peseytyykö miehesi seksin jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipokki vissiin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Entäs te, jotka sotkette lakananne eritteillä: onko teillä lapsia, jotka tykkää olla teidän sängyssä? Meillä tyttö tulee joka aamu meidän sänkyyn ja nukahtaa yleensä aina meidän sänkyyn meidän lakanoille. Todellakin lakanat on puhtaat ja mies ei pyyhi niihin mitään eritteitä enkä minäkään. Sitäpaitsi jos mällit pyyhkii lakanaan, niin tottakai ne imeytyy sittä peittoonkin osittain. Hyi :x :x

No me nukutaan molemmat alasti eli aika mahdollista että ihan peruseritettä tarttuu lakanoihin nukkuessa. En ole niistä koskaan hysterioinut. Ja meilläkin lapset tulevat aamulla viereen köllöttelemaan.

Ällöttävää tuokin. Siinä vaiheessa kun lapsi syntyi, alettiin molemmat pitää vähintään alkkareita yöllä jalassa. Ei lasten tarvii nähdä aamustondistakaan. Ja siltä ei oikeen voi välttyä, jos mies on normaali ja lapset tulee aamulla vuoteeseen. En mie tahtois toisten eritelakanoissa maata. Olkoon vaikka omat vanhemmat.

Hyi! Kuinka moni muuten haluaisi nukkua vanhempiensa rapsakoissa lakanoissa? en usko montaa olevan.

No nyt meni vähän ohi? Rapsakoissa lakanoissa? miksi ne lakanat on rapsakat jos nukkuu? vao onko teille alastomana nukkumaan sama kuin seksiä?

Sult menee näköjään aika paljo ohi.

Meillä peseydytään molemmat ennen ja jälkeen. Spontaania seksiä ilman alkupeseytymistä on harvoin, mies sitä haluaa välillä, itse tykkään peseytyä ennen touhuja.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja tietysti pestään:
Tietysti käy pesulla ihan niin kun minäkin =) ja jumaleisson jos ei peseytyis niin ei myöskään meijän sängyssä nukkuis :kieh:

Ja muuten pestään ennen myös ;) kukaan halua päivän hautuneilla vehkeillä hommailla :x

mites spontaani seksi, kun aina pitää olla puhtaaksi jynssätyt vehkeet?

Mie oon herkkä saamaan virtsatieinfektion, joten molemmat peseydytään ennen jä jälkeen. Puolen minuutin pikapesu ei pilaa spontaaniutta. Vti ja antibiooteista tuleva hiiva pilaa paljon enemmän ja pidempään.

Entäs te, jotka sotkette lakananne eritteillä: onko teillä lapsia, jotka tykkää olla teidän sängyssä? Meillä tyttö tulee joka aamu meidän sänkyyn ja nukahtaa yleensä aina meidän sänkyyn meidän lakanoille. Todellakin lakanat on puhtaat ja mies ei pyyhi niihin mitään eritteitä enkä minäkään. Sitäpaitsi jos mällit pyyhkii lakanaan, niin tottakai ne imeytyy sittä peittoonkin osittain. Hyi :x :x

No me nukutaan molemmat alasti eli aika mahdollista että ihan peruseritettä tarttuu lakanoihin nukkuessa. En ole niistä koskaan hysterioinut. Ja meilläkin lapset tulevat aamulla viereen köllöttelemaan.

Ällöttävää tuokin. Siinä vaiheessa kun lapsi syntyi, alettiin molemmat pitää vähintään alkkareita yöllä jalassa. Ei lasten tarvii nähdä aamustondistakaan. Ja siltä ei oikeen voi välttyä, jos mies on normaali ja lapset tulee aamulla vuoteeseen. En mie tahtois toisten eritelakanoissa maata. Olkoon vaikka omat vanhemmat.

Hyi! Kuinka moni muuten haluaisi nukkua vanhempiensa rapsakoissa lakanoissa? en usko montaa olevan.

No nyt meni vähän ohi? Rapsakoissa lakanoissa? miksi ne lakanat on rapsakat jos nukkuu? vao onko teille alastomana nukkumaan sama kuin seksiä?

Sult menee näköjään aika paljo ohi.

Eiku kerro mulle kun en näköjään tajua? Jos sä haluat nukkua Marimekon raitapaitulissa niin ole hyvä vaan, mutta minä tykkään nukkua alasti enkä näe siinä mitään erikoista, edes lapsen kannalta.Varsinkaan näin kuumalla!
Ainakin mies tykkää kovasti, ;) todellakin ilman raitoja. Mutta ei se tarkoita sitä että aina harrastetaan seksiä kun ollaan alasti.
Mutta voihan olla että teidän perheessä alastomuus on sama kuin seksi.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Lakanat kannattaa sängystä vaihtaa viimeistään sitten kun ne eivät enää taivu.

Minä pesen vehkeeni ennen ja jälkeen.

tätä mie olen miettiny usein, että miten siinä malttaa lähtee mitää vehkeitä pesemään? :whistle: (tarkennan vielä, eli ennen seksiä)

Se pesu-urakka menee nopeasti iloisen odotuksen vallassa. Pestävää vain on enemmän kuin yleensä ;)
Niin, siinähän sitä samalloa voi vemputtaa. Ja kyllä kannattaa naisenkin pestä, ei ole iso urakka.

No mie pesen muutenkin vähintään sen kerran päivässä, joten en näe tarpeelliseksi käydä pesulla just ennen seksiä.

No mä kyl mäen tarpeelliseksi.

Nojuu, näissäkin taitaa olla ihan tapauskohtaista se pesun tarve :) Ja tietty riippuu hyvin pitkälti kierrostakin, yleensä tiettyyn aikaan kuukaudesta käyn pesulla useammin kuin normaalisti.

Voihan sitä spontaanisti heittää hameen helmat korviin ja hommiin suoraan, ja lopuksi pesulle...
Mut jos oikein esileikit ja helahoidot otetaan niin kyllä meillä käy molemmat pesulla.

Meillä lakanat sotkeentuu jo siinä kun aktia lopetellaan, vaikka kuinka nopeasti ryntäisit suihkuun niin aikamoisia spermalammikoita tulee. Pahimmat pyyhimme paperilla ja lakanat vaihdetaan sitten kun tahrat alkaa häiritä.

Pyyhkeeseen miekkonen pyyhkii ja yleensä (jos ei ole tosi väsynyt) sitten käy pesemässä. Mun mielestä on ihanaa jos ukkeli ei heti kipitä pesulle vaan voin vielä nautiskella lämmöstä ja läheisyydestä, olkoonkin vielä eritteitä jossain. Yhteissuihkukin on kiva, mutta se ei enää ole köllöttelyä.

Siihen pesu ei vaikuta, että aina välillä kummankin eritteet maistuu ja haisee ällöttävästi sipulilta/valkosipulilta. Yhhyh... Lautasella sipulit on herkkua mutta ei muualla... Ranskalaisnaiset kuulemma juovat pari pannullista appelsiininkukkateetä niin tulee herkulliset tuoksut alapäähän.

Hmmm..jokaisella omat tapansa;)

Puhtaalla on mukavampi pelmuta-minun mielipiteeni.

Tuollaiset vauvojen kosteuspyyhkeet ovat tosi käteviä vaikapa mökillä, telttailessa ja aivan arkisinkin. Niihin voi pyyhkiä enimät ja itse käyn kyllä pesulla aina lemmiskelyn jälkeen-mies myös:)
Meillä kun ihan paljaana pelmutaan ja tietenkin sitä tahtoo naisesta valua "elämän eliksiiriä" ulos..lakanat vaihdetaan jos pahasti tahriintuu, jos ei nyt ihan heti illalla/yöllä niin sitten aamusella viimeistään=)

Mukavia lempimis hetkiä kaikille!!

Ps. Niitä kosteuspyyhkeitä voi säilyttää vaikkapa yöpöydän laatikossa jos harrastaa spontaania sexiä, niillä saa pika-pesun ja hyvin toimii, eikä ole sitten haisut paikat!!

Yhteistyössä