa lähtee kuin käsin tiskaamalla.
Tais olla kuule v*ttuilua ;)

Riittu
En ole pessyt koiran enkä kissan kuppeja koneessa sen takia, että olen joskus lukenut, että koirat ja kissa eivät oikein tykkää siitä, että kupit tuoksuvat pesuaineelle. Niillä kun on kuitenkin parempi hajuaisti. Jos pelkkä vesipesu ei ole riittänyt, olen liottanut kuppeja tai käyttänyt hyvin vähän käsinpesuainetta. Mutta siis sen vuoksi en ole jättänyt laittamatta kuppeja koneeseen, että olisi huono juttu pestä ne samassa ihmisten astioiden kanssa.

Kuin huonoja astianpesukoneita ihmisillä on kun pelkää pestä kissanruokakippoja siinä? Yhtä samaa paskaa ne on vanhan ruuanjämät lautasissa, tai jotku maidonjämät lasin pohjalla.. yöök. Sehän on astianpesukoneen tarkoitus, että se pesee ne astiat. Ei meidän tiskari ainakaan tee muuta, esim levitä niitä paskoja tasaisesti ympäri niitä astioita... hei halojaaa..... :LOL:

harmi
samaan koneeseen vaan. ja voisin syödä itte pesun jälkeen kissan kiposta tai antaa sen syödä omalta lautaseltani. kyllä tiskissä peseytyy. liika puhtaus synnyttää resistenttejä bakteerikantoja.

Yhteistyössä